labda sonda

Vše co se týká E30, případně dalších BMW.
Odpovědět
kuchy
Příspěvky: 17
Registrován: 06. 08. 2010 09:34
Bydliště: most

labda sonda

Příspěvek od kuchy » 23. 08. 2010 16:58

ahoj hoši schanim na m50 2,5i labda sondu akorat nevim jestli mam wanos nebo newanos nejaka rada jak to poznam dekuji. Spotrebu mam kolem 25litru a strili to takze labda kdyz jsem ji odpojil tak to hulilo jak diesel a nejelo takže dost akutni :cry: :cry:

Uživatelský avatar
MartyE30
Příspěvky: 435
Registrován: 20. 03. 2008 23:43
Bydliště: Praha 10 - Dubeč

Re: labda sonda

Příspěvek od MartyE30 » 23. 08. 2010 20:25

kuchy píše:ahoj hoši schanim na m50 2,5i labda sondu akorat nevim jestli mam wanos nebo newanos nejaka rada jak to poznam dekuji. Spotrebu mam kolem 25litru a strili to takze labda kdyz jsem ji odpojil tak to hulilo jak diesel a nejelo takže dost akutni :cry: :cry:
Já ti ji prodám už si mi psal SZ jen nabídni cenu a nejlepe kdybys pro ni preijel do prahy 10 dubeč nebo zavolej na 605438935 a dohodnem to ;)
ex E30 318i, ex E30 318i M40 Touring..Mazel
e30 318i coupe schwarts[/b][/color]

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 24. 08. 2010 08:09

Jsou tam dva nezáměné typy- Bosch a Siemens Dle příznaků to nebude jen lamda...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 24. 08. 2010 08:31

Zda je to VANOS nebo NE-VANOS poznas snadno - pokud ma motor zpredu rovny kryt tak je to NE-VANOS, v opcnem pripade VANOS.
Ono to na 100% bude necim jinym, protoze M50 jede bez lambdy naprosto bezproblemu s mirnym zvyseni spotreby o cca 0,3-0,5L/100km. Ovsem za predpokladu, ze zbytek cidel a prvku na motoru je funkcni a v poradku. Tak to totiz konstrukteri zamerne "vymysleli", aby zajistili alespon castecnou funkcnost motoru pri vypadku nektereho z prvku. Kdyz RJ zjisti, ze udaje z kyslikoveho cidla (lambda) je mimo povolenou toleranci zacne jeho signal ignorovat a nahradi ho ulozenou pevnou hodnotou (v tomto pripade je vysledna smes mirne bohatsi kterou motor zvladne daleko lepe bez nasledku nez smes chudou). M50 dokonce umi nouzove jet i bez "vahy vzduchu" pokud je funkcni alespon cidlo polohy skrtici klapky...

PS: Lidi Omameny..., proc si nejdrive neprectete a nasledne porozumite jak vlastne veci (obecne) funguji??? Poslouchate diletanty "od vedle" a na jejich rady "vytahujete" konektory ze vseho co najdete na motoru, kupujete nepotrebne STARE veci ktere vam nepomohou a pak to stejne date nekomu opravit kdo vi co s tim.
V 98% procentech vam postaci umet hledat Googlem a cist anglicky.
Naposledy upravil(a) Vasa dne 24. 08. 2010 08:51, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Milosss
Příspěvky: 259
Registrován: 09. 02. 2009 22:51
Bydliště: SR, Nove Mesto n./V.

Příspěvek od Milosss » 24. 08. 2010 08:37

Mal som takuto vec na M50ke. Podla diagnostiky auto malo chybnu aj lambdu aj vahu vzduchu. A auto jazdilo uplne v poriadku, az na zvysneu spotrebu odhadom tak o 3 az 4l a pri chladnejsom pocasi nevedelo udrzat volnobezne otacky asi tak prvu minutu po starte. Akonahle sa troska zohrialo, vsetko bolo OK. Cize Aj spolu lambda s vahou vzduchu ked odidu, motor dalej funguje. Sorry za OT :wink:

Odpovědět