labda sonda
labda sonda
ahoj hoši schanim na m50 2,5i labda sondu akorat nevim jestli mam wanos nebo newanos nejaka rada jak to poznam dekuji. Spotrebu mam kolem 25litru a strili to takze labda kdyz jsem ji odpojil tak to hulilo jak diesel a nejelo takže dost akutni

Re: labda sonda
Já ti ji prodám už si mi psal SZ jen nabídni cenu a nejlepe kdybys pro ni preijel do prahy 10 dubeč nebo zavolej na 605438935 a dohodnem tokuchy píše:ahoj hoši schanim na m50 2,5i labda sondu akorat nevim jestli mam wanos nebo newanos nejaka rada jak to poznam dekuji. Spotrebu mam kolem 25litru a strili to takze labda kdyz jsem ji odpojil tak to hulilo jak diesel a nejelo takže dost akutni![]()
ex E30 318i, ex E30 318i M40 Touring..Mazel
e30 318i coupe schwarts[/b][/color]
e30 318i coupe schwarts[/b][/color]
Zda je to VANOS nebo NE-VANOS poznas snadno - pokud ma motor zpredu rovny kryt tak je to NE-VANOS, v opcnem pripade VANOS.
Ono to na 100% bude necim jinym, protoze M50 jede bez lambdy naprosto bezproblemu s mirnym zvyseni spotreby o cca 0,3-0,5L/100km. Ovsem za predpokladu, ze zbytek cidel a prvku na motoru je funkcni a v poradku. Tak to totiz konstrukteri zamerne "vymysleli", aby zajistili alespon castecnou funkcnost motoru pri vypadku nektereho z prvku. Kdyz RJ zjisti, ze udaje z kyslikoveho cidla (lambda) je mimo povolenou toleranci zacne jeho signal ignorovat a nahradi ho ulozenou pevnou hodnotou (v tomto pripade je vysledna smes mirne bohatsi kterou motor zvladne daleko lepe bez nasledku nez smes chudou). M50 dokonce umi nouzove jet i bez "vahy vzduchu" pokud je funkcni alespon cidlo polohy skrtici klapky...
PS: Lidi Omameny..., proc si nejdrive neprectete a nasledne porozumite jak vlastne veci (obecne) funguji??? Poslouchate diletanty "od vedle" a na jejich rady "vytahujete" konektory ze vseho co najdete na motoru, kupujete nepotrebne STARE veci ktere vam nepomohou a pak to stejne date nekomu opravit kdo vi co s tim.
V 98% procentech vam postaci umet hledat Googlem a cist anglicky.
Ono to na 100% bude necim jinym, protoze M50 jede bez lambdy naprosto bezproblemu s mirnym zvyseni spotreby o cca 0,3-0,5L/100km. Ovsem za predpokladu, ze zbytek cidel a prvku na motoru je funkcni a v poradku. Tak to totiz konstrukteri zamerne "vymysleli", aby zajistili alespon castecnou funkcnost motoru pri vypadku nektereho z prvku. Kdyz RJ zjisti, ze udaje z kyslikoveho cidla (lambda) je mimo povolenou toleranci zacne jeho signal ignorovat a nahradi ho ulozenou pevnou hodnotou (v tomto pripade je vysledna smes mirne bohatsi kterou motor zvladne daleko lepe bez nasledku nez smes chudou). M50 dokonce umi nouzove jet i bez "vahy vzduchu" pokud je funkcni alespon cidlo polohy skrtici klapky...
PS: Lidi Omameny..., proc si nejdrive neprectete a nasledne porozumite jak vlastne veci (obecne) funguji??? Poslouchate diletanty "od vedle" a na jejich rady "vytahujete" konektory ze vseho co najdete na motoru, kupujete nepotrebne STARE veci ktere vam nepomohou a pak to stejne date nekomu opravit kdo vi co s tim.
V 98% procentech vam postaci umet hledat Googlem a cist anglicky.
Naposledy upravil(a) Vasa dne 24. 08. 2010 08:51, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Mal som takuto vec na M50ke. Podla diagnostiky auto malo chybnu aj lambdu aj vahu vzduchu. A auto jazdilo uplne v poriadku, az na zvysneu spotrebu odhadom tak o 3 az 4l a pri chladnejsom pocasi nevedelo udrzat volnobezne otacky asi tak prvu minutu po starte. Akonahle sa troska zohrialo, vsetko bolo OK. Cize Aj spolu lambda s vahou vzduchu ked odidu, motor dalej funguje. Sorry za OT 
