Vstřiky 525tds

Vše co se týká E30, případně dalších BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wurg
Příspěvky: 317
Registrován: 08. 01. 2006 13:12
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

Vstřiky 525tds

Příspěvek od Wurg » 22. 12. 2006 17:16

ahoj koupím vstřiky na 525tds 91rok nevím jestli je to stejné s TD bral bych tak 3 i více hlavně ten jeden s tím kabílkem....nevím jak se jmenuje
BMW E39 528i

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Re: Vstřiky 525tds

Příspěvek od Lenoch » 22. 12. 2006 20:22

Wurg píše:ahoj koupím vstřiky na 525tds 91rok nevím jestli je to stejné s TD bral bych tak 3 i více hlavně ten jeden s tím kabílkem....nevím jak se jmenuje
jmenuje se řídící vstřik.... koukal jsi se kolik stojí nové jen ty vstřikovače od Bosche/Palu? Na TD stojí boscháckej zhruba 800,- a paláckej 300,-.....

Uživatelský avatar
Wurg
Příspěvky: 317
Registrován: 08. 01. 2006 13:12
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

Příspěvek od Wurg » 23. 12. 2006 12:45

no můj problém je že mi ten vstřik teče z toho těla jak je spojený ne dole na hlavě ani z hadiček a když jsem ho rozebral žadný těsnění nic tak nevím
BMW E39 528i

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 23. 12. 2006 13:14

Vstrikovac tesni takovym tim trychtyrkem nad vstrikem do c.6 :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Rozeber, vycisti, prip. zalapuj ty plochy, poradne utahni a nepotece ....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Wurg
Příspěvky: 317
Registrován: 08. 01. 2006 13:12
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

Příspěvek od Wurg » 23. 12. 2006 14:29

moc děkuju 8) už mam za sebou mnoho BMW ale benzínovích a diesel je pro mě španělská vesnice :lol: kdyby to nevyšlo ozvu se prodávajícím díky
BMW E39 528i

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 23. 12. 2006 15:23

Wurg píše:moc děkuju 8) už mam za sebou mnoho BMW ale benzínovích a diesel je pro mě španělská vesnice :lol: kdyby to nevyšlo ozvu se prodávajícím díky
v servisu tohle "tečení" vstřiku přechcávaj tak, že na tzávit dají teflonovou pásku a sešroubují zase zpět. Ale bacha!!!! Až ten vstřik budeš rozebírat tak ho měj ve svislé pozici jako v autě. Ne vzhůru nohama. Jinak po rozebrání ti vypadne jehla ze vstřikovací trysky a můžeš jí kupovat novou. Ani pootočit by se neměla... opravdu opatrně. Já už to zkurvil...

Uživatelský avatar
Wurg
Příspěvky: 317
Registrován: 08. 01. 2006 13:12
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

Příspěvek od Wurg » 23. 12. 2006 15:54

díky :) hmm tak to se mi už stalo ale motor chodí:oops: co se stane po pootočení?
BMW E39 528i

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 24. 12. 2006 15:17

Wurg píše:díky :) hmm tak to se mi už stalo ale motor chodí:oops: co se stane po pootočení?
mno... ty vstrikovače sou děsně jemný zařízení... je to nejdokonalejší a nejpřesnější věc na motoru...stačí aby na dosedací plochy jehly dopadlo sebemenší smítko a vstřik už neudrží tlak a teče... vem si, že ten kužel má udržet tak 120Atmosfér - nesmí ani kápnout a při 150Atm má otevřít... a pak si vem že ta plocha kužele je minimální - tam 1-2mm čtvereční... v provozu se ta jehla s tryskou do sebe zaběhne a když pak tu jehlu trošku jinak natočíš, než jak je zaběhlá, tak už ti ten kužel neudrží naftu a bude týct... motor bude chodit natuty i se chčijícim vstřikem:)) Doporučuji všech šest vstřiků vyndat, vlítnout do diesel servisu a dát je změřit - jestli tečou nebo jestli jsou dobrý a jestli mají dobře seřízený otevírací tlak(např v Plni u bosche tuto kontrolu dělají zadarmo-ale já sem podezřívavej člověk, proto si vždy vykřičim, že ten test chci vidět,aby mi případně nenakukali že chtěj všechny vyměnit...). Když vstřik teče, tak ti pomalu ukapává nafta do motoru v době, kdy tam nemá co dělat a nebezpečně místně přehřívá jednotlivé součásti motoru. V extrému to vede k propálení pístu... jak má člověk nafťáka tak 1. pravidelně měnit olej! 2. mít ve 100% stavu rozvodový řemen (když na 100% nevíš kolik má za sebou - vyměnit) 3. mít v naprostém pořádku vstřiky - aby neuchcávaly! (každý chčijící vstřik zvýší spotřebu tak až o 0,5l/100km a může propálit píst). Na dalších místech je dobře seřízené čerpadlo, čistý palivový a vzduchový filtr. Za další: motor jen šolichat, dokud nemá 100% pracovní teplotu. Když má provozní teplotu, tak klidně můžeš jezdit jako prase, ale do tý doby jezdit jako s trabantem!! Má strašně dlouhou hlavu, která je až moc náchylná k prasknutí.... jak tohle člověk dodržuje, tak je ten motor téměř nesmrtelnej:)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 26. 12. 2006 09:04

Lenoch píše:
Wurg píše:díky :) hmm tak to se mi už stalo ale motor chodí:oops: co se stane po pootočení?
mno... ty vstrikovače sou děsně jemný zařízení... je to nejdokonalejší a nejpřesnější věc na motoru...stačí aby na dosedací plochy jehly dopadlo sebemenší smítko a vstřik už neudrží tlak a teče... vem si, že ten kužel má udržet tak 120Atmosfér - nesmí ani kápnout a při 150Atm má otevřít... a pak si vem že ta plocha kužele je minimální - tam 1-2mm čtvereční... v provozu se ta jehla s tryskou do sebe zaběhne a když pak tu jehlu trošku jinak natočíš, než jak je zaběhlá, tak už ti ten kužel neudrží naftu a bude týct... motor bude chodit natuty i se chčijícim vstřikem:)) Doporučuji všech šest vstřiků vyndat, vlítnout do diesel servisu a dát je změřit - jestli tečou nebo jestli jsou dobrý a jestli mají dobře seřízený otevírací tlak(např v Plni u bosche tuto kontrolu dělají zadarmo-ale já sem podezřívavej člověk, proto si vždy vykřičim, že ten test chci vidět,aby mi případně nenakukali že chtěj všechny vyměnit...). Když vstřik teče, tak ti pomalu ukapává nafta do motoru v době, kdy tam nemá co dělat a nebezpečně místně přehřívá jednotlivé součásti motoru. V extrému to vede k propálení pístu... jak má člověk nafťáka tak 1. pravidelně měnit olej! 2. mít ve 100% stavu rozvodový řemen (když na 100% nevíš kolik má za sebou - vyměnit) 3. mít v naprostém pořádku vstřiky - aby neuchcávaly! (každý chčijící vstřik zvýší spotřebu tak až o 0,5l/100km a může propálit píst). Na dalších místech je dobře seřízené čerpadlo, čistý palivový a vzduchový filtr. Za další: motor jen šolichat, dokud nemá 100% pracovní teplotu. Když má provozní teplotu, tak klidně můžeš jezdit jako prase, ale do tý doby jezdit jako s trabantem!! Má strašně dlouhou hlavu, která je až moc náchylná k prasknutí.... jak tohle člověk dodržuje, tak je ten motor téměř nesmrtelnej:)


:wink: tak tak

Ted vstriky taky budu muset udelat .... chtel bych vyzkouset, jestli tam nahodou nepujdou dat z TDS cele vstrikovace, kvuli vetsi dodavce paliva :twisted:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Wurg
Příspěvky: 317
Registrován: 08. 01. 2006 13:12
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

Příspěvek od Wurg » 28. 12. 2006 10:56

moc Vám děkuji. závada opravena :lol:
BMW E39 528i

Uživatelský avatar
Wurg
Příspěvky: 317
Registrován: 08. 01. 2006 13:12
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

Příspěvek od Wurg » 28. 12. 2006 15:23

tak nakonec mam problém větší než jsem měl...ten řídící vstřik co mi tekl je opraven ale tekl mi ještě jeden a při povolování mi praskl přímo v tom těle podél :cry: tak tento inzerat ještě platí ale schaním jen jeden obyč díky spěchá
BMW E39 528i

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 28. 12. 2006 20:58

Wurg píše:tak nakonec mam problém větší než jsem měl...ten řídící vstřik co mi tekl je opraven ale tekl mi ještě jeden a při povolování mi praskl přímo v tom těle podél :cry: tak tento inzerat ještě platí ale schaním jen jeden obyč díky spěchá
bud rad že ti praskl vstrik a ne trebas závit v hlavě:)) Já mám jen hromadu vstřiků do TD. Do TDS nemám nic... ani nevím jakej je v nich rozdíl... kže asi nepomůžu... jo a bud rád že nemáš hyn ten řídící vstřik... je drahej jako prase a použitej jen tak asi neseženeš....

Uživatelský avatar
Wurg
Příspěvky: 317
Registrován: 08. 01. 2006 13:12
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

Příspěvek od Wurg » 29. 12. 2006 16:57

jojo už jsem ho koupil ale napřed jsem dost lítal nejdřív mě napadl vstřik z omegi TDS je uplně jinej a pak s 525TD ma delší tu vstřikovací hlavici jestli se to da tak nazvat a a zase kradší závit začína až dal od té hlavice
BMW E39 528i

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 01. 01. 2007 13:50

Wurg píše:jojo už jsem ho koupil ale napřed jsem dost lítal nejdřív mě napadl vstřik z omegi TDS je uplně jinej a pak s 525TD ma delší tu vstřikovací hlavici jestli se to da tak nazvat a a zase kradší závit začína až dal od té hlavice
njn:) Hlavně že už ho máš:)

Odpovědět