Tak já děkuji všem za pozitivní i negativní poznatky - vážím si všech - samozřejmě já ty svody nevyrábím jen prodávám takže netvrdím že montáž je absolutní pohoda - člověk musí trochu zapojit mozek a pomoct si. Ale vlastní dojmy - mám svody m20
krátké parohy mají vždy vychýlený jeden svod - dá se to ale natlačit na šteft - nevím proč to tak je - jsou to idioti a kdyby dosedací plochu udělali z jednoho dílu jako jsou všechny ostatní tak by byl problém vyřešen.
Dále je tu banalita s lambdou - ta je posunuta o něco níže a tak kabel nedosáhne - zase jednoduché řešení - stačí naříznout svazek který vede k lambdě a dráty k ní si vyndat vec cca o 10cm potom svazek zase zaizolovat a voala hotovo - lambda pasuje a dosáhne.
Svody jsou z nerezu a magnet jimi propadne - problém je v tom že na hrnec nejde taková teplota a hlavně není z 1mm tlustého nerezu.
Jinak i svody od kramáře zfialoví časem - jen možná později - viděl jsem svody na Cobrě a ty stály krutý balík a taky byly fialové to je normální.
Teď posílám svody na E30 318IS a ty jsou nádherné - dokonalá robota absolutně krásné i s mezikusem na originální výfuk.
No a ještě jedna věc - bavili jsme se s někým o tom co jsou ty svody zač a jak je to s výkonem atd.
ASI JE TO TAKTO:
Svody e30 m20 - napodobenina Harge
svody e36 m50 - napodobenina supersprint
svody e30 e36 318 is - nevím ale nejsou jako origo!! dám sem fotky a můžete se sami vyjádřit.
Jinak - nevím co píšou ohledně výkonu na ebay - ale já jsem nikdy nikomu netvrdil kolik koní to dodá atd. Můj dodavatel se o výkonu ani nárustu krouťáku nevyjadřuje u BMW jen u hondy a nisanu.
Věřím tomu že svody změní průběh točivého momentu do jiných hodnot - nemusí anitak přidat jako spýše posunout max na jiné otáčky.
To je tak asi vše co jsem vypozoroval za tu dobu co je prodávám. Jo a ještě jedna věc - rominek má svody i s těsněním s ochranou a dal to tam celkem v klidu. tak nevím.
