motor 525tds (e34) s cerpadlem, startuje na brnk... :)

Prodej dílů na BMW jiného typu, než je E30
Odpovědět
matej525
Příspěvky: 9
Registrován: 21. 12. 2009 11:09

motor 525tds (e34) s cerpadlem, startuje na brnk... :)

Příspěvek od matej525 » 21. 12. 2009 11:49

Nazdarek, prodam motor ktery jsem pred dvema lety koupil do sveho tds za 30kkc (mel najeto nejmin - prej :) a byl nejlepsi)...

jinak vicemene cokoli k tomu z auta, je nabourane na levy zadni bok, uz ho tak nejak rozebirame, nicmene jsem to pred rozebranim nastartoval a nahral na video... k dizpoci na adrese:

http://acomm.cz/TDS

tel. 777 641 590

cena dohodou.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 21. 12. 2009 12:51

jn, přesně to vytáčení do plných otáček když ten motor ještě neni ohřátý na provozní teplotu má tds nejradši... To se ani nebavím o tom chcípnutí hned po tom... :roll:

Pak se budoucí majitel může divit že to tlakuje a já nevim co ještě. Se ani nedivím, že pak je problém sehnat funční m51
No smoke, no fun...
Obrázek

matej525
Příspěvky: 9
Registrován: 21. 12. 2009 11:09

vytoceni

Příspěvek od matej525 » 22. 12. 2009 01:12

jedno kratke vytoceni na neutralu s okamzitym pustenim plynu potom, co motor vic nez 5 minut uz bezel? To myslis vazne?

K motoru jsem se choval vzdy slusne, s mym nicmoc turbe jsem mu ani moc nakladat nemohl, daval mu hlavne v zime co mozna nejdelsi cas na zahrati a nikdy za jizdy netocil do vyssich otacek dokavad nebyl zahratej na provozni teplotu.

Kritizovat mi ze jsem ho jednou vytocil do konce (kratce, pustil jsem to a mam za to ze jsem se ani nedotkl omezovace) potom co sice nebyl ohratej na provozni teplotu ale byl uz zahratej natolik ze zhaveni pri startovani uz nezhavilo je vazne pruda a prehnany chytractvi.

Míšánek píše:jn, přesně to vytáčení do plných otáček když ten motor ještě neni ohřátý na provozní teplotu má tds nejradši... To se ani nebavím o tom chcípnutí hned po tom... :roll:

Pak se budoucí majitel může divit že to tlakuje a já nevim co ještě. Se ani nedivím, že pak je problém sehnat funční m51

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 22. 12. 2009 12:13

Tak omezovače jsi se vážně dotkonout nemohl ani kdyby jsi to chtěl točit do osmi :) V případě tohoto a M21 motoru si myslím že přehnaná péče co se týče tohoto běhu ještě kompletně neohřátého motoru je si myslím více než na místě vzhledem k tomu jaké tyto motory mají problémy
No smoke, no fun...
Obrázek

matej525
Příspěvky: 9
Registrován: 21. 12. 2009 11:09

omezovaš

Příspěvek od matej525 » 24. 12. 2009 01:25

Do osmi? Na otáčkoměru je max 6 :) A omezovač (a nebo se tomu říká nějak jinak??) mně zastaví někde mezi 5 a 6, co si tak pamatuju, zkoušel jsem to po výměně hlavy na čerpadle.

Prostě jsem jen při 5+min točícím se motoru sešlápnul plyn na podlahu a okamžitě pustil. Nemyslím si, že bych motoru nějak ublížil, když jsem takovou věc jednou udělal. Přece si něco takovýho nemůžeš opravdu myslet.
Míšánek píše:Tak omezovače jsi se vážně dotkonout nemohl ani kdyby jsi to chtěl točit do osmi :) V případě tohoto a M21 motoru si myslím že přehnaná péče co se týče tohoto běhu ještě kompletně neohřátého motoru je si myslím více než na místě vzhledem k tomu jaké tyto motory mají problémy

matej525
Příspěvky: 9
Registrován: 21. 12. 2009 11:09

Turbo

Příspěvek od matej525 » 24. 12. 2009 01:29

Jinak včera jsme odpojili od motoru turbo a řek bych, že je totálně v <|>. Jestliže motor jel s takovýmhle turbem tak, jak jel, musí bejt opravdu dobrej. Ta vrtulka vypadá celkem dost jetě a pořádně tam nedrží - ložiska totál. Je ještě k něčemu taková věc, může mít někdo zájem to nějak zrepasovat?

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 24. 12. 2009 11:16

Tak za prvé - naftový motor nemá omezovač, proto jsem tam ironicky psal i 8t otáčkách :wink:
Za druhé - tyto turba v TDSech nemají žádné ložiska, pouze bronzové pouzdra a "ložisko" tam tvoří motorový olej, který vymezuje vůli mezi tímto pouzdrem a osičkou turba tím, jak skrz dmychadlovou skříň pod tlakem proudí. Toto jsou turba s tzv.plovoucím ložiskem (aspoň myslim že se jim tak nějak řiká). A pokud jsou ošlehané lopatky, tak repase vážně cenu nejspíš mít nebude, jelikož už bude namrdaná i dmychadlová skříň, načatá osička atd... Vidím to na druhé turbo podle toho co píšeš
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Re: omezovaš

Příspěvek od Míšánek » 24. 12. 2009 11:21

matej525 píše: Prostě jsem jen při 5+min točícím se motoru sešlápnul plyn na podlahu a okamžitě pustil...
A taky hned chcípnul, což neni zrovna ideální. Resp. je to proti všem pravidlům - právě z tohoto důvodu taky odchází turbíny do sraček..

Jako ať si každý dělá co chce, je mně to u prdele, ale Já osobně mám prostě k tady tomuto respekt a sere mně, když toto někdo dělá s tím, že ten motor pak chce někomu prodat jako top stav. Já osobně bych to naftovému motoru, po kterém bych požadoval nějakou výdrž neudělal. Jak už jsem řekl, miliardkrát je o těch motorech všude psáno, jak jsou na tom špatně s hlavama a náchylnosti na tyto věci, takže dřív, než by ten motor byl fakt kvalitně prohřátý (tzn. ručička na půlce) bych mu toto nedělal. Možná jsem až přehnaně pečlivý v tomto ohledu, ale vážně z toho mám respekt...
No smoke, no fun...
Obrázek

matej525
Příspěvky: 9
Registrován: 21. 12. 2009 11:09

Re: omezovaš

Příspěvek od matej525 » 24. 12. 2009 14:51

Ano, nevytáčet dokavaď neni ohřáto na provozní teplotu (tj. ručička tam okdud se dál už nedostane - přesně uprostřed). Nevytáčet ZA JÍZDY nad 2000 otáček a nejlépe ani vůbec nejet do kopce, to je to, co jsem vždycky dodržoval. Jedno vytočení k 5tis. na volnoběh... já si k tomu snad zkusim sehnat oficiální vyjádření servisu bmw :)

Míšánek píše:
matej525 píše: Prostě jsem jen při 5+min točícím se motoru sešlápnul plyn na podlahu a okamžitě pustil...
A taky hned chcípnul, což neni zrovna ideální. Resp. je to proti všem pravidlům - právě z tohoto důvodu taky odchází turbíny do sraček..

Jako ať si každý dělá co chce, je mně to u prdele, ale Já osobně mám prostě k tady tomuto respekt a sere mně, když toto někdo dělá s tím, že ten motor pak chce někomu prodat jako top stav. Já osobně bych to naftovému motoru, po kterém bych požadoval nějakou výdrž neudělal. Jak už jsem řekl, miliardkrát je o těch motorech všude psáno, jak jsou na tom špatně s hlavama a náchylnosti na tyto věci, takže dřív, než by ten motor byl fakt kvalitně prohřátý (tzn. ručička na půlce) bych mu toto nedělal. Možná jsem až přehnaně pečlivý v tomto ohledu, ale vážně z toho mám respekt...

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Re: omezovaš

Příspěvek od Míšánek » 24. 12. 2009 15:34

matej525 píše:... já si k tomu snad zkusim sehnat oficiální vyjádření servisu bmw :)

Fajn, budu jedině rád :wink: :)
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 24. 12. 2009 15:43

Levá strana je pasé,ale z pravé potřebuji díl č.8 jen v dobrém stavu bez koroze.Foto nebude na škodu.
Obrázek

matej525
Příspěvky: 9
Registrován: 21. 12. 2009 11:09

dil c. 8

Příspěvek od matej525 » 26. 12. 2009 11:07

jaka koroze, vzdyt je to plast, ne?? :) kouknu se Ti a dam vedet :)

Odpovědět