
výměna motoru 2.0i za 2.5i
výměna motoru 2.0i za 2.5i
Čau pánové vyměnil jsem motor v mé e30 2.0i za 2.5i ale nejak to nechce startovat studený pak se to ohřeje a je to jako by tam šlo moc benzínu a chcípne to tak jsem odpojil čidlo teploty vody to s modrym konektorem a zase jde nastartovat ale není to ono je to jako by se to zahlcovalo když přidám plyn tak se to přidusí a pak se to rozjede už jsem zkoušel víčko rozdělovače kabely nové čidlo teploty kontrola rozvodů jiná řj možná váha vzduchu? tu jsem nechal z 2.0i k motoru jsem ji nedostal zkuste poradit už nevim co s tím 

2.5i ti nepude z 2.0i vahou
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
tady asi nekdo snedl vsechnu moudrost sveta motor jsem opravdu dával do plasta ale byl z chroma a ten zmetek co my ho prodal tak my dal jen pul elektrtiky a na pátým sacim ventilu bylo zlomený vahadýlko takže trochu improvizuju aby to alespon jjeezdilo do práce než seženu potřebný díly proto zájem o rady ne o výsměch takovejch lídí je mi líto asi si nepamatujou svoje začátky asi se narodily s bmw jak na to a četli si to místo slabikářeadam320 píše:no a to mužeš bejt rad žes měnil evidentně motor v plastaku![]()
bejt to chrom tak by to bylo asi o dost zajimavějši

Máš asi celkem odvahu, že ses do toho pustil, tím spíš, že neznáš ani ty základní věci.Plešoun píše: tady asi nekdo snedl vsechnu moudrost sveta motor jsem opravdu dával do plasta ale byl z chroma a ten zmetek co my ho prodal tak my dal jen pul elektrtiky a na pátým sacim ventilu bylo zlomený vahadýlko takže trochu improvizuju aby to alespon jjeezdilo do práce než seženu potřebný díly proto zájem o rady ne o výsměch takovejch lídí je mi líto asi si nepamatujou svoje začátky asi se narodily s bmw jak na to a četli si to místo slabikáře
Jak už tu psáno, je jiná ŘJ i váha vzduchu.
Pokud tam tyhle věci nebudou, je asi zbytečný zkoušet nějaký flastry typu "odpojení čidla teploty vody".
Uděláš nejlíp, když si přečteš něco o funkci systému Motronic, ušetří ti to spoustu komplikací.
svazek je z plasta a i řemenice s čidlem na klice mám v umyslu dát čip do řj s programem jak je zde k mání čipy jsem sehnal a i s rozsahem teplot -45-80°C asi zítra mi nahrajou soft tím bych vyřešil řj ale váhu budu asi muset koupit. Ještě nevím na převodovce jsou nejaká dvě čidla zboku,k čemu jsou?Max-Max píše:pokud je to motor z chromu, zajimalo by mne jak si resil kabelovej svazek motoru, presneji, z ceho ten svazek je.
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hele, nejlepší řešení by bylo sehnat si motorovou elektriku přímo na ten motor. Takže moje rada: sežeň motorovou elektriku z chroma se všema komponentama z chroma a předělej si konektor na plasta, malinkej vomrd bude se třema drátkama, ale podobnej problém se tu řešil asi před dvěma měsícema, tak zkus prohlídnout historii, přesněji tam více lidí popiosovalo co s tím.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pokud ma svazek z plastu, jediny co musi predelat je konektor pro cidlo oleje ve vane, jinak pasuje temer vse, mozna nake detaily lehce upravitelne. Cidla na prevodovce byli nejcasteji pouzity u starsich 325i a u 325e, pokud tvuj svazek nema vystupy a auto, ze kteryho byl svazek motoru tyhle cidla nemelo, tak je neres. Sezen si original RJ pro 325i a vahu vzduchu a melo by to byt vse.bmwm3 píše:Hele, nejlepší řešení by bylo sehnat si motorovou elektriku přímo na ten motor. Takže moje rada: sežeň motorovou elektriku z chroma se všema komponentama z chroma a předělej si konektor na plasta, malinkej vomrd bude se třema drátkama, ale podobnej problém se tu řešil asi před dvěma měsícema, tak zkus prohlídnout historii, přesněji tam více lidí popiosovalo co s tím.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Re: motor
a co sou ty čidla na převodovce původně byly zapojeny do svazku k řj v motor.el. chroma bylo to cabrio. Dneska čipy a bude zkouška ostrosti (čipů ) je to troch nezvyk moje první auto co jsem stavěl byla opel corsa A 2.0i a s čipem jsem se dostal na nějakých 157hp a to s nějakýma cca 830kg docela cvičilo bmw 2.0i pro mne bylo zklamání tak jsem to chtěl vylep-schit a zradaMr.Koli píše:se měl na 2.5 vysrat stejně je to furt slabý.... taková v12 nebo v8 hmmm váhu a jednotku mám jestli chceš.. a mám i hlavu atd...

bohužel nemám prodal jsem ho s autem byl tam motor z calibry ten po roku 93 a tam byl už čip nainstalován ale jela pěkně docela jsem ztrapňoval mergly to mě docela bavilo v nějakých 230 km/h oni si klepali na čelo já měl jen blažený šklebMax-Max píše:ta corsa - mas graf z brzdy?
cidla na prevodovce slouzily pro RJ, byli stejne funkce jako je na 2.5i hallovo cidlo vepredu na remenici

325i
Tak jsem po delší odmlce zase tady tak jsem dal váhu a řj z 325i a stále nic čidlo teploty s modrým konektorem musí být při ohřátem motoru pořád výpojeno a je tam zase jiné teda z 325i tak co ted zkoušel jsem i měnit volnoběžnou klapku a výsledek stejnej tak ted poradte 
