No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo ne
rozdělovač na hlavě motoru
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
rozdělovač na hlavě motoru
Mám rozdělovač na bloku motoru kterej je řízenej podtlakovejma hadičkama ze sání,že?
a sehnal sem si sání z 2,5ky bez těch vývodů na ty podtlakový hadičky takže ten rozdělovač asi nebude fungovat takže přichází v úvahu přemístit ho na hlavu...
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo ne
No vlastně ten problém vidím v v jednom drátu(je to asi čidlo otáček) a ten je nasunutej na jednom káblu tohoto rozdělovače...co kdyby tam nebyl???Pojede to nebo si mám shánět celou jinou elektriku????
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo ne
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
Re: rozdělovač na hlavě motoru
no mne po odpojeni cidla RPM neslo ani nastartovatzdene píše:Mám rozdělovač na bloku motoru kterej je řízenej podtlakovejma hadičkama ze sání,že?a sehnal sem si sání z 2,5ky bez těch vývodů na ty podtlakový hadičky takže ten rozdělovač asi nebude fungovat takže přichází v úvahu přemístit ho na hlavu...
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo neNo vlastně ten problém vidím v v jednom drátu(je to asi čidlo otáček) a ten je nasunutej na jednom káblu tohoto rozdělovače...co kdyby tam nebyl???Pojede to nebo si mám shánět celou jinou elektriku????
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec
Re: rozdělovač na hlavě motoru
323i má L-Jetronic, rozdělovač s odstředivou i podtlakovou regulací.zdene píše:Mám rozdělovač na bloku motoru kterej je řízenej podtlakovejma hadičkama ze sání,že?a sehnal sem si sání z 2,5ky bez těch vývodů na ty podtlakový hadičky takže ten rozdělovač asi nebude fungovat takže přichází v úvahu přemístit ho na hlavu...
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo neNo vlastně ten problém vidím v v jednom drátu(je to asi čidlo otáček) a ten je nasunutej na jednom káblu tohoto rozdělovače...co kdyby tam nebyl???Pojede to nebo si mám shánět celou jinou elektriku????
Pokud je rozdělovač naležato, hnaný vačkovou hřídelí, nemá regulaci žádnou - je určen pouze pro Motronic, předstih nastavuje ŘJ.
Takže nelze, musel bys to přestavět celý na Motronic (váha vzduchu, ŘJ, čidla) včetně hlavy - jak napsal Max-max, kvůli náhonu rozdělovače.
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zase takovej problém to není, původní rozdělovač v bloku musíš nahradit origo záslepkou s hřídelkou, vyměnit uzubené kolo vačky a horní kryt rozvodů a vyměnit celej kabelovej svazek včetně řídící jednotky. Problém ti pravděpodobně nastane ještě v konektoru mezi motorovým svazkem a elektrikou auta. Dodat do sání volnoběžnej ventil a ještě pár drobností, ale nic co by nešlo udělat.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
Záslepku a jinej kryt rozvodů mám,vše ostatní zatím ne
Ale až teď mě došlo že předstih bude nastavovat jednotka takže v tom by mohl vzniknout problém protože stavím otevřenou etu(ještě k tomu s jinačí vačkou) a ta bude asi vyžadovat dost seřízování
Náhodou tady nemáte někdo zkušenost se stavbou tohoto motoru?Jde mě vlastně jenom o to aby mohl rozdělovač zůstat dole jenže mě na sání chybí ty vývody na podtlaky takže mám trochu problém
Ale až teď mě došlo že předstih bude nastavovat jednotka takže v tom by mohl vzniknout problém protože stavím otevřenou etu(ještě k tomu s jinačí vačkou) a ta bude asi vyžadovat dost seřízování
Náhodou tady nemáte někdo zkušenost se stavbou tohoto motoru?Jde mě vlastně jenom o to aby mohl rozdělovač zůstat dole jenže mě na sání chybí ty vývody na podtlaky takže mám trochu problém
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
Pro upřesnění,má to být otevřená eta vsazená do kompletní 2,3kové kastle s rozdělovačem dole a elektrikou celou původní 2,3kovou takže to je ten problém.
A ten Motronik je třířadá jednotka?Ten má ale rozdělovač na hlavě ne?
A ten Motronik je třířadá jednotka?Ten má ale rozdělovač na hlavě ne?
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ..
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".zdene píše:Pro upřesnění,má to být otevřená eta vsazená do kompletní 2,3kové kastle s rozdělovačem dole a elektrikou celou původní 2,3kovou takže to je ten problém.
A ten Motronik je třířadá jednotka?Ten má ale rozdělovač na hlavě ne?
BMW The Ultimate Driving Machine
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Re: ..
[quote="DAN
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".[/quote]
No bobře,ale to by mě přece nepomohlo když tam dám jen jinou jednotku.
Potřebuju nějakým způsobem vyřešit ty podtlaky na tom rozdělovaču..
Je to asi blbá otázka ale nedělal se náhodou ten rozdělovač co je na bloku aji bez těch podtlaků?Asi ne,že?:roll:
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".[/quote]
No bobře,ale to by mě přece nepomohlo když tam dám jen jinou jednotku.
Potřebuju nějakým způsobem vyřešit ty podtlaky na tom rozdělovaču..
Je to asi blbá otázka ale nedělal se náhodou ten rozdělovač co je na bloku aji bez těch podtlaků?Asi ne,že?:roll:
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: ..
No bobře,ale to by mě přece nepomohlo když tam dám jen jinou jednotku.zdene píše:[quote="DAN
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".
Potřebuju nějakým způsobem vyřešit ty podtlaky na tom rozdělovaču..
Je to asi blbá otázka ale nedělal se náhodou ten rozdělovač co je na bloku aji bez těch podtlaků?Asi ne,že?:roll:[/quote]
pokud nevis ani cist to co pisou jini, nema smysl cokoliv stavet!!!
Bylo napsano: pokud stavis ostrou etu, ta NEMA rozdelovac rizenej podtlaky, je pouze pohanen vackou. vemes celej etackej motor, vymenis kabelovej svazek, udelas par zmen na konektoru motor-kastle a je to, ovladani podtlaky NERESIS!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
Maxi,jen sem si to blbě přečetl tak se do mě nemusíš hnedka navážet
Takže jestli sem vás teda správně pochopil tak mám ten rozdělovač dát na hlavu a vyměnit motorovou elektriku za novější...
Ale má otázka se týkala toho jestli by na tenhle motor šel použít rozdělovač na bloku motoru a jakým způsobem je zapojenej
Takže jestli sem vás teda správně pochopil tak mám ten rozdělovač dát na hlavu a vyměnit motorovou elektriku za novější...
Ale má otázka se týkala toho jestli by na tenhle motor šel použít rozdělovač na bloku motoru a jakým způsobem je zapojenej
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Dobře,tak jako budu mít jednotku a svazek z toho L-Jetroniku s rozdělovačem dole a vůbec do něho nezapojím ty 2 podtlakový hadičky tak podle mě nebude fungovat,nebo se zase pletu??Hanis píše:Na všechny motory M20 můžeš použít oba typy rozdělovačů. Zapojení je vždy dáno použitím motorového svazku.
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
Hm, neznám sice šestiválec tak dokonale, ale pokud trváš na L-Jetronicu, asi bych udělal díru se závitem do sacího potrubí na nějakém vhodném místě a dal tam šroubovací trubičku - pak bys měl podtlak pro rozdělovač vyveden.zdene píše:Dobře,tak jako budu mít jednotku a svazek z toho L-Jetroniku s rozdělovačem dole a vůbec do něho nezapojím ty 2 podtlakový hadičky tak podle mě nebude fungovat,nebo se zase pletu??Hanis píše:Na všechny motory M20 můžeš použít oba typy rozdělovačů. Zapojení je vždy dáno použitím motorového svazku.
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
No tohle není vůbec špatnej nápad
ale zase aby se to pak třeba nějak nehádalo když je ten rozdělovač dělanej na sání s průměrem 55mm(323i) a teď tam bude sání s průměrem 65mm(325i).
Podle mě by tohle řešení mohlo klapnout...ale radši si o tom ještě promluvím s někým kdo to už dělal...
Podle mě by tohle řešení mohlo klapnout...ale radši si o tom ještě promluvím s někým kdo to už dělal...
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: ..
no, pokud delas ostrou verzi s malym sanim, tak motor bude tahat vice vzduchu a tudiz bude vetsi podtlak a ten tvuj rozdelovac bude patrne z toho magor. Proc trvas na takovem anachronizmu, jako podtlakovej rozdelovac? Vse dokaze krasne osetrit Motronic a tim pro tebe jednou provzdy zhasnou problemy typu podtlaky. A proc vubec stavet neco z 323? To je totalne beze smyslu pro mne.zdene píše:No tohle není vůbec špatnej nápadale zase aby se to pak třeba nějak nehádalo když je ten rozdělovač dělanej na sání s průměrem 55mm(323i) a teď tam bude sání s průměrem 65mm(325i).
Podle mě by tohle řešení mohlo klapnout...ale radši si o tom ještě promluvím s někým kdo to už dělal...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Re: ..
Jo,ostrou etu dělám ale s velkým sáním!Max-Max píše: no, pokud delas ostrou verzi s malym sanim, tak motor bude tahat vice vzduchu a tudiz bude vetsi podtlak a ten tvuj rozdelovac bude patrne z toho magor. Proc trvas na takovem anachronizmu, jako podtlakovej rozdelovac? Vse dokaze krasne osetrit Motronic a tim pro tebe jednou provzdy zhasnou problemy typu podtlaky. A proc vubec stavet neco z 323? To je totalne beze smyslu pro mne.
Já netrvám na tom podtllakovým rozdělovaču ale jelikož to dělám poprvé a kdesi sem slyšel že po složení můžou nastat problémy se seřízením předstihu tak proto bych radši zvolil ten podtlakovej rozdělovač protože s tím Motronikem bych toho moc ručně nenastavil...
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is