zase vstřiky...

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

zase vstřiky...

Příspěvek od zdene » 11. 01. 2006 13:40

nevíte někdo co je za vstřiky na motoru ze staré pětky(E28) .Nevím jakej má objem ale na sání má vyražený 2,5/2,8 :?: :?:
Jestli ty vstřiky mají shodnej odpor a šly by použit třeba na 2,5litra E30??
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 01. 2006 16:39

dle ETk byli pouzity v motorech M30 2.5 a 2.8 a v M30 3.5, ale jenom v e28, v e34 535i jsou jine a jelikoz e34 ma vykonnejsi verzi 3.5, predpokladam, ze vstriky z e28 by ti tu tvou e30 patrne vykonove snizili.
zdene píše:Nevím jakej má objem ale na sání má vyražený 2,5/2,8
co nechapes? je to bud 2.5 nebo 2.8, mechanicky jsou stejny.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 11. 01. 2006 21:29

Jo,to je mě jasný že to bude jeden z těch dvou objemů ale podle čeho poznám kterej to je?Podle typu motoru?
Takže říkáš že vstřiky z E28 na E30 nejsou vhodný?


A ještě jeden dotázek...vstřiky z motoru M10 a M40 sou uplně stejný nebo
je tam rozdíl třeba v odporu?
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 11. 01. 2006 21:34

Jo a ještě něco...kdesi sem tady četl že v podstatě na vstřikách nezáleží,že stačí vyměnit nebo nějak upravit ten "nevím jak se to jmenuje" prostě to cosi válcovýho tvaru(asi filtr) co je na liště se vstřikama... :oops:
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ..

Příspěvek od Hanis » 11. 01. 2006 21:45

zdene píše:prostě to cosi válcovýho tvaru(asi filtr) co je na liště se vstřikama... :oops:
Myslíš regulátor tlaku paliva?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 12. 01. 2006 10:01

Regulátor tlaku paliva...jo to ono!!
Takže upravením nebo výměnou tohoto regulátoru by se mělo docílit vstřikování většího množství paliva :?:
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ..

Příspěvek od Max-Max » 12. 01. 2006 17:44

zdene píše:Regulátor tlaku paliva...jo to ono!!
Takže upravením nebo výměnou tohoto regulátoru by se mělo docílit vstřikování většího množství paliva :?:
teoreticky ano, pokud jsou good. Pokud jsou zaneseny a nedelaji pri rozstriku mlhu, ale napr. jde palivo proudem jakoby z hadicky, bude to mnohem vic paliva na jedno misto pisto a je tady riziko ze se propali pist. mam dojem, ze vysledny efekt bude stejne jen ten, ze to bude moc zrat a nic moc vysledek na dynamice, pac pojedes na prilis bohatou smes.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 12. 01. 2006 18:49

Když už je tady to téma tak se rovnou zeptám: Má někdo zkušenost s regulátory tlaku paliva, které se dají sehnat v tuningových obchodech?? Je tam namontovaný měřák tlaku a jeho činnost jsem pochopil tak, že ten regulátor tlaku zvyšuje tlak paliva, takže je do válců vstřikováno pod větším tlakem a mělo by to (prý) nějakého koníka přidat, víte o tom někdo něco??
No smoke, no fun...
Obrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Re: ..

Příspěvek od Boban » 12. 01. 2006 19:32

Max-Max píše:... ale napr. jde palivo proudem jakoby z hadicky, bude to mnohem vic paliva na jedno misto pistu a je tady riziko ze se propali pist...
Tohle neni vznetovy motor s primym vstrikem paliva, tohle nebezpeci tady nehrozi. :) Kdyz vstrikovac nezavira, tak jde do valce moc benzinu a protoze tam neni vzduch pro jeho spaleni, nespaleny benzin proteka pod krouzky a redi olej.
Pisty se propalujou vetsinou kdyz je smes moc chuda, tzn. benzinu je malo.

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 12. 01. 2006 21:57

No takže ty vstřiky stejně budu muset koupit...potřebuju vstřiky na 327i takže už ste mě poradili že můžu v klidu použít ty z 318ky(za což moc děkuju).
Ale jde o to,že 318ka je 4válec a já potřebuju těch vstřiků 6 :!: :? takže musím trochu kombinovat protože mám k dispozici jedny vstřiky z m10 a druhý z m40 takže se ptám jsou uplně stejný nebo je tam nějakej třeba jen nepatrnej odporovej rozdíl :?: :?: Aby se to nehádalo :!: :idea: :?


To: Míšánek
Ten regulátor tlaku paliva s tím ukazatelem tlaku...jak to vypadá a co to tak stojí??Ještě sem to nikdy neviděl?
Ten tlak se ukazuje na nějakým budíku nebo to má displej??
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 12. 01. 2006 22:09

Tady mas 2.5i vstriky :wink: viewtopic.php?t=21629 Ale z 3.5 sou lepsi
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ..

Příspěvek od Max-Max » 12. 01. 2006 22:09

zdene píše:No takže ty vstřiky stejně budu muset koupit...potřebuju vstřiky na 327i takže už ste mě poradili že můžu v klidu použít ty z 318ky(za což moc děkuju).
Ale jde o to,že 318ka je 4válec a já potřebuju těch vstřiků 6 :!: :? takže musím trochu kombinovat protože mám k dispozici jedny vstřiky z m10 a druhý z m40 takže se ptám jsou uplně stejný nebo je tam nějakej třeba jen nepatrnej odporovej rozdíl :?: :?: Aby se to nehádalo :!: :idea: :?


To: Míšánek
Ten regulátor tlaku paliva s tím ukazatelem tlaku...jak to vypadá a co to tak stojí??Ještě sem to nikdy neviděl?
Ten tlak se ukazuje na nějakým budíku nebo to má displej??
nebo z 325i, jsou stejny a taky M40 a M10 316i a 318i
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 13. 01. 2006 07:50

na každým vstřiku máš BOSCH číslo např 0 280 150 737 a ty ti musej samozřejmě sedět na všech vstřicích, regulátory tlaku paliva jsou většinou od cca 1800kč na www.saabtuning.cz, nebo se nechají sehnat starší z vrakoviště některé lancie je používali, vypadají jako klasické hadicové regulátory tlaku benzinu jen na horním deklu uprostřed (vedle je hadička podtlaku) je záslepka která se vyloupne a je přístu na štelovací šroub, vstřiky jsou většinou konstruovány na tlak 3 bar, ale z vlastní zkušenosti mohu říct že na 5.5bar choděj bez problému taky (měl jsem to takhle rok na autě) jen doporučuji výměnu všech tlakových hadic minimálně za nové nebo ještě lépe s ocelovým opletem, a je třeba taky počítat s tím že pravděpodobně při extremním navýšení tlaku nebude stíhat pal. čerpadlo a bude se muset přidat podávací, ještě dodám že tohle jsem měl na turbovým autě kde přidání bezinu mělo smysl protože turbo zase dodalo potřebný vzduch pro to větší množství benzinu, u normální atmosfery to asi moc smyslu mít nebude.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 13. 01. 2006 08:58

Takže pánové.díky za odpovědi!
Díky Foreetovi sem si sehnal vstřiky přímo na 325i takže je to vyřešeno a no problem!! 8) -- toho inzerátu od bmwm3 sem si vůbec nevšiml :!: :oops:
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Odpovědět