Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 11. 01. 2006 13:40
nevíte někdo co je za vstřiky na motoru ze staré pětky(E28) .Nevím jakej má objem ale na sání má vyražený 2,5/2,8
Jestli ty vstřiky mají shodnej odpor a šly by použit třeba na 2,5litra E30??
E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 11. 01. 2006 16:39
dle ETk byli pouzity v motorech M30 2.5 a 2.8 a v M30 3.5, ale jenom v e28, v e34 535i jsou jine a jelikoz e34 ma vykonnejsi verzi 3.5, predpokladam, ze vstriky z e28 by ti tu tvou e30 patrne vykonove snizili.
zdene píše:Nevím jakej má objem ale na sání má vyražený 2,5/2,8
co nechapes? je to bud 2.5 nebo 2.8, mechanicky jsou stejny.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 11. 01. 2006 21:29
Jo,to je mě jasný že to bude jeden z těch dvou objemů ale podle čeho poznám kterej to je?Podle typu motoru?
Takže říkáš že vstřiky z E28 na E30 nejsou vhodný?
A ještě jeden dotázek...vstřiky z motoru M10 a M40 sou uplně stejný nebo
je tam rozdíl třeba v odporu?
E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 11. 01. 2006 21:34
Jo a ještě něco...kdesi sem tady četl že v podstatě na vstřikách nezáleží,že stačí vyměnit nebo nějak upravit ten
"nevím jak se to jmenuje" prostě to cosi válcovýho tvaru(asi filtr) co je na liště se vstřikama...

E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 11. 01. 2006 21:45
zdene píše:prostě to cosi válcovýho tvaru(asi filtr) co je na liště se vstřikama...

Myslíš regulátor tlaku paliva?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 12. 01. 2006 10:01
Regulátor tlaku paliva...jo to ono!!
Takže upravením nebo výměnou tohoto regulátoru by se mělo docílit vstřikování většího množství paliva

E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 12. 01. 2006 17:44
zdene píše:Regulátor tlaku paliva...jo to ono!!
Takže upravením nebo výměnou tohoto regulátoru by se mělo docílit vstřikování většího množství paliva

teoreticky ano, pokud jsou good. Pokud jsou zaneseny a nedelaji pri rozstriku mlhu, ale napr. jde palivo proudem jakoby z hadicky, bude to mnohem vic paliva na jedno misto pisto a je tady riziko ze se propali pist. mam dojem, ze vysledny efekt bude stejne jen ten, ze to bude moc zrat a nic moc vysledek na dynamice, pac pojedes na prilis bohatou smes.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Míšánek
- Příspěvky: 3495
- Registrován: 12. 09. 2005 13:33
- Bydliště: Uherský Brod
Příspěvek
od Míšánek » 12. 01. 2006 18:49
Když už je tady to téma tak se rovnou zeptám: Má někdo zkušenost s regulátory tlaku paliva, které se dají sehnat v tuningových obchodech?? Je tam namontovaný měřák tlaku a jeho činnost jsem pochopil tak, že ten regulátor tlaku zvyšuje tlak paliva, takže je do válců vstřikováno pod větším tlakem a mělo by to (prý) nějakého koníka přidat, víte o tom někdo něco??
No smoke, no fun...

-
Boban
- Příspěvky: 605
- Registrován: 18. 05. 2004 13:58
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Boban » 12. 01. 2006 19:32
Max-Max píše:... ale napr. jde palivo proudem jakoby z hadicky, bude to mnohem vic paliva na jedno misto pistu a je tady riziko ze se propali pist...
Tohle neni vznetovy motor s primym vstrikem paliva, tohle nebezpeci tady nehrozi.

Kdyz vstrikovac nezavira, tak jde do valce moc benzinu a protoze tam neni vzduch pro jeho spaleni, nespaleny benzin proteka pod krouzky a redi olej.
Pisty se propalujou vetsinou kdyz je smes moc chuda, tzn. benzinu je malo.
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 12. 01. 2006 21:57
No takže ty vstřiky stejně budu muset koupit...potřebuju vstřiky na 327i takže už ste mě poradili že můžu v klidu použít ty z 318ky(za což moc děkuju).
Ale jde o to,že 318ka je 4válec a já potřebuju těch vstřiků 6

takže musím trochu kombinovat protože mám k dispozici jedny vstřiky z m10 a druhý z m40 takže se ptám jsou uplně stejný nebo je tam nějakej třeba jen nepatrnej odporovej rozdíl

Aby se to nehádalo
To: Míšánek
Ten regulátor tlaku paliva s tím ukazatelem tlaku...jak to vypadá a co to tak stojí??Ještě sem to nikdy neviděl?
Ten tlak se ukazuje na nějakým budíku nebo to má displej??
E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 12. 01. 2006 22:09
zdene píše:No takže ty vstřiky stejně budu muset koupit...potřebuju vstřiky na 327i takže už ste mě poradili že můžu v klidu použít ty z 318ky(za což moc děkuju).
Ale jde o to,že 318ka je 4válec a já potřebuju těch vstřiků 6

takže musím trochu kombinovat protože mám k dispozici jedny vstřiky z m10 a druhý z m40 takže se ptám jsou uplně stejný nebo je tam nějakej třeba jen nepatrnej odporovej rozdíl

Aby se to nehádalo
To: Míšánek
Ten regulátor tlaku paliva s tím ukazatelem tlaku...jak to vypadá a co to tak stojí??Ještě sem to nikdy neviděl?
Ten tlak se ukazuje na nějakým budíku nebo to má displej??
nebo z 325i, jsou stejny a taky M40 a M10 316i a 318i
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Fugo
- Příspěvky: 525
- Registrován: 10. 08. 2004 19:58
- Bydliště: LBC
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fugo » 13. 01. 2006 07:50
na každým vstřiku máš BOSCH číslo např 0 280 150 737 a ty ti musej samozřejmě sedět na všech vstřicích, regulátory tlaku paliva jsou většinou od cca 1800kč na
www.saabtuning.cz, nebo se nechají sehnat starší z vrakoviště některé lancie je používali, vypadají jako klasické hadicové regulátory tlaku benzinu jen na horním deklu uprostřed (vedle je hadička podtlaku) je záslepka která se vyloupne a je přístu na štelovací šroub, vstřiky jsou většinou konstruovány na tlak 3 bar, ale z vlastní zkušenosti mohu říct že na 5.5bar choděj bez problému taky (měl jsem to takhle rok na autě) jen doporučuji výměnu všech tlakových hadic minimálně za nové nebo ještě lépe s ocelovým opletem, a je třeba taky počítat s tím že pravděpodobně při extremním navýšení tlaku nebude stíhat pal. čerpadlo a bude se muset přidat podávací, ještě dodám že tohle jsem měl na turbovým autě kde přidání bezinu mělo smysl protože turbo zase dodalo potřebný vzduch pro to větší množství benzinu, u normální atmosfery to asi moc smyslu mít nebude.
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 13. 01. 2006 08:58
Takže pánové.díky za odpovědi!
Díky Foreetovi sem si sehnal vstřiky přímo na 325i takže je to vyřešeno a no problem!!

-- toho inzerátu od bmwm3 sem si vůbec nevšiml

E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is