úspěšná výměna M40 za M43

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 05. 03. 2013 21:41

zkus zadat číslo jednotky do etk vyjede ti z kterého je to roku
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 06. 03. 2013 18:11

Tak jsem zadal číslo na jednotce do ETK a vyjelo mi to zaří 93...takže doufám že to EWS nemá!ale po zapoje mi to jiskru nehází + na Pinu č21 z motoru mámstály proud co je mi divný!
a na pinu č13č mi zase nejede pal čerpadlo...
tak si myslim že to to EWS má !že by to blokoval jak jiskru + pal čerpadlo!
co myslíte?jinak kontrolky starter atd jsem rozchodilporadte díky za každou pomoc!

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2071
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 06. 03. 2013 18:13

Snímač otáček na klikovce :)
BMW E30 328i @ kdfi 1.4
BMW E46 318Ci - daily kára

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Facebook
Obrázek YouTube

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 06. 03. 2013 18:16

to je taky možnost!ale proč je tam stály proud na č21 a když vypnu klíček proč mi svítí stále kontrolky!
a proč nejede to čerpadlo?
kdyř ho dám na stály proud tak fachá bez problemu!
co stím?

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 06. 03. 2013 19:28

nikdo nic jineho?!help

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 03. 2013 20:02

kontrolky nemaji nic společneho s ews maš tam někde chybu jak máš zapojenou motorovou zásuvku?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 06. 03. 2013 20:11

podle tohohle schematu...zastavba-m52b28-do-e30-t96826,highlight ... rt,60.html
+
http://www.300mm.de/download/motorstecker.jpg
co myslíš není to dobře?jak fakt nevim taky mě zarazilo že mi svítí kontrolky po vypnití klíčku...

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 03. 2013 20:25

tohle schema je v pořádku to neznamena že si se někde nesekl projdi to v klidu znovu bude to nějaka pičovina.
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 06. 03. 2013 20:40

to asi ano ale nechapu že když vytáhnu kablík z motor.svazku č21 ty kontrolky zhasnou při vypnutém klíčku!tu jiskru možná nehazí protože bude špatný snímač,ale proč nejde čerpadlo při zapnutí klíčku?taky nějak nechapu,když všechno ostatní funguje...teda ono se to taky projeví při nastartování!až to všechno zhasne atd...ale když to naskočí!

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 07. 03. 2013 04:59

Ja myslel ze cerpadlo u m43 bezi pro zapnutem klicku do polohy jedna.
ne jako u m40 az pri startu.
ale zatim diky moc,odpo to zkusim vz
ymenit cidlo na klice.

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 07. 03. 2013 19:03

tak motort už naskočil :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Byl přehozeny kabel na plusu,který měl jít na mínus a pootom špatně zapojený čerpadlo teda spíš relé!
A EWS to nemá!takže pohoda..
díky za pomoc!

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 08. 03. 2013 18:03

tak vidíš buď rád že si nic neodkurvil
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 08. 03. 2013 19:50

No to mi povídej!
ALE...potřeboval bych kdyby tady někdo měl schéma zapojení váhy vzduchu z m40 na M43 nebo popř. váhu z E 36 1.8
A pak zapojení lambdy,protože kabeláž z motor.el má urvany konektor!
poradte...

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 08. 03. 2013 21:43

vaha pin1 šedo/bíly na pin59
pin2 šedo/zel na pin41
pin3 šedo/černý na pin76
pin4 šedo/fial na pin77
pin5 šedo/modrý na pin14

lambda pin1 černý na pin71
pin2 žlutý na pin70
pin3 kostra
pin4 zelený na relé výhřevu
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 08. 03. 2013 21:49

ANo super..díky
ale ty piny myslíš např z vahy na ŘJ?

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 10. 03. 2013 21:20

pujde použít vaha z M40 na M43?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 11. 03. 2013 04:49

jo piny jsou z vahy na řj vaha použit jde
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 11. 03. 2013 08:10

tak to budu muset přepjit,protože když jí zapojím motor začne neskutečně škubat houpat...!!když odpojim motor malinko houpe ale jde v nouzaku...zatím dík

Uživatelský avatar
Shima
člen E30.cz
Příspěvky: 278
Registrován: 23. 05. 2011 21:49
Bydliště: Česka Lípa - Provodín

Příspěvek od Shima » 18. 03. 2013 19:52

Tak motor běží v pořádku!ale mám menší problém podle zapojení na netu mám všechno dobře taky se to tak tvaří..více méně...
akorát mi svítí pořád ABS což mě ani tak netrápí(jestli někdo ví proč)
ale to co víc je že když zapnu klíček do polohy na kontrolky teploměr mi vyskočí na max a tak i při nastartovaném motoru...
i když odpájím kabel co by měl vést na pin č4 v zasuvce pořád je na max...nevítě někdo co stím?díky

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1611
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 18. 03. 2013 21:56

u teploty máš někde drát který vede na čidlo ukostřený. u abs musíš připojit drát z motorové zásuvky na plus po zapnutí klíčku myslím že je červeno žlutý
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring

Odpovědět