No tak já bych ještě jednuc sunadl třmeny, vyšlapal pístky a pořádně je vyčistil.
Hlavně v zadu - měl jsem tam nějakej žabinec, kerej se odvzdušněním wodtamcať nedostane - je to pružná hmota navíc - míň to brzdí.
No a pak čecko nový - trubičky, hadičky, desky, kotouče, hlavní brzdovej válec.
Brzdovka s teplotou varu třeba 1000 stupňů celsia na tom nic nezlepší - to je uplně jedno.
Má tam bejt DOT 4 - což asi je do těch 260.
S tím rozložením brzdný síly - zadní pístky maj menší průměr a jsou vydutý - větší "páka" a tím je to taky daný. Kdyby se někdo uchýlil k tý prasárničce a "zmenšil" aspoň tu "páku" - zmenšení toho vydutí nějakou asi kovovou vložkou - nějakej komolej kužel - přesně do toho vydutí - vysokej tak 2mm - to by asi trošku pomohlo.

- pak ať dá vědět.
Nevim - je to jen nápadex.
Jináč jiný třmeny - s většíma pístkama - nebo víc pístků.
Celkově to chce vyhodit celou tu soustavu a dát tam něco třeba z Porsche,...
