
M 50 v e30 elektrika
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no a tak to je a nejede pres to vlakMiky píše:Stručně jasně řekl, že se tam nikdy nedával, proto to ani nemůže schválit

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Zdravím pánové, potřeboval bych poradit. Po uspěšné zástavbě M50B25 do tříci a následného zapojení kabelů dle tohoto návodu mi nefunguje budík teploty vody. Kabel číslo 12 mám zapojený ale 11 nemám, protože sem k ní nenašel žádný kabel, jak vy jse toto řešily? Ten budík se po otočení klíčku najede uplně na první čárku před modrým políčkem ale dál už nejde. Díky za radyM40TURBO píše:Konečně jsem objednal všechny potřebné věcičky pro předělání motorového konektoru m50 do e30ky.
Na internetu jsem našel celkem slušně popsané zapojení
e34/e30
1/ blue/white (oil level, dynamic) 2/ green/yellow
2/ blue/yellow (oil level static) 10/ blue
3/ red/white (ABS supply) 20/ red/yellow
4/ black/blue (aircon)
5/ black/grey (aircon)
6/ purple/grey (aircon)
7/ black/purple (drive away sigle for E34 OBC)
8/ grey (engine fault) 12/ grey
9/ NC
10/ NC
11/ brown/yellow (water temp)
12/ brown/purple (water temp) 4/ brown/purple
13/ green/purple (fuel pump) 13/ green/purple
14/ black/white (speed to inst. cluster) 14/ black/white
15/ black/green (unloader relay) 15/ black/green
16/ white/yellow (Rx data)
17/ white/purple (Tx data)
18/ black/yellow (starter) 18/ black/yellow
19/ white/green (SI. reset) 11/ white/green
20/ black (engine speed to cluster) 9/ black
21/ Green (ignition) 7/ green
22/ green/white 6/ green/white
23/ brown/grey (oil pressure) 5/ brown/green
24/ white/black ( fuel rate to cluster) 8/ white black
25/ blue (ignition light) 1/ blue.
Vše jsem podle toho zapojil ale tři drátky nesedí Idea
e34/e30
číslo 14/14 nesedí mi barvy kabelů
číslo 3/20 nemám vůbec obsazeno
číslo 8/12 nemám vůbec obsazeno
.

musíš vyměnit čidlo na teplotu z e30 je jiné
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
právě proto ho musíš vyměnitCubrd píše:dobře ale všiml sem si že to černý čidlo mám na m50 dva piny a m20 jen jeden, bude to vadit?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Nazdar vracím se k tématu zapojení M50-S50 VANOS.
Řešil někdo tacho signál
Bez zapojeného tacho signálu motor neběží jak má
Signál rychlosti potřebuje řj motoru.
Zajímá mě jestli stačí použít signál rychlosti pro tempomat přímo z budíků a nebo musím použít signál z ABS čidla+ nějaký převaděč
Narazil jsem na tohle téma ale bohužel neumím Anglicky
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=79246
Nebo tady ale musíš se zaregistrovat
http://www.e30zone.net/modules.php?name ... c&t=147464
Řešil někdo tacho signál

Bez zapojeného tacho signálu motor neběží jak má

Signál rychlosti potřebuje řj motoru.
Zajímá mě jestli stačí použít signál rychlosti pro tempomat přímo z budíků a nebo musím použít signál z ABS čidla+ nějaký převaděč

Narazil jsem na tohle téma ale bohužel neumím Anglicky

http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=79246
Nebo tady ale musíš se zaregistrovat

http://www.e30zone.net/modules.php?name ... c&t=147464
pokud vím, je toto problém až u M52 ne? kdyžtak mě opravte...
Já bych měl zase jiný dotaz, funguje vám po zástavbě M50 ekonoměr? vše ostatní mám ok (dokonce i čidlo teploty vody mám původní z M50 a budík ukazuje správně) jen ten ekonoměr ukazuje jakoby neustále plný plyn, v podstatě je pořád na doraze jen ve vyšší rychlosti klesá cca k 25l/100
Já bych měl zase jiný dotaz, funguje vám po zástavbě M50 ekonoměr? vše ostatní mám ok (dokonce i čidlo teploty vody mám původní z M50 a budík ukazuje správně) jen ten ekonoměr ukazuje jakoby neustále plný plyn, v podstatě je pořád na doraze jen ve vyšší rychlosti klesá cca k 25l/100
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Podle toho prvního odkazu máš použít signál zezadu z budíků, prý to funguje na evropský verzi S50.Stany píše:To je při zástavě m50 normální BC taky ukazuje blbosti
Spíš mě zajímá tan tacho signál![]()
A v tom druhým odkazu se žádnýho kloudnýho řešení nedobrali, akorát tam někdo psal, že musíš použít budíky z M3.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

mychal píše:Já bych měl zase jiný dotaz, funguje vám po zástavbě M50 ekonoměr? vše ostatní mám ok (dokonce i čidlo teploty vody mám původní z M50 a budík ukazuje správně) jen ten ekonoměr ukazuje jakoby neustále plný plyn, v podstatě je pořád na doraze jen ve vyšší rychlosti klesá cca k 25l/100
Na me byvale M50 fungoval - samozrejme to lhalo ve skutecnych hodnotach, ale choval se naprosto normalne jako s M20. Vypocet se deje z udaju o tackach a rychlosti. Ale bylo to v chromakovi ktery ma tazeny signal otacek z RJ pro budiky jinak nez plastak.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Stany: vím že ti jde o S50 ale jak to teda je s M50 vs M52? vím že se toto řeší při zástavbě 2.8 M52 ale nevím jak u M50, popř jestli ještě rozhoduje vanos vs bezvanos. Asi ten signál projistotu taky zapojím.
Vasa: někde sem se dočetl(možná na nějakých EN stránkách a moc sem to nepobral), že by tenhle problém měla vyřešit nějaká kostra v motorové kabeláži. Ekonoměr pokud vím bere krom otáček a rychlosti ještě informaci o dálce vstřiku, a v tom bych řekl bude problém.
Vasa: někde sem se dočetl(možná na nějakých EN stránkách a moc sem to nepobral), že by tenhle problém měla vyřešit nějaká kostra v motorové kabeláži. Ekonoměr pokud vím bere krom otáček a rychlosti ještě informaci o dálce vstřiku, a v tom bych řekl bude problém.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
Tím že to zapojíš určitě nic nezkazíš
Tabulka zní jasně
e34/e30
1/ blue/white (oil level, dynamic) 2/ green/yellow
2/ blue/yellow (oil level static) 10/ blue
3/ red/white (ABS supply) 20/ red/yellow
4/ black/blue (aircon)
5/ black/grey (aircon)
6/ purple/grey (aircon)
7/ black/purple (drive away sigle for E34 OBC)
8/ grey (engine fault) 12/ grey
9/ NC
10/ NC
11/ brown/yellow (water temp)
12/ brown/purple (water temp) 4/ brown/purple
13/ green/purple (fuel pump) 13/ green/purple
14/ black/white (speed to inst. cluster) 14/ black/white
15/ black/green (unloader relay) 15/ black/green
16/ white/yellow (Rx data)
17/ white/purple (Tx data)
18/ black/yellow (starter) 18/ black/yellow
19/ white/green (SI. reset) 11/ white/green
20/ black (engine speed to cluster) 9/ black
21/ Green (ignition) 7/ green
22/ green/white 6/ green/white
23/ brown/grey (oil pressure) 5/ brown/green
24/ white/black ( fuel rate to cluster) 8/ white black
25/ blue (ignition light) 1/ blue.

Tabulka zní jasně
e34/e30
1/ blue/white (oil level, dynamic) 2/ green/yellow
2/ blue/yellow (oil level static) 10/ blue
3/ red/white (ABS supply) 20/ red/yellow
4/ black/blue (aircon)
5/ black/grey (aircon)
6/ purple/grey (aircon)
7/ black/purple (drive away sigle for E34 OBC)
8/ grey (engine fault) 12/ grey
9/ NC
10/ NC
11/ brown/yellow (water temp)
12/ brown/purple (water temp) 4/ brown/purple
13/ green/purple (fuel pump) 13/ green/purple
14/ black/white (speed to inst. cluster) 14/ black/white


15/ black/green (unloader relay) 15/ black/green
16/ white/yellow (Rx data)
17/ white/purple (Tx data)
18/ black/yellow (starter) 18/ black/yellow
19/ white/green (SI. reset) 11/ white/green
20/ black (engine speed to cluster) 9/ black
21/ Green (ignition) 7/ green
22/ green/white 6/ green/white
23/ brown/grey (oil pressure) 5/ brown/green
24/ white/black ( fuel rate to cluster) 8/ white black
25/ blue (ignition light) 1/ blue.
já podle návodu nezapojoval, seděly mi konektory
sem to cvakl a nastartoval, celkem sem čuměl. Auto původně 318i pak přestavba M20 plast, no a ted M50. Je to normální nebo nějaký bastl? protože motor byl z E34 kde taky byly čáry s M20 a M50, možná to už někdo předělal. Každopádně ten signál zapojím.

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8