Zavarenec píše:Návod sice pěkněj, nicméně na e30 trošku k ničemu. Pač tohle je ABS plast...ten urethan z e30 tohle moc nefunguje...
Právěže je to v podstatě jedinej návod. Naopak ten ABS na fotkách mohl svařit, což u urethanu nejde. Dají se koupit lepidla přímo určený na ten urethan.
Já bych to zkusil jestli je to jinak na vyhození. Snad tam jevidět původní prasklina kvůli narovnání.
Těma dírkama to půjde spojit např. nerezem ze stěračových gumiček. Je tenkej a silnej. Jednu dvojici děr spojit tenkou espáskou, pro narovnání. Horkem nahřát nerez a naohýbat si dvě/tři spony jak do sešívačky. Musí sedět trochu níž, než povrch (kvůli pozd. broušení). Pak to celý očistit, zdrsnit a zalít správným lepidlem, brousit atd.
Další fígl je místo toho lepidla použít dvousložkový epoxidový "stalinovo hovno"
ale z ADR sady (modrobílý), poptat se známých kamioňáků. Lepí to a šíleně zatvrdne. Je to určený na zacpání děr v nádržích při nehodách a odolává to snad všem chemikáliím. Mě se s tím povedlo např. opravit plastový držáky světel na nějakým ťuklým autě (taky skoro neřešitelnej problém). To bys nemusel ani dělat ty spony, protože bys to protlačil dírkama jako pojistku. Je to jak žvýkačka a po zaschnutí vypadá jak tmel ale mnohonásobně silnější. Dá se opracovat.
Nezkoušet ten tmavošedej z Hornbachu, nevím co mu chybí ale nefunguje.
Popř. lenochtuning® espáskama.
Dneska sem vyžďuchl z cesty Fábii a vydržely
