
Zástavba M50 místo M20
A co koupit rovnou toto?
http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=25123

Máš nějakou představu z čeho chceš 6-ti kvalt použít? Nejjednodužší máš sehnat z e36 m3, ale bude stát dardu. Měl by pasovat bez problémů. Já mám pro tebe ještě jedno řešení ,když tak zavolejmychal píše:chalani, neřešil tu někdo šestikvalt na M50 motor? Zrovna nad tím laboruju tak kdyby mi někdo rovnou řekl kašli na to ušetřilo by mi to dost času a peněz...

- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Mě to taky zajímá! Žádný volaní, sem prosim....Pinki píše:Máš nějakou představu z čeho chceš 6-ti kvalt použít? Nejjednodužší máš sehnat z e36 m3, ale bude stát dardu. Měl by pasovat bez problémů. Já mám pro tebe ještě jedno řešení ,když tak zavolejmychal píše:chalani, neřešil tu někdo šestikvalt na M50 motor? Zrovna nad tím laboruju tak kdyby mi někdo rovnou řekl kašli na to ušetřilo by mi to dost času a peněz...

Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
spajska se da pouzit aj z dyzlaka... Na e30zone pouzivali borci z e60 520d,pak si jen vybrat vhodnej dif. Ono aji z pofejs e46 ci e90 stejne nebude stat min jak 15tis...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
přesně tak Matty
napadla mě špajzka z dýzla, nebo 330i E46, ale ta dýzlová by mohla mít výhodu že bude delší a tudíž by se daly použít nějaký rozumný E30 difer. Ale ještě sem to nepočítal pač sem nesehnal převodové poměry. Matty každopádně díky za tipa, v tom případě se o to budu zajímat.
A k tomu motoru z 130i, tam by to nebylo jen tak s ele(sběrnice), a taky tahle cena se mi zdá vysoko, to bych radši přišetřil něco málo a koupil S54, S52 když už bych se s tím tak sral, přecijen ta M50 je oproti tomuhle na zástavbu jak lego. A tu litinu tam chci taky z důvodu že kdo ví jestli mě ještě nenapadne nějaké přeplňování

A k tomu motoru z 130i, tam by to nebylo jen tak s ele(sběrnice), a taky tahle cena se mi zdá vysoko, to bych radši přišetřil něco málo a koupil S54, S52 když už bych se s tím tak sral, přecijen ta M50 je oproti tomuhle na zástavbu jak lego. A tu litinu tam chci taky z důvodu že kdo ví jestli mě ještě nenapadne nějaké přeplňování

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
pasuje jen je o chloupek jinak pootočená oproti getragu z m3 prej 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Tak mě tak napadlo, dělám ted do E30 motor M50 vanos(motor má lehčí rotační části než vanos) ale vlastně až tak nepotřebuju systém vanos v hlavě(ostré vačky,posunutý omezovač), dá se nějak nakombinovat spodek motoru vanos s hlavou z bezVanose?
1. Liší se například průměry ventilů? Dle ET jsou stejné a to 33mm sací a 30,5mm výfukový
2. liší se průměry kanálů? Sání je opět dle ETK stejné, na svém vanosu sem naměřil (dodám, mám to někde založené)
3. skoušel to někde reálně provést? popř vyřadit z motoru systém vanos použitím rozvodových kol z bezvanose?
1. Liší se například průměry ventilů? Dle ET jsou stejné a to 33mm sací a 30,5mm výfukový
2. liší se průměry kanálů? Sání je opět dle ETK stejné, na svém vanosu sem naměřil (dodám, mám to někde založené)
3. skoušel to někde reálně provést? popř vyřadit z motoru systém vanos použitím rozvodových kol z bezvanose?
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
hlavy motoru m50 vanos/nevanos a i m52 jsou stejne
takze nemej obavy 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
a třeba hlava z M52B28 nemá náhodou menší kanály? Sakra to se tak cypatě něco vymýšlí od PC přes ETK a nějaké moje chabé vědomosti, to by chtělo ty hlavy mít vedle sebe...mychal píše:právě že dle etk nejsou, takže to asi naskladam do bezVanos hlavy a bude, než aby mi do řízení mot. kecal vanos
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
z vanosu udělaš bezvanos uplně lehce taky mam m52b25 a bezvanosovou elektriku a bezvanos vačky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
zrovna čtu tvoje příspěvky na bmwklubu k deklu z vanose na bezvanos
takže když hodím bezvanos rozvodové kola, vačky a kuchnu vanos(a zaslepím oil) tak by to mohlo sedět, jednotka asi počítá s funkčním vanosem takže to asi neochčiju jenom odpojením solenoidu při zachování vanosové jednotky a elektriky co?

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
tu elektriku bohužel neochčiješ budeš muset dát bezvanos elktriku jednotku a čidlo vačky . Mechanika je přesně jak jsi popsal a ještě si mužeš místo vývodu oleje na vanos dát čidlo na teplotu vody a budeš mít teplotu oleje 

EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
jo vidíš na to jsem uplně zapomněl když jsem to dělal tak jsem proměřil komplet celou motorovou elektriku než jsem na to přišel že ma každa vynechaný jiný zubStany píše:Hlavně nezapomeň prohodit i hlavní zubatou řemenici.
Ať tady zas neřešíme záhady hlavolamu

EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
tak to by mě jen tak nenapadloM40TURBO píše:jo vidíš na to jsem uplně zapomněl když jsem to dělal tak jsem proměřil komplet celou motorovou elektriku než jsem na to přišel že ma každa vynechaný jiný zubStany píše:Hlavně nezapomeň prohodit i hlavní zubatou řemenici.
Ať tady zas neřešíme záhady hlavolamu

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
...
Už dva roky mám z vanose udělaného nevanose.Vyměnil jsem jen sací vačku,kryt rozvodů,ventilové víko,těleso olejového fyltru,motorovou elektriku,jednotku,váhu vzduchu,čidlo do hlavy na vačku a řemenici na klice.Jinak vše zůstalo z vanose.Hlavy se liší pouze délkou ventilů,jiný jsou i hydrostavy,pružinkama na ventilech a neposledně jiným nálitkem na přední víko.Momentálně jsem před výměnou hlavy vanosácké za nevanosáckou,kvůly už zmíněným pružinkám na ventilech.Do budoucna ostré vačky
Jinak motor šlape jako hodinky.Bylo stím malé trápení,protože v době,kdy jsem to dělal,tak to nikdo neměl za sebou a zasek jsem se na té podělané řemenici na klice.Nakonec na to přišel Stany a bylo vyhráno.
