rozdělovač na hlavě motoru

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

rozdělovač na hlavě motoru

Příspěvek od zdene » 11. 04. 2006 18:17

Mám rozdělovač na bloku motoru kterej je řízenej podtlakovejma hadičkama ze sání,že? :) a sehnal sem si sání z 2,5ky bez těch vývodů na ty podtlakový hadičky takže ten rozdělovač asi nebude fungovat takže přichází v úvahu přemístit ho na hlavu...
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo ne :?: No vlastně ten problém vidím v v jednom drátu(je to asi čidlo otáček) a ten je nasunutej na jednom káblu tohoto rozdělovače...co kdyby tam nebyl???Pojede to nebo si mám shánět celou jinou elektriku????
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
MIREC
Příspěvky: 108
Registrován: 11. 12. 2003 09:42
Bydliště: Chippenham GB,origo SVK KE

Re: rozdělovač na hlavě motoru

Příspěvek od MIREC » 11. 04. 2006 23:23

zdene píše:Mám rozdělovač na bloku motoru kterej je řízenej podtlakovejma hadičkama ze sání,že? :) a sehnal sem si sání z 2,5ky bez těch vývodů na ty podtlakový hadičky takže ten rozdělovač asi nebude fungovat takže přichází v úvahu přemístit ho na hlavu...
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo ne :?: No vlastně ten problém vidím v v jednom drátu(je to asi čidlo otáček) a ten je nasunutej na jednom káblu tohoto rozdělovače...co kdyby tam nebyl???Pojede to nebo si mám shánět celou jinou elektriku????
no mne po odpojeni cidla RPM neslo ani nastartovat :roll:
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 04. 2006 23:30

no ono hlavne ten rozdelovac musis na hlavu nekam uchytit, patren musis vymenit dekly co maj pripravu a nevim jestli vacka ma pripravu na uchyceni palce.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: rozdělovač na hlavě motoru

Příspěvek od Venca » 12. 04. 2006 05:30

zdene píše:Mám rozdělovač na bloku motoru kterej je řízenej podtlakovejma hadičkama ze sání,že? :) a sehnal sem si sání z 2,5ky bez těch vývodů na ty podtlakový hadičky takže ten rozdělovač asi nebude fungovat takže přichází v úvahu přemístit ho na hlavu...
No a můj dotaz se týká toho jestli to půjde bez problému nebo ne :?: No vlastně ten problém vidím v v jednom drátu(je to asi čidlo otáček) a ten je nasunutej na jednom káblu tohoto rozdělovače...co kdyby tam nebyl???Pojede to nebo si mám shánět celou jinou elektriku????
323i má L-Jetronic, rozdělovač s odstředivou i podtlakovou regulací.

Pokud je rozdělovač naležato, hnaný vačkovou hřídelí, nemá regulaci žádnou - je určen pouze pro Motronic, předstih nastavuje ŘJ.

Takže nelze, musel bys to přestavět celý na Motronic (váha vzduchu, ŘJ, čidla) včetně hlavy - jak napsal Max-max, kvůli náhonu rozdělovače.

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 12. 04. 2006 07:21

Zase takovej problém to není, původní rozdělovač v bloku musíš nahradit origo záslepkou s hřídelkou, vyměnit uzubené kolo vačky a horní kryt rozvodů a vyměnit celej kabelovej svazek včetně řídící jednotky. Problém ti pravděpodobně nastane ještě v konektoru mezi motorovým svazkem a elektrikou auta. Dodat do sání volnoběžnej ventil a ještě pár drobností, ale nic co by nešlo udělat.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 12. 04. 2006 19:34

Záslepku a jinej kryt rozvodů mám,vše ostatní zatím ne :?
Ale až teď mě došlo že předstih bude nastavovat jednotka takže v tom by mohl vzniknout problém protože stavím otevřenou etu(ještě k tomu s jinačí vačkou) a ta bude asi vyžadovat dost seřízování :twisted:

Náhodou tady nemáte někdo zkušenost se stavbou tohoto motoru?Jde mě vlastně jenom o to aby mohl rozdělovač zůstat dole jenže mě na sání chybí ty vývody na podtlaky takže mám trochu problém :evil:
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: ..

Příspěvek od Venca » 12. 04. 2006 19:52

zdene píše:Jde mě vlastně jenom o to aby mohl rozdělovač zůstat dole jenže mě na sání chybí ty vývody na podtlaky takže mám trochu problém :evil:
Žádný podtlaky potřebovat nebudeš, pokud to bude ETA.

Tam bude Motronic.

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 12. 04. 2006 21:03

Pro upřesnění,má to být otevřená eta vsazená do kompletní 2,3kové kastle s rozdělovačem dole a elektrikou celou původní 2,3kovou takže to je ten problém.
A ten Motronik je třířadá jednotka?Ten má ale rozdělovač na hlavě ne?
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Re: ..

Příspěvek od DAN » 12. 04. 2006 21:13

zdene píše:Pro upřesnění,má to být otevřená eta vsazená do kompletní 2,3kové kastle s rozdělovačem dole a elektrikou celou původní 2,3kovou takže to je ten problém.
A ten Motronik je třířadá jednotka?Ten má ale rozdělovač na hlavě ne?
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Re: ..

Příspěvek od zdene » 12. 04. 2006 21:24

[quote="DAN
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".[/quote]
No bobře,ale to by mě přece nepomohlo když tam dám jen jinou jednotku.
Potřebuju nějakým způsobem vyřešit ty podtlaky na tom rozdělovaču.. :idea:
Je to asi blbá otázka ale nedělal se náhodou ten rozdělovač co je na bloku aji bez těch podtlaků?Asi ne,že?:roll:
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ..

Příspěvek od Max-Max » 12. 04. 2006 21:56

zdene píše:[quote="DAN
Ne čecky - bezkatová 2.5i měla řj "dvouřádkovou".
No bobře,ale to by mě přece nepomohlo když tam dám jen jinou jednotku.
Potřebuju nějakým způsobem vyřešit ty podtlaky na tom rozdělovaču.. :idea:
Je to asi blbá otázka ale nedělal se náhodou ten rozdělovač co je na bloku aji bez těch podtlaků?Asi ne,že?:roll:[/quote]

pokud nevis ani cist to co pisou jini, nema smysl cokoliv stavet!!!

Bylo napsano: pokud stavis ostrou etu, ta NEMA rozdelovac rizenej podtlaky, je pouze pohanen vackou. vemes celej etackej motor, vymenis kabelovej svazek, udelas par zmen na konektoru motor-kastle a je to, ovladani podtlaky NERESIS!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Re: ..

Příspěvek od DAN » 13. 04. 2006 07:55

zdene píše:A ten Motronik je třířadá jednotka?
Jen na toto jsem ti odpovídal. - bezkatová 2.5i měla dvouřádek, to je čecko, nic víc
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 13. 04. 2006 10:01

Maxi,jen sem si to blbě přečetl tak se do mě nemusíš hnedka navážet :)

Takže jestli sem vás teda správně pochopil tak mám ten rozdělovač dát na hlavu a vyměnit motorovou elektriku za novější...
Ale má otázka se týkala toho jestli by na tenhle motor šel použít rozdělovač na bloku motoru a jakým způsobem je zapojenej :?:
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 13. 04. 2006 10:07

Na všechny motory M20 můžeš použít oba typy rozdělovačů. Zapojení je vždy dáno použitím motorového svazku.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 13. 04. 2006 11:15

Hanis píše:Na všechny motory M20 můžeš použít oba typy rozdělovačů. Zapojení je vždy dáno použitím motorového svazku.
Dobře,tak jako budu mít jednotku a svazek z toho L-Jetroniku s rozdělovačem dole a vůbec do něho nezapojím ty 2 podtlakový hadičky tak podle mě nebude fungovat,nebo se zase pletu??
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 13. 04. 2006 11:18

zdene píše:
Hanis píše:Na všechny motory M20 můžeš použít oba typy rozdělovačů. Zapojení je vždy dáno použitím motorového svazku.
Dobře,tak jako budu mít jednotku a svazek z toho L-Jetroniku s rozdělovačem dole a vůbec do něho nezapojím ty 2 podtlakový hadičky tak podle mě nebude fungovat,nebo se zase pletu??
Hm, neznám sice šestiválec tak dokonale, ale pokud trváš na L-Jetronicu, asi bych udělal díru se závitem do sacího potrubí na nějakém vhodném místě a dal tam šroubovací trubičku - pak bys měl podtlak pro rozdělovač vyveden.

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

..

Příspěvek od zdene » 13. 04. 2006 11:31

No tohle není vůbec špatnej nápad :idea: ale zase aby se to pak třeba nějak nehádalo když je ten rozdělovač dělanej na sání s průměrem 55mm(323i) a teď tam bude sání s průměrem 65mm(325i).
Podle mě by tohle řešení mohlo klapnout...ale radši si o tom ještě promluvím s někým kdo to už dělal...
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: ..

Příspěvek od Max-Max » 13. 04. 2006 22:15

zdene píše:No tohle není vůbec špatnej nápad :idea: ale zase aby se to pak třeba nějak nehádalo když je ten rozdělovač dělanej na sání s průměrem 55mm(323i) a teď tam bude sání s průměrem 65mm(325i).
Podle mě by tohle řešení mohlo klapnout...ale radši si o tom ještě promluvím s někým kdo to už dělal...
no, pokud delas ostrou verzi s malym sanim, tak motor bude tahat vice vzduchu a tudiz bude vetsi podtlak a ten tvuj rozdelovac bude patrne z toho magor. Proc trvas na takovem anachronizmu, jako podtlakovej rozdelovac? Vse dokaze krasne osetrit Motronic a tim pro tebe jednou provzdy zhasnou problemy typu podtlaky. A proc vubec stavet neco z 323? To je totalne beze smyslu pro mne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Re: ..

Příspěvek od zdene » 15. 04. 2006 11:20

Max-Max píše: no, pokud delas ostrou verzi s malym sanim, tak motor bude tahat vice vzduchu a tudiz bude vetsi podtlak a ten tvuj rozdelovac bude patrne z toho magor. Proc trvas na takovem anachronizmu, jako podtlakovej rozdelovac? Vse dokaze krasne osetrit Motronic a tim pro tebe jednou provzdy zhasnou problemy typu podtlaky. A proc vubec stavet neco z 323? To je totalne beze smyslu pro mne.
Jo,ostrou etu dělám ale s velkým sáním!
Já netrvám na tom podtllakovým rozdělovaču ale jelikož to dělám poprvé a kdesi sem slyšel že po složení můžou nastat problémy se seřízením předstihu tak proto bych radši zvolil ten podtlakovej rozdělovač protože s tím Motronikem bych toho moc ručně nenastavil...
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Odpovědět