Dřív než bych něco nutil tak bych rád viděl stav zadních brzd po mechanický stránce. Pokud bych nic nenašel o čemž pochybuju tak bych zvažoval o výměně hlavního brzdovýho válce s větším průměrem na zadní kola. Ovšem až si někde rozbiješ hubu tak nechoď brečet za mnoubmwm3 píše:Tak Hanisi, jak bys donutil můj brzdovej system, aby dával víc tlaku na zadní kola?
Díky![]()
Brzdy ještě jednou
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Děkuju, brzdovej válec už napadnul i bráchu, zadní brzdy nejsou zadřený nic, kotouče zánovní..Hanis píše: Dřív než bych něco nutil tak bych rád viděl stav zadních brzd po mechanický stránce. Pokud bych nic nenašel o čemž pochybuju tak bych zvažoval o výměně hlavního brzdovýho válce s větším průměrem na zadní kola. Ovšem až si někde rozbiješ hubu tak nechoď brečet za mnou
Hubu bych si snad nerozbil, ABS, snad jen, aby mi zase zadek nebrzil moc, ale toho se bojím nejmíň, čili kdybych ty zadním třmeny sundal, na co mám kouknout, resp, co všechno zkontrolovat na mech. stránce zadních brzd?
2 Lukáš, pokud vím, jsme v sekci technika, takže tvůj příspěvěk je mi platný jako sáňky v červenci.
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kapalina měněna, tím pádem i odvzdušněno, přední kotouče a desky jsou zánovní, zadní kotouče též, desky nejsou jako nový, ale jde to, značku nevím ani jednoho. Díky za rady, jestli Ti to neva, ještě Tě budu otravovat v Plešnicích.. Díky
Pak-li, že budu mít vše ok, tak si nejsem jist, jestli výměna brzd pomůže tomu, aby brzdil zadek víc..
Pak-li, že budu mít vše ok, tak si nejsem jist, jestli výměna brzd pomůže tomu, aby brzdil zadek víc..
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Kluci řešíte nesmysly. Ptísky nebo válečky nemají zásadní vliv na brzdný účinek soustavy. Celé se to odehrává v hlavním brzdovém válci. Pokud chcete u kotoučové zadní nápravy zvýšit tlak (poměr zadní ku přední) stačí vyměnit hl. brzdový válec z auta s bubnama. Už si nepamatuji ty poměry, ale u e30 je to tak. Zvyšovat brzdný účiněk bubnové nápravy nemá nesmysl.... začnou se kroutit pakny a obložení nebo buben trochu povolí.
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pístky nebo válečky na to vliv nemají a hlavní brzdovej válec jo. To mi hlava nebere, je to snad o poměru ploch a tlaku, takže je jedno jestli to zvýšíš na průměru válečku nebo na brzdovým válci, každopádně tím válcem je to jednodušší.Huska píše:Kluci řešíte nesmysly. Ptísky nebo válečky nemají zásadní vliv na brzdný účinek soustavy. Celé se to odehrává v hlavním brzdovém válci. Pokud chcete u kotoučové zadní nápravy zvýšit tlak (poměr zadní ku přední) stačí vyměnit hl. brzdový válec z auta s bubnama. Už si nepamatuji ty poměry, ale u e30 je to tak. Zvyšovat brzdný účiněk bubnové nápravy nemá nesmysl.... začnou se kroutit pakny a obložení nebo buben trochu povolí.
Každopádně bych rád viděl ty zkroucený pakny a povolenej buben, na to si prosímtě přišel jak.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
psal jsem že nemají zásadní vliv a za druhé nepsal jsem o pokroucených paknách. Prostě pokud tuto úpravu uděláš na bubnové nápravě tak se bude obložení paken sjíždět nerovnoměrně jen na krajích a buben takynení dimenzovaný na zvýšený tlak a při sešlápnutí se z něj bude dělat vajíčko.... celou dobu mluvím o intenzivním delším brždění (i barva na bubny se přepalovala)... a jak jsem na to přišel....Hanis píše:Pístky nebo válečky na to vliv nemají a hlavní brzdovej válec jo. To mi hlava nebere, je to snad o poměru ploch a tlaku, takže je jedno jestli to zvýšíš na průměru válečku nebo na brzdovým válci, každopádně tím válcem je to jednodušší.Huska píše:Kluci řešíte nesmysly. Ptísky nebo válečky nemají zásadní vliv na brzdný účinek soustavy. Celé se to odehrává v hlavním brzdovém válci. Pokud chcete u kotoučové zadní nápravy zvýšit tlak (poměr zadní ku přední) stačí vyměnit hl. brzdový válec z auta s bubnama. Už si nepamatuji ty poměry, ale u e30 je to tak. Zvyšovat brzdný účiněk bubnové nápravy nemá nesmysl.... začnou se kroutit pakny a obložení nebo buben trochu povolí.
Každopádně bych rád viděl ty zkroucený pakny a povolenej buben, na to si prosímtě přišel jak.
-
Hanis nepřihlášen
Huska píše:začnou se kroutit pakny a obložení nebo buben trochu povolí
Huska ty si snad nevidíš do huby.Huska píše: a za druhé nepsal jsem o pokroucených paknách....
Huska píše: Prostě pokud tuto úpravu uděláš na bubnové nápravě tak se bude obložení paken sjíždět nerovnoměrně jen na krajích a buben takynení dimenzovaný na zvýšený tlak a při sešlápnutí se z něj bude dělat vajíčko.... celou dobu mluvím o intenzivním delším brždění (i barva na bubny se přepalovala)... a jak jsem na to přišel.... měl jsem 318i a tyto úpravy jsem dělal. Proto radím rovnou vyměnit za kotouče chlazené/nechlazené ze silnějších verzí. Válce jsem taky zkoušel oba a více se mi osvědčil originální, ale pokud někdo chce více do zadu tak to je řešení. ....
Nikdo se tu nebavil o bubnové zadní nápravě, ale o kotoučové, která jak jistě víš má se systémem ABS kotouče vzadu standartně. Kdyby jsis téma přečet celý byl bys chytřejší.
Pak nevím proč by se pakny měli sjíždet ke straně pokud je v pořádku buben a je patřičně seřízen samostav. Email z hypernovy by nevydržel ani za normálních okolností natož při intenzivnějším brždění, stejně jako nevydrží barva na bubnech u seriových vozů kde se oloupe a buben rezne. Další věc že i buben má svojí mez opotřebení tedy pokud se zkroutí může to být následkem opotřebení nikoliv zvýšeného namáhání zrovna tak jako kotouč přední nápravy.
-
Maslista
-
max-max neprihlasen
musim se zastat Husku. Mam za to, ze bubnov brzdy diky sve konstrukci potrebuji vetsi tlak do brzdicu, tedy brzdnej ucinek je jinak rozdelenej nez na 4x kotouci, proste jde dozadu vic nez na klasicke kotoucove naprave. Jeho teorie s hlavnim brzd. valcem z auta se zadni BUBNOVOU napravou nemusi byt az tak spatna, mam dojem. I kdyz, profi upava chovani brzd bude jiste jine kafe. Tot muj nazor.
