Jen bych chtěl slyšet vaše názory, co je lepší NEREZ nebo HLINÍK
Tepelné odstínění kónusového filtru
Tepelné odstínění kónusového filtru
Ahoj, tak jsem si přečetl článek "cool box" na www.e30.cz a udělal z kartónu šablonu. Dneska jsem šel pro plech do klempírny a tam mě přesvědčili, že na odstínění tepla je vhodnější nerez než hliník. Tak jsem se nakonec nechal ukecat a udělal to z nerezu.
Jen bych chtěl slyšet vaše názory, co je lepší NEREZ nebo HLINÍK

Jen bych chtěl slyšet vaše názory, co je lepší NEREZ nebo HLINÍK
Dal jsem tam tepelnou izolaci. jak koliv ohybatelna, ale tvar drzi a 120Kc za metr ctverecni. Da se i na plech nalepit. Je 5mm tlusta krajni vrstvy jsou z nejakyho hlinikovyho setinovyho plechu a ve stredu je molitanova pena.
Super se stim pracuje a tepelna izolace je vyborna. V pripade zajmu nafotim nebo zjistim nazev.
Super se stim pracuje a tepelna izolace je vyborna. V pripade zajmu nafotim nebo zjistim nazev.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
E39 530D Touring
Taky mě ta izolace zajímáAkmall píše:Dal jsem tam tepelnou izolaci. jak koliv ohybatelna, ale tvar drzi a 120Kc za metr ctverecni. Da se i na plech nalepit. Je 5mm tlusta krajni vrstvy jsou z nejakyho hlinikovyho setinovyho plechu a ve stredu je molitanova pena.
Super se stim pracuje a tepelna izolace je vyborna. V pripade zajmu nafotim nebo zjistim nazev.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Mirek sem kdysi daval tento odkaz: http://www.mikra.cz
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Ovsem zde je metr ctverecni za 500 Kc...Francis píše:Mirek sem kdysi daval tento odkaz: http://www.mikra.cz
Takze panove, je to na http://www.tady.cz/rti
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
E39 530D Touring
vždyť to je zimní škodovácká klasikaAkmall píše:Takze panove, je to na http://www.tady.cz/rti
jestli chceš mít o tři koně lepší výkon a o 4% krouťák motoru, tak di do tohoTweety píše:A teď řekněte z vlastní zkušenosti : Má cenu tam ten filtr dávat ? Když udělám i tu izolaci ? Dík
vzhledem k ceně se to nevyplatí určitě
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
A ty to máš, nebo jsi to měl v tom modrym ? Hodnoty mi nic neřeknou, spíš mi řekni jestli je to znát na jízdních vlastnostech ? Víš co, můžu ho mít za 800,- což mi nepříjde moc. Ale pokud mi ten kus něčeho bude na nic, tak je i 800,- dostDC píše:jestli chceš mít o tři koně lepší výkon a o 4% krouťák motoru, tak di do tohoTweety píše:A teď řekněte z vlastní zkušenosti : Má cenu tam ten filtr dávat ? Když udělám i tu izolaci ? Dík
vzhledem k ceně se to nevyplatí určitě
jo v modrym sem to zkousel a da se o tom precist tady -> viewtopic.php?t=4064&start=0Tweety píše:
A ty to máš, nebo jsi to měl v tom modrym ? Hodnoty mi nic neřeknou, spíš mi řekni jestli je to znát na jízdních vlastnostech ? Víš co, můžu ho mít za 800,- což mi nepříjde moc. Ale pokud mi ten kus něčeho bude na nic, tak je i 800,- dost
enjoy
lepsi investice je 100% nová normální vložka za 200 a zbytek do benzinu - za ty prachy si užiješ víc
protože jedinej efekt, kterej to na těch našich traktorech má je pro tuningovej vzhled - na 130 nebo 170 koňovym stádě nepoznáš ty tři koně ani těch 10Nm navíc - funguje to hlavně jako tuningový placebo
z důvodu obrovského restriktoru v sání (váha vzduchu) a také díky tlumícím vlastnostem celého sání se ani moc nezmění zvuk - pouze nadechnutí z volnoběhu je slyšet více
naopak když jsem měl kdysi K&N na fabii, tak ta zněla úplně jinak, každé nadechnutí i záběr motoru při jízdě byl znát(což po čase už dost rušilo) - je tam totiž velmi jednoduchý, krátký a přímý sání...
je to každého věc, ale ke mě už to nesmí
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry