Korekce "Áček" na přední nápravě
Korekce "Áček" na přední nápravě
Tak co tomuhle říkáte:http://www.schwarzfour.de/e30/fotost/f01191/f01191.htm
Podle mě je to sice hezký, ale dost na hovno, protože u normálního uchycení se McPherson opírá o hrnec podběhu celou svojí horní plochou a u tohohle řešení jsou opěrné body jenom ty 3 šrouby. A vzhledem k tomu, že je to na sníženém podvozku, tak to bude dostávat o dost větší rázy a pochybuju o tom, že by se ten hrnec v těch třech šroubech nevytáhnul. Já bych se na tom teda bál jezdit. A co tomu říkáte vy ostatní?
Podle mě je to sice hezký, ale dost na hovno, protože u normálního uchycení se McPherson opírá o hrnec podběhu celou svojí horní plochou a u tohohle řešení jsou opěrné body jenom ty 3 šrouby. A vzhledem k tomu, že je to na sníženém podvozku, tak to bude dostávat o dost větší rázy a pochybuju o tom, že by se ten hrnec v těch třech šroubech nevytáhnul. Já bych se na tom teda bál jezdit. A co tomu říkáte vy ostatní?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.GeRoX píše:nechce se mi to cist...vo co go?
delaj "A"-cka nebo je prave eliminuji?
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
to je mi jasny...ale ten srac co tam prezentuji dela co? nastavuje tie acka nebo je prave eliminuje kvuly snizeni podvozku?gusto318is píše:Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.GeRoX píše:nechce se mi to cist...vo co go?
delaj "A"-cka nebo je prave eliminuji?

- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
To mi zatiaľ tiež nie je jasné, najprv mi to musí priateľka preložiť..GeRoX píše:to je mi jasny...ale ten srac co tam prezentuji dela co? nastavuje tie acka nebo je prave eliminuje kvuly snizeni podvozku?gusto318is píše:Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.GeRoX píše:nechce se mi to cist...vo co go?
delaj "A"-cka nebo je prave eliminuji?

ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
musim rici, ze se mylis. kdyz mas prilis negativni odklon (tedy "Acka"), tak to praveze jede jen po kraji behounu a nedela to dobrotu...Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.
na okruhu s dlouhymi tahlymi zatackami+s obutymi slicky to samozrejme je optimum, ale kdekoli jinde je to jen a jen na skodu
nicis pneu a nemas takovou stycnou plochu, jakou bys mohl a mel mit...
nezapominej taky na to, ze cim vic ten podvozek propruzi (rozumej v zatacce se dynamickou zatezi snizi), tim vetsi negativni odklon a tim i mensi stycna plocha...
koukni se do tabulek jak ma nastaveny podvozek treba m tech nebo m3...ani u jednoho to nepresahuje 1,5 stupne negativniho odklonu
na okruh se slickama by i 3 stupne byly OK, ale na normalni silnici by ti jen "ujizdel" predek...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

No já bych řekl, že se to opírá tak maximálně jednou třetinou stejně jako originál. Když jsou dvě plochy k sobě našikmo, tak se těžko můžou o sebe hodně opírat. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Priznávam, že geometria náprav je pre mňa zatiaľ veľká neznáma, ale budem na tom pracovať..PET77 píše:musim rici, ze se mylis. kdyz mas prilis negativni odklon (tedy "Acka"), tak to praveze jede jen po kraji behounu a nedela to dobrotu...Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.
na okruhu s dlouhymi tahlymi zatackami+s obutymi slicky to samozrejme je optimum, ale kdekoli jinde je to jen a jen na skodu
nicis pneu a nemas takovou stycnou plochu, jakou bys mohl a mel mit...
nezapominej taky na to, ze cim vic ten podvozek propruzi (rozumej v zatacce se dynamickou zatezi snizi), tim vetsi negativni odklon a tim i mensi stycna plocha...
koukni se do tabulek jak ma nastaveny podvozek treba m tech nebo m3...ani u jednoho to nepresahuje 1,5 stupne negativniho odklonu
na okruh se slickama by i 3 stupne byly OK, ale na normalni silnici by ti jen "ujizdel" predek...

Je mi jasné, že pre bežné jazdenie tam môžu byť iba minimálne áčka, ale aj tie pomôžu eliminovať prirodzenú nedotáčavosť. Podľa mojich informácií by sa ešte mohlo zlepšiť vracanie volantu..
Ak s tým máš nejaké praktické skúsenosti, sem s nimi!

ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
2 BOOST: Když už blbneš s tou klecí a máš přístup k materiálu, co to zkusit takhle:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 4509959764
To je inší, ne?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 4509959764
To je inší, ne?

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

No určitě by to bylo zajímavý a v práci by možná nebyl problém nechat to udělat. Akorát by to chtělo nějakej výkres s přesnejma rozměrama. 

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14. 03. 2004 13:16
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
To by byla přesně ideální možnost.BMW-RACING píše:A co takhle seřizovací ramena(zaklon,odklon).

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14. 03. 2004 13:16
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele: