Pomozte mi s výběrem E30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Petr.87
Příspěvky: 8
Registrován: 27. 04. 2012 19:18

Pomozte mi s výběrem E30

Příspěvek od Petr.87 » 27. 04. 2012 20:53

Čau,chtěl bych od vás pomoc s výběrem E30.Chci buď 1.6 nebo 1.8.Ještě do teď jsem byl rozhodlej pro 1.8 M10 ale jak na to koukám tak většina jich nemá servo a to už nechci protože jsem do teď jezdil s autama který to servo neměly takže už si chci přilepšit.No a když jsem koukal na 1.6 M40 tak ty se zase údajně kazej...Takže teď nevim.Jedině snad ještě ta M40B18.
Samozřejmě jsem použil funkci hledat :) a prolezl jsem to tady ale byl bych radši kdyby jste mi s tim výběrem pomohly.Nechci to na nějakej tuning nebo tuzing.Nejdřív jsem chtěl MB 190 ale to není úplně ono.Chci benzín kterej bude při "důkladný" péči spolehlivej :) Tak mi prosím poraďte ať vim po čem se můžu poohlídnout.Jo a IS nechci a po 2.0 šestiválci jsem taky koukal a dočetl jsem se že celkem žere takže to taky a 2.5 už je moc (bydlim v Praze).

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 27. 04. 2012 21:00

proč ne is?
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Pomozte mi s výběrem E30

Příspěvek od Venca » 27. 04. 2012 21:03

Petr.87 píše:Čau,chtěl bych od vás pomoc s výběrem E30.Chci buď 1.6 nebo 1.8.Ještě do teď jsem byl rozhodlej pro 1.8 M10 ale jak na to koukám tak většina jich nemá servo a to už nechci protože jsem do teď jezdil s autama který to servo neměly takže už si chci přilepšit.No a když jsem koukal na 1.6 M40 tak ty se zase údajně kazej...Takže teď nevim.Jedině snad ještě ta M40B18.
Samozřejmě jsem použil funkci hledat :) a prolezl jsem to tady ale byl bych radši kdyby jste mi s tim výběrem pomohly.Nechci to na nějakej tuning nebo tuzing.Nejdřív jsem chtěl MB 190 ale to není úplně ono.Chci benzín kterej bude při "důkladný" péči spolehlivej :) Tak mi prosím poraďte ať vim po čem se můžu poohlídnout.Jo a IS nechci a po 2.0 šestiválci jsem taky koukal a dočetl jsem se že celkem žere takže to taky a 2.5 už je moc (bydlim v Praze).
Ty auta jsou starý 18- 30let.
Pokud je E30 tvůj sen, neřeš nějaký servo ale koukej na tech. stav - tzn. hlavně koroze kastle.

.

Petr.87
Příspěvky: 8
Registrován: 27. 04. 2012 19:18

Příspěvek od Petr.87 » 27. 04. 2012 21:26

E30 se mi fakt líbí a chtěl jsem něco do Prahy a tady bych ten výkon IS nebo šestiválce nevyužil.Spíš chci něco jako show car chápete :) když jsem třeba měl Felcku tak první co bylo,nový tlumiče,oleje,filtry,svíčky,pak mi táta vyvařil kastli a postupně jsem jí krášlil a byla fakt pěkná...Zatímco kámoši do svejch sháněly různý svítící řadící páky tak já nakupoval fakt potřebný věci.Jenže postupem času už mi to auto vadilo,protože hned po ránu posilka jako prase :D no hrůza,chvilku vám to nevadí ale když jedete do Prahy nebo někam a furt musíte točit točit tak už to taková zábava není.Hned jak jsem se rozhodl pro E30 tak jsem chtěl 1.6 M40 ale bojim se aby mi neodešla.A hlavně mi jde spíš o to jestli jsou ty 1.6 samy od sebe "kazový" nebo jestli při dobrý starosti nebo péči o motor můžou bejt spolehlivý.

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 27. 04. 2012 21:28

v takovymle pripade nehledej e30 ale kup golfa nebo fobii...
Obrázek

RetroCrew
Příspěvky: 4
Registrován: 30. 01. 2012 01:24

Příspěvek od RetroCrew » 27. 04. 2012 21:40

Proč?My sme měly E30 a byla dobrá akorát to byla 2.5 myslim a celkem žrala...
Naposledy upravil(a) RetroCrew dne 27. 04. 2012 21:46, celkem upraveno 2 x.

RetroCrew
Příspěvky: 4
Registrován: 30. 01. 2012 01:24

Příspěvek od RetroCrew » 27. 04. 2012 21:41

Taky se rozhoduju...Asu jdu do M10 1.8
Naposledy upravil(a) RetroCrew dne 27. 04. 2012 22:50, celkem upraveno 1 x.

RetroCrew
Příspěvky: 4
Registrován: 30. 01. 2012 01:24

Příspěvek od RetroCrew » 27. 04. 2012 22:49

Asi* pardon ze vzdycky napisu dalsi prispevek ale kdyz ten svuj chci upravit nebo neco tak mi to napise novej,jak muzu smazat svoje prispevky?Smaze mi je nekdo?Vsechny ode me nebo aspon tady ty dva.

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 27. 04. 2012 23:03

1. m40 (ať už 1,6 nebo 1.8) žere stejně jako Iso - to jest od 7,5 do 10l podle těžké nohy.
2. stokrát opakovaná pravda. - motory nemají důvod odcháet, pokud se jim věnuje péče jakou potřebují - včasné výměny olejů, dostatečné zahřátí atd.
3. M40 má problém s vačkou a jejím mazáním - hodně motorů hůř maže, vačky se sjíždí a motor pak nejde vytáčet a vubec umírá.. - náprava je jen ve výměně komponent za nové (nebudu vypisovat další řešeníkteré vyžaduje záahy do motoru...) navíc má m40 rozvody řemenm... - iso tohle vše má vyřešeno jinak, lépe a rozvody má řetězem
Naposledy upravil(a) Kubajz von Odry dne 27. 04. 2012 23:21, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Petr.87
Příspěvky: 8
Registrován: 27. 04. 2012 19:18

Příspěvek od Petr.87 » 27. 04. 2012 23:20

Dobře děkuju,asi budu hledat 1.6 M40 a budu se snažit sehnat co nejlepší a starat se o ní co nejvíc to jde.Potom ještě jedna věc,když si budu chtít do E30 přidat třeba el. stahování oken tak kabeláž už má připravenou nebo jak?Některý auta už to tak maj,že z výroby maj připravenou kabeláž na dodatečnou montáž oken,klimy a tak...Má to i BMW?

Uživatelský avatar
wett
Příspěvky: 608
Registrován: 03. 04. 2012 08:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od wett » 27. 04. 2012 23:40

Co já si myslím, tak pokud to chceš na takový to cicmání po městě, tak 1,6 nebo 1,8 asi ok. Ale pravdou zůstává, že pokud se budeš chtít trochu líp sklouznout, tak bude spotřeba stejná jak u daapůly.
Ale je to je jen má zkušenost a navíc sem se nějak zhýčkal šestiválcama... :twisted:

Petr.87
Příspěvky: 8
Registrován: 27. 04. 2012 19:18

Příspěvek od Petr.87 » 27. 04. 2012 23:51

Jako klidně bych měl 2.5 kdyby to stejně žralo ale ta pojistka je hrozná.To bych musel mít jistotu že to někde levnějc pojistim.Protože kolik by stálo tohle na rok? :D Radši ani nepočítám.

Uživatelský avatar
wett
Příspěvky: 608
Registrován: 03. 04. 2012 08:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od wett » 27. 04. 2012 23:55

Kdyby ses mě kóknul do příspěvků, tak za třícu platím 3.000,- :lol:
Až budeš potřebovat pojistku na cokoliv, od lokomotivy po loď, tak písni.
A netvrdím že to žere stejně, ve městě je to peklo, ale když to pak pustíš venku, je to stejný. A ten zvuk šesti hrníčků, mmm... :shock:

Petr.87
Příspěvky: 8
Registrován: 27. 04. 2012 19:18

Příspěvek od Petr.87 » 28. 04. 2012 00:08

To by byla paráda,no uvidím ale i tak díky ;)

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 28. 04. 2012 08:31

Pokud řešíš spotřebu, seženi si třícu s LPG. Nebo si ho tam nech dodělat. M8m na E30 325 s lpg najeto mezi 50 - 60 000 km a jsem naprosto spokojenej a jezdim za stejný peníze jako s Favoritem na benzín.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
PKQ
Příspěvky: 549
Registrován: 24. 08. 2011 21:46
Bydliště: Rudná u Prahy

Příspěvek od PKQ » 28. 04. 2012 09:02

Mám 1,6 M40 a už bych do ní znova nešel, při ježdění po praze se s bídou udržím do 10l/100km, na delší zevl cestu tak 8,5l/100km... a oproti IS to prostě nejede :wink:
F10 530d '10
Alpina B10 3.5/1 Nr.555 '92
E30 324d '86
E36 328i compact
E81 118d '08

EX: BMW 316i Delphin Metallic

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 28. 04. 2012 21:46

vynech 4 valce krom is a vyber neco v peknym stavu a budes spokojenej :wink: od 324d po 325 i :wink:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Petr.87
Příspěvky: 8
Registrován: 27. 04. 2012 19:18

Příspěvek od Petr.87 » 29. 04. 2012 00:22

Ok děkuju.Budu se teda snažit a nejspíš teda změnim názor a když už E30 a 4 válec tak ISo.Jede pěkně a asi se ani moc nese*e :) ještě jedna věc,má E30 přípravu kabelů pro dodatečnou montáž výbavy?Dejme tomu že si koupil úplně holou E30 a nebude mít okna v elektrice můžu si je tam časem přidat?Některý auta už to tak maj že maj z výroby připravenou kabeláž kdyby náhodou někdo chtěl něco časem přidat...

Uživatelský avatar
Koloděj
Příspěvky: 517
Registrován: 17. 01. 2007 18:34
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Koloděj » 29. 04. 2012 10:35

E30 je lego pro velký,tam jde všechno.Servo tam namontuješ během půl dne. :wink:
E28 524d daily car, E30 318is weekend car www.pneuservisvzatacce.cz

Uživatelský avatar
Sau
Příspěvky: 65
Registrován: 29. 03. 2012 23:49
Bydliště: Východní Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sau » 29. 04. 2012 11:19

Petr.87 píše:Jako klidně bych měl 2.5 kdyby to stejně žralo ale ta pojistka je hrozná.To bych musel mít jistotu že to někde levnějc pojistim.Protože kolik by stálo tohle na rok? :D Radši ani nepočítám.
Nevím za kolik jezdí čtyřválce, ale ten můj 2.5 jede na dálky při pohodové klidné jízdě pod 8 na sto. Samozřejmě, taky klidně za 12, aj víc :) Záleží na stylu jízdy.

A k pojistce, já sem si auto kvůli nutnosti platit ekovýpalné napsal na otca (je invalida) a ten sa dostal na cenu 1850 Kč za rok (mně samému nabízali ceny nějak 2500 Kč, to je ale taky přijatelná cena), což je na dva a půl litr super cena. Kdyby sis to vyřešil obdobně... :)
Říct lidem, že jezdíte v Audi je jako sdělit jim, že máte virus eboly, a chystáte se kýchnout.

Odpovědět