Bilsteiny, vadnost a reklamace - navod k montaži str.5

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Bilsteiny, vadnost a reklamace - navod k montaži str.5

Příspěvek od ARMAN » 01. 07. 2011 19:18

Všiml jsem si docela dost reklamaci na Bilsteiny or soudruha Chovance na BMWklubu hlavně asi zvidetelne problemy s uplatněnim reklamace přes něj(Chovance a spol), jak to teda je s kvalitou kusů jako takovych? to že Bilstejny jsou špicy to je znamo.

Když už jsme u toho kdo tady je umi za dobre ceny a připadně bude schopny a ochotny vyjednat s podnikem vyměnu v případě problemu?
Naposledy upravil(a) ARMAN dne 24. 08. 2011 14:32, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 03. 07. 2011 07:11

¨covece myslim ze harezz se tim zabejvá
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 03. 07. 2011 09:00

já je bral od Auto-Fren a po roce provozu bezproblémů..zadní tlumič dokonce přežil prasknutí pružiny..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

lubeec
Příspěvky: 496
Registrován: 24. 12. 2009 14:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubeec » 03. 07. 2011 19:32

ja bych rekl ze na bmwklubu se viditelne resi to, ze objednas tlumice u
Chovance a on chce pladbu predem tak mu posles celou castku
a tlumice ti dorazy za nekolik mesicu nebo vubec.
Vlastni zkusenost!
e39 528i touring
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark

Uživatelský avatar
dablyk
Příspěvky: 2
Registrován: 05. 09. 2008 22:50

Příspěvek od dablyk » 26. 07. 2011 09:46

ja bral u Frena predloni, byla to nejaka narozeninova akce za velmi atraktivni cenu.

na predku drzi dodnes na zadaku jeden vytekl po roce a druhej se urval po roce a pul.

nic sem nereklamoval, neb jsem na to nemela naladu ani doklad.

nad kratkou zivotnosti pri malem prubehu km mi zustava rozum stat, ale stourat se v tom nehodlam.

budte kazdopadne opatrni
dablyk & mile eaters
E38 730iA V8 - ‘ultimate traveller’
E30 1,8 Touring - 'immortal phenomenon'
K75RT = - ‘flying brick’
R45 =o= - ‘AirHead’

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 26. 07. 2011 10:16

sorry za ot
origo GM zadní mi vydržel 220tis km než začal malilinko propouštět, přední při 234 tis km stále v poho 8) :twisted:
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 26. 07. 2011 10:36

Uvidim jestli mi vyjdou jine tlumiče než bilsteiny, snad jo :oops: jinak pujdu do nich. Diky za reakce, to že vytečou po pulroce-roce je docela špatny horši je ale když nepujdou reklamovat protože prodejce na to bude srat :?
Obrázek

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 26. 07. 2011 16:03

Na bilsteinech mám nalítáno nyní 24tis. na 325tour a bez chybičky fungujou.
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 26. 07. 2011 21:06

Moje Bilstein B8 - 39tis km, rok a půl a zatim jsou jak nový.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 27. 07. 2011 21:25

macek reklamoval ne? a taky to vyšlo...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 27. 07. 2011 21:51

Já to koupil přes jednoho zmrda a když jsem jeden potřeboval vyměnit, tak jsem ho od předání tomu zmrdovi už neviděl... koupil jsem pak nový...

Teď už mám lepší kontakty a s případnou reklamací neni problém...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Storm
Příspěvky: 106
Registrován: 24. 10. 2007 21:04
Bydliště: Frenštát p/R

Příspěvek od Storm » 31. 07. 2011 22:00

V žádném případě se nechci nikoho zastávat a ani nebudu, když je někdo hovado, snadno se mu povede skazit jméno i takové firmě, jako je Bilstein, jsou to jedny z nejlepších tlumičů a podvozků, troufnu si říct, že je to špička, několik let jsem se tím okrajově zajímal, většina reklamací je způsobená špatnou montáží tlumičů, jejich konstrukce vyžaduje dodržet montážní postup, který nevím proč, je podle mně složitý a nedovedu si představit, že by to nějaký servis, nebo majitel auta dodržel.

Můj problém je v tom, že Bilstain nepřibalí tento složitý postup, návod k montáži k tlumičům, dokonce ani na stránkách prodejců není tento návod zveřejněn a prodejci kteří se na internetu tváří jako přími dovozci, oficiální zastoupení o tom nikde nepíšou, oficiální dovozce do čr dodnes nemá vlastní webowé stránky a jejich největší odběratel v čr APM, také nemá montážní postup na stránkách.

Jak je to na stránkách výrobce jsem nezkoumal, nicméně jsem tento postup mněl možnost prostudovat, seznámit se s tím, můj dojem z toho byl, že pokud by byl montážní postup součástí prodeje tlumičů a potenciální zákaznik by mněl možnost dopředu se s ním seznámit, ubylo by zákazníků, zájemců. Lidi by to odradilo, cena za výměnu tlumičů v servisech by se zněkolikanásobila, což je v tak silném konkurenčním prostředí smrtící.
Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 31. 07. 2011 22:21

co se na tom da pokazit?
Obrázek

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 31. 07. 2011 22:36

Mazety píše:sorry za ot
origo GM zadní mi vydržel 220tis km než začal malilinko propouštět, přední při 234 tis km stále v poho 8) :twisted:
No to je přesně ono, na MB ty původní ustály i 400tis km. Jo to bejvaly časy. Všechno Bilstein.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 07. 2011 22:47

Storm - v cem je ten postup tak narocnej? Hodne lidi by to zajimalo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 07. 2011 22:50

taky bych se o tom postupu dozvěděl rád něco víc a evidetně i víc lidí v tom nevidí nic složitého...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 31. 07. 2011 22:59

:shock: motaz tlumice ma nejakej postup jinej nez ho proste namontovat ? :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 01. 08. 2011 01:15

husty :lol:

kazdopadne pred dvema mesicema jsem koupil predni B8 na E39, vcetne cely napravy a po dvou tejdnech byli v hajzlu, nasralo me to dost, auto se houpe jak kocabka na mori

necht me teda nekdo vysvetli co jsem udelal spatne pri montazi, ja je tam proste prisrouboval, to jsem nemel? :?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Storm
Příspěvky: 106
Registrován: 24. 10. 2007 21:04
Bydliště: Frenštát p/R

Příspěvek od Storm » 01. 08. 2011 07:48

Montáž se má provádět zhruba tak, že se zvedne část auta, kde se výměna provádí, předek, zadek, popřípadě celé auto, po demontáži starých tlumičů se musí povolit všechny pohyblivé části náprav, pak namontovat tlumiče, auto spustit na zem, popojet s ním dopředu, dozadu, tak aby se vše dostalo do provozní polohy a pak postupně vše dotahovat, včetně tlumičů.

Z toho vyplývá, že není možné auto znovu zvednout na zvedáku, ale dotažení provádět nejlíp z montážní jámy, kterou má asi málokdo.

Takhle to má vypadat, píšu to jak si pamatuji, jak to prostě je.

Tohle všechno jsem napsal jen proto, že mám rád značku Bilstein, nemám na ní žádný komerční zájem, ale nelíbí se mi, že jí pár posraných prodejců kurví jméno, osobně bych si rád koupil Bilstein B12 kit na svého mazlíka, jen nemám montážní jámu a nevím, jak bych je správně vlastníma silama namontoval, když tohle vím ...

Nenadávejte na Bilsteiny, nadávejte na ty lidi, co vám neřekli, jak je namontovat, kupte si Bilsteiny, dejte si práci s montáži a nebude zklamáni, naopak, mile vás překvapí a jízda bude zážitek, podle mně Bilstein patří k BMW, tohle píšu za sebe, za uživatele ...
Obrázek

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 01. 08. 2011 09:26

No je to celkem zajímavý postup, ale nevím jak by mohl tak zásadně ovlivnit opotřebení tlumiče. Tohle dotahování když auto stojí na zemi se dělá při výměně ramen, tam to má jasnej důvod. A že by na to byly haklivý jen tlumiče bilstein se mi moc nezdá.
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Odpovědět