
Jako amater
Jako amater
316iM40 je 4valec. 

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jako amater
Akmall píše:316iM40 je 4valec.


4 vál 8 ventil
BMW The Ultimate Driving Machine
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Takže karoserie je 316i ( podle VINu ) a někdo tam napral dvoulitr M20.Akmall píše:proc se ptam? Jsem se docet ve starejch diskusich ze nejde udelat ofiko prestavba motoru. Kdyz tam ma bejt m40 1.6 kat(podle VINu) v papirech je m20 2.0i a v aute je M20 2.0i.
Oficiální přestavba motoru 1.6i M40 na 2.0i M20 normálně existuje.
Rozdíl je: přestavba / použití náhradního dílu
použití ND stojí 1675,-
přestavba koštuje, nevim přesně cca 2600,-

Takže když v TP není motor s KATem tak 4 válce a 6válce za stejnej počet válců je použití ND - JINAK je to přestavba
Pak je ještě přestavba Ety za cokoli jinýho.
KAT to komplikuje čecko - je-li v TP zmíněn motor s KATem a máš motor bez KATu, tak to NEJDE. - je-li to obráceně - v TP není motor z KATem, tak tam katovej motor můžeš dát ( přestavba/použ. ND-podle okolností výše zmíněných

Máš-li v TP zapsanej VIN odpovídající 316i a v CZ TP zapsanej jako 320i a je tam motor 2.0i, tak je to asi nějaká oficiální přestavba a moc bych se tím netrápil.
Celkově je to asi nějaká zprcanina odpovídající zemi ve který je toto možný

Nějaká zmínka o přestavbě by v TP být, podle mě, měla.
BMW The Ultimate Driving Machine
Protoze ourednici jsou kokoti.
Jinak cenovka ty prestavby je tusim vyssi, 3 litry a nejaky drobny, ale to uz tak velkou roli nehraje.
A prestavba z Ety na cokoliv jinyho jde i vymenou dilu - viz. moje auto prestavene na papiry prave z Ety a za tu nizsi sazbu, tedy vymena dilu.
Stehlik prespsal vykon, kroutak, objem a hotovo.
Oboje byly coupe.
Jinak cenovka ty prestavby je tusim vyssi, 3 litry a nejaky drobny, ale to uz tak velkou roli nehraje.
A prestavba z Ety na cokoliv jinyho jde i vymenou dilu - viz. moje auto prestavene na papiry prave z Ety a za tu nizsi sazbu, tedy vymena dilu.
Stehlik prespsal vykon, kroutak, objem a hotovo.
Oboje byly coupe.
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
nejlrpsi bordel v papirech mam asi ja, kdysy se delal oprava vymenou celeho cumaku, asi 10 let zpatky, a od te doby mam podle cisla 87/M10-1,
8/4Dv, ale auto bylo je a bude 2dv,M20-2,0-tenkrát 85ka bez katu, ale s katem v TP. Mno a diky tomuhle cislovani sem a tam, mi kdysy jeden nejmenovany blb v sokolove nechtel udelat prestavbu. az ted pres autec to komene slo, schvála bud nekonecna panu stehlikovi
8/4Dv, ale auto bylo je a bude 2dv,M20-2,0-tenkrát 85ka bez katu, ale s katem v TP. Mno a diky tomuhle cislovani sem a tam, mi kdysy jeden nejmenovany blb v sokolove nechtel udelat prestavbu. az ted pres autec to komene slo, schvála bud nekonecna panu stehlikovi
e30/320i rv 88