kolísání otáček u 1.8m40

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
hasi
Příspěvky: 408
Registrován: 05. 05. 2004 16:20
Bydliště: všude, hlavně Prágl

kolísání otáček u 1.8m40

Příspěvek od hasi » 14. 09. 2004 11:27

Potřebuju poradit, 318i m40 při zahřátí motoru začne při sešlápnutí plynu chcípat, a pak i na neutrál při volnoběhu motor chodí tím stylem, že zrychlí a zpomalí. Svíčky a kabely jsou vyměněné, spodní kryt sání taky, takže teďka zbývá? není to tou kostkou v sání nebo tak už si fakt nevím rady... :cry: potřebuji radu. Předem děkuji :wink:
hasi

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Re: kolísání otáček u 1.8m40

Příspěvek od Ace » 14. 09. 2004 13:14

hasi píše:Potřebuju poradit, 318i m40 při zahřátí motoru začne při sešlápnutí plynu chcípat, a pak i na neutrál při volnoběhu motor chodí tím stylem, že zrychlí a zpomalí. Svíčky a kabely jsou vyměněné, spodní kryt sání taky, takže teďka zbývá? není to tou kostkou v sání nebo tak už si fakt nevím rady... :cry: potřebuji radu. Předem děkuji :wink:
Volnoběžný ventil=>palec rozdělovače=>váha vzduchu, lambda :idea:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 14. 09. 2004 18:18

no nebo to bude bosch kjetronic
kamos to ted resil..po zahrati mu to drzelo vysokej volnobeh, melo vyssi spotrebu a taky to kolisalo a chcipalo
sou tam polovodice ktery to ridej a roztahujou se s teplem ale po X letech uz sou vychozeny a delaj bordel
----------------------:)

Venca.

Příspěvek od Venca. » 14. 09. 2004 18:22

And píše:no nebo to bude bosch kjetronic
K-Jetronic se nedával do 318i M40.
Jen do M10.

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 14. 09. 2004 18:24

Venca. píše:
And píše:no nebo to bude bosch kjetronic
K-Jetronic se nedával do 318i M40.
Jen do M10.
aha pardnon
ale neco podobnyho tam bejt musi
----------------------:)

Venca.

Příspěvek od Venca. » 14. 09. 2004 18:27

And píše:
Venca. píše:
And píše:no nebo to bude bosch kjetronic
K-Jetronic se nedával do 318i M40.
Jen do M10.
aha pardnon
ale neco podobnyho tam bejt musi
M40 má Motronic.

Tam to řídí rovnou ŘJ.

Zlobit může i spínač na škrtící klapce.

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 14. 09. 2004 20:20

Zkusil bych si pučit váhu vzduchu.Hodit ji tam-rozdíl jasně vidite.

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolísání otáček u 1.8m40

Příspěvek od Dan td » 14. 09. 2004 20:57

hasi píše:Potřebuju poradit, 318i m40 při zahřátí motoru začne při sešlápnutí plynu chcípat, a pak i na neutrál při volnoběhu motor chodí tím stylem, že zrychlí a zpomalí. Svíčky a kabely jsou vyměněné, spodní kryt sání taky, takže teďka zbývá? není to tou kostkou v sání nebo tak už si fakt nevím rady... :cry: potřebuji radu. Předem děkuji :wink:
To jem teď řešil u M20, přesně, jak to popisuješ. Jiný volnoběžný ventil - malinko zlepšení. Kontrola těsnosti všech hadic - malinké zlepšení. Kontrola vstřiků - jeden špatný - výměna - citelné zlepšení. Výměna váhy vzduchu - no problém.

Řekl bych, že u 4v to vstřik nebude - to by to chcípalo furt. Takže zkus volnoběžný ventil, váhu a pak bych řešil, co dál.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
hasi
Příspěvky: 408
Registrován: 05. 05. 2004 16:20
Bydliště: všude, hlavně Prágl

Příspěvek od hasi » 16. 09. 2004 10:10

díky za perfektní názory, ale mám dotázek jak se dostanu na volnoběžný ventil? lambdu jsem odpojoval a připojoval a žádnej vliv to nemá, dále jsem zjistil, že motor točí jen do 5000otáček, pak se začne dusit. :cry:
hasi

Odpovědět