Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
hasi
- Příspěvky: 408
- Registrován: 05. 05. 2004 16:20
- Bydliště: všude, hlavně Prágl
Příspěvek
od hasi » 14. 09. 2004 11:27
Potřebuju poradit, 318i m40 při zahřátí motoru začne při sešlápnutí plynu chcípat, a pak i na neutrál při volnoběhu motor chodí tím stylem, že zrychlí a zpomalí. Svíčky a kabely jsou vyměněné, spodní kryt sání taky, takže teďka zbývá? není to tou kostkou v sání nebo tak už si fakt nevím rady...

potřebuji radu. Předem děkuji

hasi
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 14. 09. 2004 13:14
hasi píše:Potřebuju poradit, 318i m40 při zahřátí motoru začne při sešlápnutí plynu chcípat, a pak i na neutrál při volnoběhu motor chodí tím stylem, že zrychlí a zpomalí. Svíčky a kabely jsou vyměněné, spodní kryt sání taky, takže teďka zbývá? není to tou kostkou v sání nebo tak už si fakt nevím rady...

potřebuji radu. Předem děkuji

Volnoběžný ventil=>palec rozdělovače=>váha vzduchu, lambda


///M Power

-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 14. 09. 2004 18:18
no nebo to bude bosch kjetronic
kamos to ted resil..po zahrati mu to drzelo vysokej volnobeh, melo vyssi spotrebu a taky to kolisalo a chcipalo
sou tam polovodice ktery to ridej a roztahujou se s teplem ale po X letech uz sou vychozeny a delaj bordel
----------------------:)
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 14. 09. 2004 18:22
And píše:no nebo to bude bosch kjetronic
K-Jetronic se nedával do 318i M40.
Jen do M10.
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 14. 09. 2004 18:24
Venca. píše:And píše:no nebo to bude bosch kjetronic
K-Jetronic se nedával do 318i M40.
Jen do M10.
aha pardnon
ale neco podobnyho tam bejt musi
----------------------:)
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 14. 09. 2004 18:27
And píše:Venca. píše:And píše:no nebo to bude bosch kjetronic
K-Jetronic se nedával do 318i M40.
Jen do M10.
aha pardnon
ale neco podobnyho tam bejt musi
M40 má Motronic.
Tam to řídí rovnou ŘJ.
Zlobit může i spínač na škrtící klapce.
-
tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tomik » 14. 09. 2004 20:20
Zkusil bych si pučit váhu vzduchu.Hodit ji tam-rozdíl jasně vidite.
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 14. 09. 2004 20:57
hasi píše:Potřebuju poradit, 318i m40 při zahřátí motoru začne při sešlápnutí plynu chcípat, a pak i na neutrál při volnoběhu motor chodí tím stylem, že zrychlí a zpomalí. Svíčky a kabely jsou vyměněné, spodní kryt sání taky, takže teďka zbývá? není to tou kostkou v sání nebo tak už si fakt nevím rady...

potřebuji radu. Předem děkuji

To jem teď řešil u M20, přesně, jak to popisuješ. Jiný volnoběžný ventil - malinko zlepšení. Kontrola těsnosti všech hadic - malinké zlepšení. Kontrola vstřiků - jeden špatný - výměna - citelné zlepšení. Výměna váhy vzduchu - no problém.
Řekl bych, že u 4v to vstřik nebude - to by to chcípalo furt. Takže zkus volnoběžný ventil, váhu a pak bych řešil, co dál.
http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
hasi
- Příspěvky: 408
- Registrován: 05. 05. 2004 16:20
- Bydliště: všude, hlavně Prágl
Příspěvek
od hasi » 16. 09. 2004 10:10
díky za perfektní názory, ale mám dotázek jak se dostanu na volnoběžný ventil? lambdu jsem odpojoval a připojoval a žádnej vliv to nemá, dále jsem zjistil, že motor točí jen do 5000otáček, pak se začne dusit.

hasi