WilD píše:
marlin píše:
Jinak ideál je mít na zadní nápravě 300+ kobyl aby měly kola trakci i ve 120ti když letíš bokem....
Vím jak to myslíš, ale jinak jsi napsal kravinu

Jj
KuaJa píše:bych chtel videt kdo z lidi na foru je tady se samosvorem schopnej dělat "pokus o drift a následná jízda v něm s otevřeným diffem docela riskantní a nevyzpitatelné"
Většina lidí si nandá samosvor a jezdí do zatáček skoro přes ručku a potom dělají hustý kolečka někde na rovný ploše a to, že občas někde baworáku na výjezdu ze zatáčky ustřelí prdel, tak není drift.
To je prave bohuzel pravda.
Projet zatacku bokem se da z me skusenosti v cemkoliv. Predni nahon/zadni nahon, spera/nespera. Pokazde kdyz se dostanu k dalsimu autu, vemu ho na par svych oblibenych zatacek. Stane se, ze to neni na prvni pokus ale jinak to slo bokem vzdy. Dobrej podvozek a vyvazeni je zpravidla prijemny bonus. Myslim samozrejme bez rucni brzdy.
A co se jizdy bez spery tyce - neudelas s tim kruhac tri krat dokola, ale treba stoosmdesatku klidne. Jednu takovou si davam bezne na Mazde 6 od zacatku do konce. Fyziku neoseres. Posledne na okruhu v Myte jsem jel na iS bez spery bokem kazdou druhou. Nejjednodussi co muzes udelat je vletet do zatacky vyssi rychlosti a jit pozde na brzdu. A uz se klouzes.
Nejsem obzvlast aktivni drifter, ale aktivne se venuju rizeni jako celku. Co se tyce te nebezpecnosti open diffu podle Misanka - Musis se vic snazit abys to rozhodil a abys to ve smyku udrzel co nejdyl, nez se sperou, kde jen kopnes spojkou, pripadne ani to ne a jedes. Z toho uhlu pohledu nebezpecnejsi asi ano. I kdyz ono "vic snazit" je taky relativni...spis je to jinej zpusob. Jde asi o to na co jsi zvyklej. Kazdopadne i kdyby to nebezpecnejsi bylo je to jen dobre, pac kdyz to zvladnes, nauci te to v konecnim dusledku vic, nez druha varianta. To je tedy to, co osobne preferuju ja. Spis se budu venovat driftovani a celkove rizeni v Porsche 964 nebo prvni 911, nez treba v E46 M3. V tom druhem si budes litat bokem jedna radost bez problemu. Ale v tom prvnim se taky trochu zapotis a kdyz si pak do te M3 presednes, tak u toho budes mit jednu ruku na okne.
ED - Toliko jenom muj, docela pochopitelne nekdy oznacovan za vadny, pristup. Kdyz mi nekdo rekne, ze 960 turbo je na hovno uz z principu sve debilni koncepce, je to rozumnej nazor. Ale ma pro me daleko vyssi pritazlivost nez cokoliv..."lip kontrolovatelneho".