koupě e46 330D

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Delta
Příspěvky: 127
Registrován: 16. 09. 2005 10:59
Kontaktovat uživatele:

koupě e46 330D

Příspěvek od Delta » 08. 11. 2009 15:53

Tak sem se dneska byl podívat na jednu e46 330d,interier jak novej,mlžící se světla(dost),kastle v cajku(našel sem celkem cca 3 puchejřky pod lakem 1,pod SPZ 2, roh dveří a 3tí za předním kolem u prahu.Motorově nevim nejsem odborník na diesly,ale startoval krásně,tahal krásně,jen při vytočení na místě když sem to poslouchal před autem , mělo turbo zvuk jak policejní houkačka(hlavně při padajících otáčkách)to mě zarazilo,jinak šel tiše,předl jak kotě(oproti TDi z koncernu WV se to nedá porovnat)Převovdovka Steptronic-výbornej chod,žádnej cizí zvuk...eletrika v autě plně funkčí,klima taky...jinak do auta bylo docela dost investováno,vše s fakturou z BMW(poloosy,silenbloky,vstřiky aj)Auto má najeto 240tis Km.CO VY NA TO TURBO?????
Obrázek

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 08. 11. 2009 19:55

No pokud je ten zvuk vážně tak hlasitý, tak bych od toho nejspíš dal ruce pryč pokud teda nemáš eventuelně možnost sehnat za nějaké normální peníze druhý fén na tento motor. Nikdy jsem teda třílitrový diesel na místě vytočený neslyšel, ale podle toho co popisuješ, tak je turbína nejspíš přidřená. Pár turbodmychadel mně už zakleplao, tak trochu vím co to těsně předtim dělá :lol: No a pokud by ti nedejbože někde na dálnici při vyšších otáčkách pustilo olej do sání, tak by ses mohl rozloučit nejspíš s celým motorem :)
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 09. 11. 2009 08:34

Pravda, jak odejde mazání turba a olej začne stříkat do sání je zle, i když se přeruší dodávka nafty, motor letí do otáček a za chvilku je s ním amen :cry: viz. videa na Youtube :!: jinak na těhle 3.0 D odcházejí především vstřikovače (12000Kč origo BMW za kus) ale strašně záleží kdo a jak s tim jezdil, nikdy se nesmí točit studený, fakt na to bacha! Ještě víc jak u benzínu!!! Jinak ten zátah a za 8litrů nafty je okouzlující, ale mě osobně tam chybí ten agresivní ječák benzínové řadové šestky!!!!! :twisted: ale jinak jdi do toho, tedy pokud zjistíš co je s turbem a jestli to vůbec je turbo nebo třeba ložisko na altíku, nebo na pumpě od posilovače řízení. Říkám si že přidřené turbo hodně ubere na výkonu a také emise budou někde jinde, nevím je to jen můj názor.
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
Delta
Příspěvky: 127
Registrován: 16. 09. 2005 10:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Delta » 09. 11. 2009 13:17

Míšánek píše:No pokud je ten zvuk vážně tak hlasitý, tak bych od toho nejspíš dal ruce pryč pokud teda nemáš eventuelně možnost sehnat za nějaké normální peníze druhý fén na tento motor. Nikdy jsem teda třílitrový diesel na místě vytočený neslyšel, ale podle toho co popisuješ, tak je turbína nejspíš přidřená. Pár turbodmychadel mně už zakleplao, tak trochu vím co to těsně předtim dělá :lol: No a pokud by ti nedejbože někde na dálnici při vyšších otáčkách pustilo olej do sání, tak by ses mohl rozloučit nejspíš s celým motorem :)
no jako zas hodně hlasitý to není ale jako majitel benzínů sem se tomu divil,nafťáky fakt neznám,ale startování v pohodě,auto bylo servisované v BMW,měněny poloosy,silentbloky,kotouče a desky,diagnostika,2 vstřiky,přední sklo na pojistnou událost..
Auto jelo slušně nějakej nedostatek nebo propad výkonu sem nepociťoval.
Obrázek

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M

Uživatelský avatar
Delta
Příspěvky: 127
Registrován: 16. 09. 2005 10:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Delta » 09. 11. 2009 13:21

MarfyE34 píše:Pravda, jak odejde mazání turba a olej začne stříkat do sání je zle, i když se přeruší dodávka nafty, motor letí do otáček a za chvilku je s ním amen :cry: viz. videa na Youtube :!: jinak na těhle 3.0 D odcházejí především vstřikovače (12000Kč origo BMW za kus) ale strašně záleží kdo a jak s tim jezdil, nikdy se nesmí točit studený, fakt na to bacha! Ještě víc jak u benzínu!!! Jinak ten zátah a za 8litrů nafty je okouzlující, ale mě osobně tam chybí ten agresivní ječák benzínové řadové šestky!!!!! :twisted: ale jinak jdi do toho, tedy pokud zjistíš co je s turbem a jestli to vůbec je turbo nebo třeba ložisko na altíku, nebo na pumpě od posilovače řízení. Říkám si že přidřené turbo hodně ubere na výkonu a také emise budou někde jinde, nevím je to jen můj názor.
jo o tomhle efektu vim,že je s motorem amen,
majitel chce e39 530d v kombi,řikal že jezdí dlouhý trasy,víceméně předpisově,auto vůbec nehulilo-ten typyckej černej hulán při akceleraci jaskej znám z např Passatů TDi(s červenym i :-D)i zvuk byl pěknej předl, žádný cizí zvuky...
Obrázek

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 09. 11. 2009 14:48

Což o to, černý kouř (viz TDI- TUZING CHIPování) nevadí ,tak jako třeba bílý nebo modrobílý to už je horší :? ovšem na to turbo se nějak zkus zaměřit, myslím že to nebude zrovna levná položka, a u motoru který pracuje s přebytkem vzduchu (diesel) je turbo srdce celé soustavy.
Málokdo třeba ví, že po rychlejší, leč plynulé, jízdě s vozem vybaveným turbodmychadlem, je dobré po zastavení (třeba někde na pumpě) nechat motor třeba 1 minutu běžet na volnoběh, aby se z těch 200 000ot/min zase pěkně paní turbínová uklidnila a nezažila točky při vypnutém motoru=bez mazání!!! Zejména "CHIPAŘI" kterým turbína točí klidně i 300 000ot/min by na to měli hledět.
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
Delta
Příspěvky: 127
Registrován: 16. 09. 2005 10:59
Kontaktovat uživatele:

e460 330d

Příspěvek od Delta » 09. 11. 2009 15:44

MarfyE34 píše:Což o to, černý kouř (viz TDI- TUZING CHIPování) nevadí ,tak jako třeba bílý nebo modrobílý to už je horší :? ovšem na to turbo se nějak zkus zaměřit, myslím že to nebude zrovna levná položka, a u motoru který pracuje s přebytkem vzduchu (diesel) je turbo srdce celé soustavy.
Málokdo třeba ví, že po rychlejší, leč plynulé, jízdě s vozem vybaveným turbodmychadlem, je dobré po zastavení (třeba někde na pumpě) nechat motor třeba 1 minutu běžet na volnoběh, aby se z těch 200 000ot/min zase pěkně paní turbínová uklidnila a nezažila točky při vypnutém motoru=bez mazání!!! Zejména "CHIPAŘI" kterým turbína točí klidně i 300 000ot/min by na to měli hledět.
Ani bílej kouř kterej by značil vodu(hlavu) to nepouštělo,jasný turbo je záležitost cca 30tis(BOSH)což je dost nato abych ho měnil hned,zkusim to koupit,zajet na diagnostiku do BMW v Hradci a do kupní smlouvy zanést to že kdyby zjistily nějakou vadu tak do smluovy odstupuju.O tom dochlazení turba taky vim...
Obrázek

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 09. 11. 2009 16:17

Po jizde se motor nechava bezet hlavne kvuli tomu aby to turbo vystydlo a ne kvuli tomu aby spadly otáčky ty padaj celkem rychle... Jinak common-rail je hlavne nachylnej na mazivost nafty,je dobry tam pridavat aditivum...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 09. 11. 2009 16:22

MarfyE34 píše: Málokdo třeba ví, že po rychlejší, leč plynulé, jízdě s vozem vybaveným turbodmychadlem, je dobré po zastavení (třeba někde na pumpě) nechat motor třeba 1 minutu běžet na volnoběh, aby se z těch 200 000ot/min zase pěkně paní turbínová uklidnila a nezažila točky při vypnutém motoru
no o ty otáčky ani tak nejde, jelikož když je motor ve vlonoběhu, tak ta turbína už taky tolik netočí, de facto točí normálně na volnoběh. Aby ti to turbo běželo vyššíma otáčkama na "sucho" tak to bys musel chcípnout třeba vytočení do otáček nebo tak něco, což u normálního člověka nehrozí.

To stání ze zapnutým motorem na volnoběh se hlavně doporučuje kvůli tomu, aby olej právě ochlazoval tu turbínu po větším namáhání. Při okamžitém vypnutí motoru po jízdě na dálnici nebo tak otoiž horzí, že olej v uložení hřídele turbodmychadla začne vlivem přehřátí karbonizovat a může ucpat mazací kanálky v turbu. A taky v extrémních případech (ale to spíš u benzínových motorů vlivem větší teploty výfukových plynů) se může stát to, že rozpálené lopatky turba se můžou po kamžitém zastavení vlivem gravtace deformovat nebo co. Něco takového jsem četl.

Já osobně nechávám při zastavení na pumpě na dálnici ten motor vrčet třeba i tři minuty a na benzinku dojíždím buďto s neutrálem anebo v nějaké normální rychlosti (cca do 120 km/h)
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Delta
Příspěvky: 127
Registrován: 16. 09. 2005 10:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Delta » 09. 11. 2009 16:31

PÍŤÁK píše:Po jizde se motor nechava bezet hlavne kvuli tomu aby to turbo vystydlo a ne kvuli tomu aby spadly otáčky ty padaj celkem rychle... Jinak common-rail je hlavne nachylnej na mazivost nafty,je dobry tam pridavat aditivum...
takže aditivum vždy-a jaké?značka?
prej je dobrý:
http://www.41.cz/vif/storage/products/1 ... _zimni.jpg
Naposledy upravil(a) Delta dne 09. 11. 2009 17:06, celkem upraveno 2 x.
Obrázek

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 09. 11. 2009 16:49

PÍŤÁK píše:Po jizde se motor nechava bezet hlavne kvuli tomu aby to turbo vystydlo a ne kvuli tomu aby spadly otáčky ty padaj celkem rychle... Jinak common-rail je hlavne nachylnej na mazivost nafty,je dobry tam pridavat aditivum...
Sakra, musím se naučit psat rychlej... :roll: :)

Jinak ve zkratce jak říká Píťák
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 09. 11. 2009 20:04

Ten VIF by mel bejt dobrej, vyhral srovnavaci test v autodieslu a prave jako jedinej poradne zlepsuje mazivost. Tata to dava do svyho auta taky...Jinak nekdo dava na plnou nadrz ctvrt litru oleje pro mazani dvoutaktu, nevim jestli to ma nejaky negativni vlivy na tvorbu nejakyho karbonu pri dlouhodobem uzivani, ale dela to spousta lidi i v Nemecku...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Delta
Příspěvky: 127
Registrován: 16. 09. 2005 10:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Delta » 10. 11. 2009 12:57

PÍŤÁK píše:Ten VIF by mel bejt dobrej, vyhral srovnavaci test v autodieslu a prave jako jedinej poradne zlepsuje mazivost. Tata to dava do svyho auta taky...Jinak nekdo dava na plnou nadrz ctvrt litru oleje pro mazani dvoutaktu, nevim jestli to ma nejaky negativni vlivy na tvorbu nejakyho karbonu pri dlouhodobem uzivani, ale dela to spousta lidi i v Nemecku...
to stim olejem dělaj kluci na Oktávce,lejou M2T od Slovnaftu
Obrázek

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M

Uživatelský avatar
Delta
Příspěvky: 127
Registrován: 16. 09. 2005 10:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Delta » 21. 11. 2009 21:56

auto koupeno :D
Obrázek

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M

Uživatelský avatar
Modestyna
Příspěvky: 676
Registrován: 03. 03. 2006 13:50
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Modestyna » 21. 11. 2009 22:01

proč jen už to vím :twisted: :oops:
E30 318i M10
E46 330iT
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Delta
Příspěvky: 127
Registrován: 16. 09. 2005 10:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Delta » 22. 11. 2009 10:32

Modestyna píše:proč jen už to vím :twisted: :oops:
to nevim?jak to víš?když tak SZ
Obrázek

=> e30 318i cupe R.I.P.
=> e36 318iS cupe,kola BMW M3 styling 39
=> e46 330dA saloon,BMW Z4 styling 103 R.I.P.
=> e39 525dAT touring,BMW styling 37 M
=> e46 330d touring,BMW styling 72 M

Odpovědět