http://users.pandora.be/wintersport/roads/
Jak se jezdi bokem s M3??? :)
Jak se jezdi bokem s M3??? :)
pokud to chcete vedet tak kliknete na prvni banner zhora na strance... 
http://users.pandora.be/wintersport/roads/
http://users.pandora.be/wintersport/roads/

taky sem to zkousel:) moc to nesloM3maniac píše:kdo umí ten umí....
to je to ze si tady clovek prohlidne video kde profesionl v M3 s betonovym podvozkem driftuje, tak si rekne: hooo tyve du to taky zkusit a sedne do svy 25 let stary kraxny s puvodnima tlumicama a perama a pak se divi proc se mu to malem prevratilo na strechu
----------------------:)
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Za mokra je to docela jine nez na suchu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
aby zadni kola byla zaroven brzdena a pohanena...rikam jen lehce...tim dosahnes toho ze ta prdel nekmita...
...konstantni drift se podle me dela prave tim ze ty kola nehrabou vic nez je treba ... kdyz hrabou vic tak to pretocis kdyz min tak se ti to srovna...
...anebo mit hodne velkej vykon aby jsi se mohl hrat s plynem a to kmitani korigovat tak ale to uz je hodne o zkusenostech...
...jakmile ti zacnou hrabat kola otacky jdou vejs a vejs...kdyz lehce uberes plyn tak ztratis vykon a srovna se to takhle muzes drzet plnej ale rucka ti zamezi tomu aby otacky vylitli nahoru...
...to je muj nazor...
...konstantni drift se podle me dela prave tim ze ty kola nehrabou vic nez je treba ... kdyz hrabou vic tak to pretocis kdyz min tak se ti to srovna...
...anebo mit hodne velkej vykon aby jsi se mohl hrat s plynem a to kmitani korigovat tak ale to uz je hodne o zkusenostech...
...jakmile ti zacnou hrabat kola otacky jdou vejs a vejs...kdyz lehce uberes plyn tak ztratis vykon a srovna se to takhle muzes drzet plnej ale rucka ti zamezi tomu aby otacky vylitli nahoru...
...to je muj nazor...

to je pekna blbost.. zkousels to nekdy? ja jo a i na my 100konovy káře se da plynulej drift udelat pouze lehkym hranim volantu a plynu.. nerikam ze to umim drzet 10 vterin v pevnym driftu jenze taky nesem zadnej profik a nemam na to auto ae umim se tomu priblizit.. dela se to tak ze pred zatackou tam das dvojku, jak zacnes zatacet tak prudce pridas plyn, muzes jeste trosku skubnout volantem do smeru zatacky ae jen trosku a hned zacit davat kontra a davkovat plyn podle toho co auto dela proste pridavat ubirat a volantem se snazit trosku korigovat a pak je to samozrejme o cviku a umeni a v mym pripade i o stestiGeRoX píše:aby zadni kola byla zaroven brzdena a pohanena...rikam jen lehce...tim dosahnes toho ze ta prdel nekmita...
...konstantni drift se podle me dela prave tim ze ty kola nehrabou vic nez je treba ... kdyz hrabou vic tak to pretocis kdyz min tak se ti to srovna...
...anebo mit hodne velkej vykon aby jsi se mohl hrat s plynem a to kmitani korigovat tak ale to uz je hodne o zkusenostech...
...jakmile ti zacnou hrabat kola otacky jdou vejs a vejs...kdyz lehce uberes plyn tak ztratis vykon a srovna se to takhle muzes drzet plnej ale rucka ti zamezi tomu aby otacky vylitli nahoru...
...to je muj nazor...
taky mi neni jasny proc zaroven kola pohanet a brzdit to je podle me kurveni auta
----------------------:)
2and: proč ne plnej rejd?....to nechápu já ho používám docela často, sece čék čumídbočníma okýnkama kam jede ale vo tom to je.......
jo a s tím podřazováním... jasny to jde, ale když jedeš na vytočenou trojku , tak když dáš za dva tak končíš na omezovaču a a seš v řiti, ....přáliš brutální zpomalení, ktery budeš jen těžce rozdejchávat, stačí i pohrát se spojkou a na plnou trojku letíš bokem napřed....
to mi připomíná , že ji chci příští tejden měnit.....
mluvim o situaci kdy se ti ta kara zacne pretacet a pokud das plnej rejt na kontra tak to votocis zatimco pokud das mirnej tak se ti to muze chytnout zpatky a pak to musis srovnatFil píše:
2and: proč ne plnej rejd?....to nechápu já ho používám docela často, sece čék čumídbočníma okýnkama kam jede ale vo tom to je.......
..nesem si jistej eci nekecam blbost v tomhle..vychazim ze svych zkusenosti kdy me plnej kontra rejt akorat otocil auto a kdyz sem dal jen trosku a bez spojky tak se jeste chytlo zpatky a slo to srovnat..a plati to pouze v pocatku pretaceni.jakmile se me auto pretoci tak ze jedu dvermi tak uz ho proste nesrovnam.. aci to neumim nebo na to nemam vhodny auto ae ani drifty ktery delam takovy ty dlouhy a plynuly nikdy nedelam ze bych jel dverma napred..proste jedu tak v uhlu 45 stupnu..
neco jinyho je ve meste v pravotocivy zatacce tam si jizdu dverma napred (90 stupnu) vychutnavam běžně
ae tam de o to ze je tam jeden moment kdy to das naplno a behem chvilky (1 nebo 2 vteriny) se srovnas zpatky nebo udelas drift druhyma dverma napred.. zatimco ty dlouhy a plynuly drifty (5 - 10 vterin) delam pouze pod uhlem max 45 stupnu..myslim ze to jinak ani nejde
----------------------:)
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Na tom videu se o najezdu neda moc mluvit, spis to bude zalezitost mokreho asfaltu a hlavne dostatek PS, resp. dostatecny prebytek PSFil píše:... základem je dobrej nájezd(odhad rychlosti jak tam vletět a pod) ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
2Francis tak se mrkni znova, a hlavně sem mluvil o tom, že když tam vletí ve 200stovce, tak asi moc nestočí, takže nájezd je nesmírně důležitej, je to o skušenosti (neříkám že sem nějakej mistr, ale baví mě to a zkouším to a snažím se, když vidím ty ťamany, jak jedou drift chalange a takovy ty šou a tak...no ani po kotníky jim nesahám...
2And otrhnout je to možnost, ale ja vyznávám plynulejší záležitosti, někdy to ovšem nejde jinak... a co se týče nájezdu.... to zas jednou plácls blbost...
2And otrhnout je to možnost, ale ja vyznávám plynulejší záležitosti, někdy to ovšem nejde jinak... a co se týče nájezdu.... to zas jednou plácls blbost...
to Fil: no aci kazdej myslime NAJEZD v jinym slova smyslu
ae i plynulej drift musis na zacatku utrhnout.. pokud na to pudes plynule tak se ti to pretoci a nerikej ze ne
kdyz sem zacinal tak sem taky zkousel udelat to plynule bez utrhnuti ae proste to nejde! jel sem do zatacky a furt pridaval plyn a furt to nechtelo zacit driftovat tak sem ece vic pridaval az se to pretocilo uplne a uz s tim neslo nic delat a koncilo to hodinama.. a to pokazde..
pak sem prisel na to ze je potreba tomu dat velkej impuls a utrhnout to (je to patrne i na tom videu) a pak uz to jen korigovat a udrzovat
ae i plynulej drift musis na zacatku utrhnout.. pokud na to pudes plynule tak se ti to pretoci a nerikej ze ne
kdyz sem zacinal tak sem taky zkousel udelat to plynule bez utrhnuti ae proste to nejde! jel sem do zatacky a furt pridaval plyn a furt to nechtelo zacit driftovat tak sem ece vic pridaval az se to pretocilo uplne a uz s tim neslo nic delat a koncilo to hodinama.. a to pokazde..
pak sem prisel na to ze je potreba tomu dat velkej impuls a utrhnout to (je to patrne i na tom videu) a pak uz to jen korigovat a udrzovat
----------------------:)