318i E30 probiji a nejede :-(

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
mara007
Příspěvky: 36
Registrován: 19. 10. 2008 22:31

318i E30 probiji a nejede :-(

Příspěvek od mara007 » 05. 11. 2008 16:07

zdravim vsechny,prosim o pomoc...U E30 318i M10 pri startovani probiji zapalovaci kabely mezi sebou a probiji bodka do civky mezi kontakty 1 A 15.kabely se zdaji neposkozene a preskajuje po nich po cely dylce el vyboje a autu se uz pri druhym otoceni klicku do polohy start vybije baterka,tak ze uz netoci,roztlacit nejde....PROSIM PORADTE NEKDO CO S TIM MUZE BEJT,NEVIM SI RADY :? :cry:

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Re: 318i E30 probiji a nejede :-(

Příspěvek od Flip » 05. 11. 2008 17:09

mara007 píše:zdravim vsechny,prosim o pomoc...U E30 318i M10 pri startovani probiji zapalovaci kabely mezi sebou a probiji bodka do civky mezi kontakty 1 A 15.kabely se zdaji neposkozene a preskajuje po nich po cely dylce el vyboje a autu se uz pri druhym otoceni klicku do polohy start vybije baterka,tak ze uz netoci,roztlacit nejde....PROSIM PORADTE NEKDO CO S TIM MUZE BEJT,NEVIM SI RADY :? :cry:
No zkusil bych vyměnit ty kabely... :roll:
Obrázek


BMW? momentálně ne..

mara007
Příspěvky: 36
Registrován: 19. 10. 2008 22:31

Příspěvek od mara007 » 05. 11. 2008 17:44

na vsech kabelech svicka hází,motor kdyz ještě bezel,tak sel spatne do otacek a strilelo to z vejfucku,ale ve vysokejch to jelo norm.pri startovani se hrozne rychle vybiji bakterie :cry: co predstih,svicky??dal jsem tam svicky brisk premium bez toho zahnutyho dratu dole...

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 11. 2008 17:49

vymen ty kabely...
:shock:
Obrázek

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 05. 11. 2008 18:56

mara007 píše:dal jsem tam svicky brisk premium bez toho zahnutyho dratu dole...
Ted nevím jak to myslíš. Ale jestli ta svíčka nemá ten zahnutej drát dole (zem) tak nemá druhej kontakt k uskutečnění výboje. To znamená, že v době kdy by měla zapálit na ní naroste napětí nad únosnou mes izolace a prošlehne někde jinde - bud na kabelu, nebo v rozdělovači. Nebo to má házejt jiskru proti bloku motoru - to už je ale přeci jen trochu větší vzdálenost...
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 05. 11. 2008 19:31

aula píše:
mara007 píše:dal jsem tam svicky brisk premium bez toho zahnutyho dratu dole...
Ted nevím jak to myslíš. Ale jestli ta svíčka nemá ten zahnutej drát dole (zem) tak nemá druhej kontakt k uskutečnění výboje. To znamená, že v době kdy by měla zapálit na ní naroste napětí nad únosnou mes izolace a prošlehne někde jinde - bud na kabelu, nebo v rozdělovači. Nebo to má házejt jiskru proti bloku motoru - to už je ale přeci jen trochu větší vzdálenost...

AULO, nevis o cem mluvis. :roll:
Proc se nepodivas na web Brisku? Najdes tam informaci o kruhovem jiskristi.

zajimave cteni o svickach je Technicky manual v .pdf

http://www.brisk.cz/downloader.php?id=2&idx=120

http://www.brisk.cz/index.php?page=svic ... nicke.html

Svicky DOR15LGS jsem asi 2 roky (2003 az 2005) pouzival na M40, fungovaly velmi dobre, zadny rozdil mezi standardnimi NGK ani BOSCH jsem objektivne nepozoroval --> spotreba. Subjektivne se mi zdalo, ze motor bezi na volnobeh rovnomerneji.

Pro MARU: zmer napeti na ACCU, podle meho je neco spatne s palubni siti. Predpokladam nejaky spatny kontakt, hlavne na kostru. Kdyz to probiji po povrchu kabelu, tak tam je asi mnohem vyssi napeti v pulsu.

Co civka a rozdelovac? Projdi vsechno kolem, hlavne ukostreni.
To je divne, ze se ti ACCU velmi rychle vybiji. To muze zpusobit pouze velky proud do starteru, tedy velky mechanicky odpor.
ANEBO se to vybiji normalne, ale mas tam prechodovy odpor na akumulatoru. A jen se to jako nadmerne vybijeni jevi.

Uživatelský avatar
lumik
Příspěvky: 287
Registrován: 24. 09. 2004 15:04
Bydliště: Děčín

Příspěvek od lumik » 05. 11. 2008 19:59

Měl jsem to taky. Vyměnil jsem kabely a v pohodě. Tak to zkus taky.

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 05. 11. 2008 20:17

samiq píše: .... Kdyz to probiji po povrchu kabelu, tak tam je asi mnohem vyssi napeti v pulsu...
:?: :shock:
Obrázek


BMW? momentálně ne..

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 05. 11. 2008 20:32

Flip píše:
samiq píše: .... Kdyz to probiji po povrchu kabelu, tak tam je asi mnohem vyssi napeti v pulsu...
:?: :shock:
Co se ti na tom nezda? Je to jedna moznost priciny. Se standardni civkou se to nestane, paklize se pouzije nejaka nestandardni (treba na 6V :) ) , tak ano. Civka (je to vlastne transformator) muze mit mezizavitovy zkrat primaru a pak transformuje vys.

Patrne to bude neco prozajictejsi. Spinave kabely, vicko rozdelovace, zadelane zapalovaci prvky prachem, olejem... Pak to pali po spinavem povrchu.
Cistota u Vysokeho Napeti je zakladni vec.

Neni mi ale jasne to enormni vybijeni... Moc o tom premyslim, uz nebudu. :lol:

Odpovědět