aula píše:mara007 píše:dal jsem tam svicky brisk premium bez toho zahnutyho dratu dole...
Ted nevím jak to myslíš. Ale jestli ta svíčka nemá ten zahnutej drát dole (zem) tak nemá druhej kontakt k uskutečnění výboje. To znamená, že v době kdy by měla zapálit na ní naroste napětí nad únosnou mes izolace a prošlehne někde jinde - bud na kabelu, nebo v rozdělovači. Nebo to má házejt jiskru proti bloku motoru - to už je ale přeci jen trochu větší vzdálenost...
AULO, nevis o cem mluvis.
Proc se nepodivas na web Brisku? Najdes tam informaci o kruhovem jiskristi.
zajimave cteni o svickach je Technicky manual v .pdf
http://www.brisk.cz/downloader.php?id=2&idx=120
http://www.brisk.cz/index.php?page=svic ... nicke.html
Svicky DOR15LGS jsem asi 2 roky (2003 az 2005) pouzival na M40, fungovaly velmi dobre, zadny rozdil mezi standardnimi NGK ani BOSCH jsem objektivne nepozoroval --> spotreba. Subjektivne se mi zdalo, ze motor bezi na volnobeh rovnomerneji.
Pro MARU: zmer napeti na ACCU, podle meho je neco spatne s palubni siti. Predpokladam nejaky spatny kontakt, hlavne na kostru. Kdyz to probiji po povrchu kabelu, tak tam je asi mnohem vyssi napeti v pulsu.
Co civka a rozdelovac? Projdi vsechno kolem, hlavne ukostreni.
To je divne, ze se ti ACCU velmi rychle vybiji. To muze zpusobit pouze velky proud do starteru, tedy velky mechanicky odpor.
ANEBO se to vybiji normalne, ale mas tam prechodovy odpor na akumulatoru. A jen se to jako nadmerne vybijeni jevi.