ochranny nater na kastli,zkusenosti,rady - Specha

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

ochranny nater na kastli,zkusenosti,rady - Specha

Příspěvek od Bobik » 13. 10. 2008 13:33

neco co vydrzi,bude pruzne,bude se smit pouzit na pozink a nebude to jen na paradu,aby to pod tim nerezlo znova

neco jako tohle


Obrázek
po

Obrázek

docela to specha ,diky moc
Obrázek

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 13. 10. 2008 14:26

dojdi do nakych auto obchodu a rekni ze chces body na nastrikani podbehu a podlahy, chlapi uz budou vedet.
ja osobne pouzivam asfalt, koupim pixlu, trosku naredim at se da poradne roztirat capnu stetku a valim :wink:

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 13. 10. 2008 14:41

ja prave myslim ze vetsina tech prodejcu nebudou mit prakticke zkusenosti,oproti lidem z fora kteri napriklad s tim pracovali a postupem casu vidi jak to vypada ,jaka konzistence,jak to drzi apodobne
Obrázek

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4294
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 13. 10. 2008 19:05

Já na podvozek používám Tlumex Plast. Místka, kde je původní ochranná vrsva odloupnutá jí ořežu do ztracena třeba dláem, 2xzákladovku a pak 2-3x Tlumex plast. Osvědčilo se to na tatovym Favu (za posledních 10 let se natíralo 2x a auto je furt absolutně bez koroze, ale je garážovaný a poslední 4 roky v zimě skoro nejezdí) a i na ségřinym Opelu, což jsou celkem hnijící auta. Nedávej Gumoasfalt, sice se s nim docela dobře pracuje a neni drahej, ale furt se matlá a dělat pak něco pod takhle ošetřenym autem je za trest, člověk je pak zvixovanej jak sviňa. Na Golfa jsem používal Body myslim 930, ale s tim se mi blbě pracuje, je dost hustý ale když ho naředíš, tak s nim neuděláš žádnou vrstvu. A na ramena, pružiny a takový věci doporučuju Alkyton, neni potřeba záladovku pod něj, jen když ho chceš dávat na pozinky, hliník a pod ak to chce základ na lehký kovy, mě s bez toho oloupal. Je hustej, takže dělá trošku silnější vrstvu, mám ho ověřnej u sebe i u dost lidí z různejch fór, jediný co mu fakt vadí je brzdovka, ale to vadí asi všem barvám. A je eda rochu dražší, větší plechovka (teď nevim jesli to je 700g nebo 500 g) stojí kolem 300 Kč, ale na 2 vrstvy na komple nápravy jedna plechovka stačí.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 14. 10. 2008 14:03

a co rikate na tohle? mate s tim zkusenosti?


http://www.e-valvoline.cz/?p=productsMo ... E--5-Litru
Obrázek

Jaryn
Příspěvky: 159
Registrován: 30. 04. 2005 20:57
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jaryn » 15. 10. 2008 06:55

S tímhle konkrétně zkušenosti nemám, ale vzhledem k tomu, že je ta barva stavěná na tixtropní bázi, tak se bude jednat o velmi podobný výrobek jako Body 910, popřípadě Body 950. Jinak jak píše Gabo gumoasfalt nebrat, páč budeš fakt zahnojenej jen se o auto otřeš, ale hlavně se ředí lakobenzínem, rozpouští ho tudíž kde co. Navíc, když ho budeš chtít něčím kvalitnějším po čase přetřít, tak se Ti to jen tak nepovede a všechno rozmatláš do neidentifikovatelné hnusné a netrvrdnoucí kaše. Tlumex plast Ti udělá krásnej celistvej a lesklej povrch za minimální peníz, ale z hlediska antikorozních vlastností je to v současný době velká bída, podobná tomu gumoasfaltu. Pokud Ti můžu poradit, tak bych tam necpal barvy s asfaltovým základem Tlumex standart, Body 930 apd., protože v současný době normy na pružnost splňují i výrobky bez téhle složky a navíc jsou v drtivé většině přelakovatelné. V poměru cena - kvalita bych volil Body 910, ve velkokšeftě se nechala sehnat asi za 630,- \ 5 kg.

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Retech

Příspěvek od Slider » 15. 10. 2008 07:58

Zdravím
na spodek u nás v servisu už používám jen "gumu" od firmi Retech.
Je to celoživotní nástřik,pokud není mechanicky poškozen a pokud je aplikován na povrch bez koroze.
Schne relativně rychle a struktura je matně "hrubá" jako u většiny podobných přípravků.Jen je tu MALÝ rozdíl a to,že po krátkém zaschnutí NELEPÍ,NEŠPINÍ !!!
Mám dojem, že je sice nepřelakovatelný,ale to na podvozku nevadí.
Retech ho dodává v 1l kartuši (na stříkací vzduchovou pistoli)
Cena je zhruba 400 Kč.
Pak je také k dostání ve spreji (0,5l) ale ten je dražší,ale zas je na drobné opravy asi za 600 Kč.
Profi je holt dražší.
http://www.retech.com/3w/index.php?inc= ... =2&lang=cz
Zatím
BMW - srdeční záležitost

Odpovědět