E23 V12 a V8

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

E23 V12 a V8

Příspěvek od Radek_750iA » 23. 05. 2004 00:46

Zajimaci :wink:
4,5 V12
Obrázek

3,8 V8
Obrázek
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 23. 05. 2004 00:49

Nejni nad nízkoobjemovej maloválec :lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 23. 05. 2004 00:50

z čeho to má motor ?
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 23. 05. 2004 00:52

jsou to prototypy V12 a V8
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 23. 05. 2004 00:53

205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 23. 05. 2004 05:17

No to je libovost :twisted:
Neumim vepřovej jazyk, ale to sou 4V a 6V naklonovaný na 8V a 12V?
Ty ventildekly sou stejný 8)
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 23. 05. 2004 06:57

Stepan píše:No to je libovost :twisted:
Neumim vepřovej jazyk, ale to sou 4V a 6V naklonovaný na 8V a 12V?
Ty ventildekly sou stejný 8)
4V se nikdy nedelali
----------------------:)

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 23. 05. 2004 07:32

And píše:
Stepan píše:No to je libovost :twisted:
Neumim vepřovej jazyk, ale to sou 4V a 6V naklonovaný na 8V a 12V?
Ty ventildekly sou stejný 8)
4V se nikdy nedelali
4V je 4válec
V6 je šestiválec do V

:wink:
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 23. 05. 2004 12:01

RedBaron píše:
And píše:
Stepan píše:No to je libovost :twisted:
Neumim vepřovej jazyk, ale to sou 4V a 6V naklonovaný na 8V a 12V?
Ty ventildekly sou stejný 8)
4V se nikdy nedelali
4V je 4válec
V6 je šestiválec do V

:wink:
to vim taky.. ae 4V se delali jen do 3-er a mozna maloobjemovy 5-er

tady je trochu problem s tim ze V znamena pocet ventilu takze se pouziva spise jako 16v na 4V motoru nebo 24v na 6V nebo V6 to maj zas golfy a u baw by to melo byt R6 jako radovej ae to uz zas zni jak renault je to slozity.. myslel sem ze se tak pro rozliseni pouziva bud "male v" jako ventil a "velke V" jako valec
----------------------:)

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 23. 05. 2004 12:09

Tahle stránečka je vůbec hodně dobrá a hlavně nabitá informacema. Spoustu toho jsem i využil i při zjišťování jak se věci mají pro 6ku.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 23. 05. 2004 12:37

And píše:to vim taky.. ae 4V se delali jen do 3-er a mozna maloobjemovy 5-er
Ale kdybys si ten německý článek přečetl, tak víš, že osmivál jsou dvě osmnáctky dohromady na jedný klice a dvanáctivál dvě dvatrojky. Co se týče sedmy, historicky nejmenší objem tam byl 2.8 litru, u pětek se dělala 518i.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 23. 05. 2004 13:00

RedBaron píše:
And píše:to vim taky.. ae 4V se delali jen do 3-er a mozna maloobjemovy 5-er
Ale kdybys si ten německý článek přečetl, tak víš, že osmivál jsou dvě osmnáctky dohromady na jedný klice a dvanáctivál dvě dvatrojky. Co se týče sedmy, historicky nejmenší objem tam byl 2.8 litru, u pětek se dělala 518i.
tak to pak jo :)
dve dvatrojky? hergot to musela bejt spotreba :D
----------------------:)

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 23. 05. 2004 20:51

RedBaron píše:Ale kdybys si ten německý článek přečetl, tak víš, že osmivál jsou dvě osmnáctky dohromady na jedný klice a dvanáctivál dvě dvatrojky. Co se týče sedmy, historicky nejmenší objem tam byl 2.8 litru, u pětek se dělala 518i.
2RedBaron: Dííík, na to jsem se ptal, páč německy neumim. :wink:

2RejpalAnd: :kecy: Už si viděl šestiventilovej motor nebo véčkovej 4válec v BMW ?? Miluju, že snad pokaždý do tohohle musí někdo rejt. :? :lol: :roll:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 23. 05. 2004 21:48

stepane co blbnes dit sem na tvoji strane :wink:
a rozhodne sem do tebe neryl.. spletl sem se diz sem myslel ze to sou zdvojeny 8mivalce a pritom 4valce se do 7-er bavcu nedelali ae pokud je to nakej PROtotyp a sou to dve 4valcovy jednaosmicky tak pak je to mozne
----------------------:)

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 23. 05. 2004 22:05

And píše:...nedelali ae pokud je to nakej PROtotyp a sou to dve 4valcovy jednaosmicky tak pak je to mozne
Radek_750iA píše:jsou to prototypy V12 a V8
Šmarjá čéče, ty se mi snad jenom zdáš :lol: :lol:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 23. 05. 2004 22:22

no dit to rikam sakra :lol:
----------------------:)

Odpovědět