Řazení za "studena"

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Řazení za "studena"

Příspěvek od BlackM » 30. 03. 2004 01:09

Stává se Vám, že než se zahřeje motor na optimum, nejde pořádně řadit dvojka ? Logické by bylo, že je studený olej a po zahřátí to jde líp, ale mě se často stává, že při ostřejším rozjezdu nemůžu zařadit dvojku, protože řadička jakoby zadrhne o místo, kde se řadí spátečka. Páku nervu nějak moc doleva a přesto to občas drhne. Asi se budu muset naučit řadit. Stává se Vám to taky ?

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 30. 03. 2004 05:11

Jo, za studena to nekdy fakt "drhne"...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Lukashe
Příspěvky: 400
Registrován: 10. 04. 2003 08:25
Bydliště: Jaroměř

Příspěvek od Lukashe » 30. 03. 2004 05:20

Je to asi podle stavu převodovky. V minulé e30 to byl v zimě problém, u nynější jsem mile překvapen - vše jde řadit stejně za studena jako s ohřátým autem...

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 30. 03. 2004 05:26

No, ja nemuzu rict, ze by to byl problem, jen za studena citim vetsi odpor nez na tepla. Ale to bylo hlavne v nejvetsich mrazech...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 30. 03. 2004 06:40

Já mám řazení bez problémů.možná je to v zimě fakt trošku tužší,ale zařadit tam určitě jde i při těch největších mrazech.
Kamarádovi z Prahy tam nešla zařadit ani trojka v zimě a musel jet do práce MHD.(má chryslera)! :wink:
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Uživatelský avatar
smash
Příspěvky: 349
Registrován: 24. 08. 2003 15:14
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smash » 30. 03. 2004 06:50

už se to tu řešilo, je to normální věc
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 30. 03. 2004 15:33

no já se ted chystam vyměnit olej v převodovce tak uvidíme.mam zkusenost s tim ze pokud nejde za studena radit OK a za tepla jo tak je volej trochu vyslouzilej.ale ze by to slo lip za studena nez za tepla muze mit jedine pricinu nizsich otacek pri zahrati motoru a tudis horsi razeni.
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 30. 03. 2004 15:54

Taky jsem měl ten problém ale vyměnil jsem olej a je to OK 8)

Uživatelský avatar
Jéňa
Příspěvky: 101
Registrován: 19. 02. 2003 13:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jéňa » 31. 03. 2004 07:35

Taky mám tento problém i po výměně oleje. I když po výměně oleje stačí za studena dvojku jednou zařadit a pak už to běhá bez problémů.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 31. 03. 2004 07:38

Jéňa píše:Taky mám tento problém i po výměně oleje. I když po výměně oleje stačí za studena dvojku jednou zařadit a pak už to běhá bez problémů.

Co stam nalil za olej :?:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 31. 03. 2004 08:39

Na tuto sem se pojistil Mobil ATF 220 do automatu do E36 se to dávalo i do manualu seriove takze bude E30 radit jak fík /MUSÍ/ ja tu dvojku vzdy za studena premlouvam uz me sere v patek to vezu k doktoru a ze to nebude jen volej :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Jéňa
Příspěvky: 101
Registrován: 19. 02. 2003 13:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jéňa » 31. 03. 2004 09:16

Stany píše: Co stam nalil za olej :?:
Nalil jsem tam nejaký od Aralu, vyhovoval požadavkům BMW (dle manuálu Haynes). Až budu v garáži, tak se kouknu přesně na typ a dám vědět. Ale stejně si myslím, že je to opotřebováním a ne olejem :( .

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 31. 03. 2004 09:28

To já mám všude stejný olej nějakej molibdenovej
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 31. 03. 2004 18:16

Jéňa píše:
Stany píše: Co stam nalil za olej :?:
Nalil jsem tam nejaký od Aralu, vyhovoval požadavkům BMW (dle manuálu Haynes). Až budu v garáži, tak se kouknu přesně na typ a dám vědět. Ale stejně si myslím, že je to opotřebováním a ne olejem :( .
No já tam nalil VALVOLINE byl to olej přímo a jen na BMW byl červenej
jak do posilovače.Rozdíl byl dost znát hlavně v zimě

Uživatelský avatar
Jéňa
Příspěvky: 101
Registrován: 19. 02. 2003 13:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jéňa » 06. 04. 2004 07:36

Jéňa píše:
Stany píše: Co stam nalil za olej :?:
Nalil jsem tam nejaký od Aralu, vyhovoval požadavkům BMW (dle manuálu Haynes). Až budu v garáži, tak se kouknu přesně na typ a dám vědět. Ale stejně si myslím, že je to opotřebováním a ne olejem :( .
Tak je to ARAL SAE 80, API-GL4. Příště zkusím VALVOLINE.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 06. 04. 2004 07:44

Stany píše:No já tam nalil VALVOLINE byl to olej přímo a jen na BMW byl červenej
jak do posilovače.Rozdíl byl dost znát hlavně v zimě
Podle barvy to byl ATF, olej do automaticke prevodovky. Nektere E30 ho maji predepsany i do manualni.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 06. 04. 2004 07:51

Francis píše:
Stany píše:No já tam nalil VALVOLINE byl to olej přímo a jen na BMW byl červenej
jak do posilovače.Rozdíl byl dost znát hlavně v zimě
Podle barvy to byl ATF, olej do automaticke prevodovky. Nektere E30 ho maji predepsany i do manualni.
Jj, mohlo to byt ATF, ten mi Kokrinek doporucil aj v Autecu, ze BMW odporuca do starsich baworov liat prave ten ATF...
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 15. 04. 2004 17:07

Tak vydím, že máte stejný problém jako já. Už jsem myslel, že je něco s převodovkou a jelikož jsem momentálně v německu mrknul jsem na jejich fórum a mají s tou dvojkou stejné problémy jako my. Prý je to normální a doporučili mi Castrol Synthese TAF-X SAE75W-90. Tak ho tam při první příležitosti dám a uvidíme.
Přeji hezkou jízdu.

Jackie

Odpovědět