Dojmy - samosvor
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Dojmy - samosvor
Zakládám tuto diskuzi, jelikož mě zajímají názory uživatelů, kteří vyměnili otevřený difer za samosvor. Jaká je změna v běžném provozu s občasnym zablbnutím ? Je to hodně znát ? Klady, zápory ? Zajímají mě prostě subjektivní pocity, jak je velký rozdíl v pocitu z jízdy, díky.
Naposledy upravil(a) Tweety dne 21. 11. 2007 00:50, celkem upraveno 1 x.
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
moje pocity
pri normalnim jezdeni zadnej rozdil
pri vsem ostanim musis pocitat s tim ze se nekona jen prohrabnuti odlehcenyho kola ale zaberou obe (mluvim o nezdechlim samosvoru
) = zadek si jede kam uzna za vhodne
samorejme s ohledem na vykon motoru atd...
je jasny ze 325 na 5r stupen uz jen tak necim nezaskoci ale na 3 obcas umi pekne prohnat pazoury
v zime nevim to parkuju
pro me nejvetsi klad samosvoru ze mam z auta zase o neco vetsi respekt a jezdim klidneji nez bez. Ale jednou za cas jde respekt stranou a...
vecer nez usnu si rikam ze sem peknej cu.ak 
pri normalnim jezdeni zadnej rozdil
pri vsem ostanim musis pocitat s tim ze se nekona jen prohrabnuti odlehcenyho kola ale zaberou obe (mluvim o nezdechlim samosvoru
samorejme s ohledem na vykon motoru atd...
je jasny ze 325 na 5r stupen uz jen tak necim nezaskoci ale na 3 obcas umi pekne prohnat pazoury
v zime nevim to parkuju
pro me nejvetsi klad samosvoru ze mam z auta zase o neco vetsi respekt a jezdim klidneji nez bez. Ale jednou za cas jde respekt stranou a...
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
co je zdechly samosvor?
ja muzu dat zazitky v zime.
na snehu super, sic, to torsku lita bokem, i kdyz se hlidam, ale hlavne se mi jeste nepodarilo zahrbat a azatim jsem vse vyjel. I tam, kde ostatni nasazovaly retezy
ja muzu dat zazitky v zime.
na snehu super, sic, to torsku lita bokem, i kdyz se hlidam, ale hlavne se mi jeste nepodarilo zahrbat a azatim jsem vse vyjel. I tam, kde ostatni nasazovaly retezy
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
-
Martin Dobrodinec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 04. 04. 2006 11:22
- Bydliště: valmez
Při normalní jízdě nepoznáš rozdíl, ale v zatáčkach pod plynem se to líp urve z cesty a líp se jede bokem. A když se chces otocit na míste, tak bez samosvoru to proste nejde a s ním jeste musís ubírat nohu z plynu abys to neprehnal a netočil se dokola. Na sněhu super, auto nejede rovne ani metr porad bokem
a jelikož bydlím v kopcích tak to poznam i tam, bez svoru se domu s autem nedostanu, ted celkem v klidu. Jo a taky na rozjezd, treba na sprinty je to hodne poznat. Na prvních metrech to auto doslova skocí.
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
no lip urve, pod plynem. Ja nevim, me se stava ze citim jak zabere druhy kolo a auto se srovna. Davam jen minimalniho kontra. Musim jet opravdu hodne z ostra bych to na suchu urval. Na mokru to jde skoro samo. Spise to lepe srovna, ze to je takove vic citelnejsi
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
A máš samosvor ? Nemyslím to zle, jen že takhle se mi chová auto i bez samosvoru :marlin píše:no lip urve, pod plynem. Ja nevim, me se stava ze citim jak zabere druhy kolo a auto se srovna. Davam jen minimalniho kontra. Musim jet opravdu hodne z ostra bych to na suchu urval. Na mokru to jde skoro samo. Spise to lepe srovna, ze to je takove vic citelnejsi
http://www.youtube.com/watch?v=kAVl5tnBcts
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
S normálním difem jsem to auto bral jako nekonečnej zdroj zábavy, ale potom co jsem namontoval samosvornej diff se změněnym převodem do pomala, je to úžasná mašina
Díky převodu do pomala je každá rychlost pružnější, a díky samosvoru má auto i efektnější rozjezdy F1
A i s tak těžkym a ne zrovna nadupanym autem jako je E34 525i si člověk sem tam nějakej ten driftík hodí
Já osobně se to učim, na mokru je to paráda a na sněhu bomba, mam teda ještě rezervy ale člověk se v provozu bojí experimentovat, potřeboval bych nějakou soukromou trať
Jediná nevýhoda samosvoru, a to už tady někdo psal, je ta, že když zrovna člověk nechce tak prdel snáz ustřelý, stačí trošku víc plynu na kluzkém povrchu a zadní náprava chce bejt rychlejší než přední
a to i když jsou přední kola v rovině. Toď moje zážitky se samosvorem, Bůh mu žehnej! 
Tak za normálního provozu a slušné jízdě rozdíl nepoznáš. Rozdílu si všimneš, když se potřebuješ rychle zařadit do mezery mezi auta při výjezdu z vedlejší, neplazíš se tam s trapně protáčeným jedním kolem, ale vyrazíš z místa s dvoujnásoubnou trakcí a nezdržuješ provoz. Taky jak bylo ukázané ve videu víše, tak při jízdě po kruháči bokem, s obyčejný difem jakmile ubereš plyn a kola se chytnou na asfalt tak už je přidáním plynu nebo rozhozením špatně dostaneš zpět do driftu, se svorem jen přidáš plyn a drift je zpět. A na mokru je to o hubu
, zadek si pak při nepozorném přidání plynu jezdí kam uzná za vhodné 
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
to je jasná věc a do auta na povození bych to viděl jako nutnost. jak už říkali kluci nademnou, při normální jízdě nic nepoznáš, ale ve chvili kdy se chceš povozit, v první ostřejší zatáčce(nedejboře vracáku) kterou chceš projet rychle kdy se zkroutí kastle a odlehčí zadní vnitřní kolo, poznáš rozdíl a huba se ti roztáhne od ucha k uchuTweety píše:Tak je to jasné, začínám shánět samosvorExclusive píše: A na mokru je to o hubu, zadek si pak při nepozorném přidání plynu jezdí kam uzná za vhodné
doporučuju!!!
PS:ale pravda je, že to chce být stále ve střehu a čekat to radši pokaždý když zatočíš volantem a se stoupající rychlostí a nedejbože klesající adhezí obavy nasobit.
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
S origo BMW heverem jsem mojí E34 ještě nikdy nezvednul, vždycky mě začnou tak hnusně křupat prahy, že tohned přerušim a hurá pro hydraulickej hever na kolečkáchTweety píše:To je taky dobrá vlastnostadam320 píše:je to odbra vec, kdyz ti nefunguje rucni brzda a potrebujes v kopci zvednout jedno zadni kolo, auto ni nikam neujede...jdi do tohoZvlášť s origo BMW heverem
to křupe v tom heveruMarťas Schneider píše:S origo BMW heverem jsem mojí E34 ještě nikdy nezvednul, vždycky mě začnou tak hnusně křupat prahy, že tohned přerušim a hurá pro hydraulickej hever na kolečkáchTweety píše:To je taky dobrá vlastnostadam320 píše:je to odbra vec, kdyz ti nefunguje rucni brzda a potrebujes v kopci zvednout jedno zadni kolo, auto ni nikam neujede...jdi do tohoZvlášť s origo BMW heverem
až píchnu na dálnici jsem v hajzlíku
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW


