Dík
Dog leg...
Dog leg...
Hoy kluci, mám takovej dotázek. Měl jste někdo nebo jste slyšel o psí noze na motory M20? Myslím, že to dával Hartge do H35 (218PS) a H35-24 (286PS). Jenže to byla převodovka do M30 a M88...jde mi o M20
Dík
Dík
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Sportgetriebe se dávala na přání do některých vybraných modelů, konkrétně třeba do 323i E30, ale určitě i jinam. Nicméně je to úzkoprofilové zboží a kdo jí má, tak jí nechce dát z ruky. Origo M3 E30 (kromě US verze) mají taky dogleg.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Díky Fido, myslel jsem si toFido píše:Sportgetriebe se dávala na přání do některých vybraných modelů, konkrétně třeba do 323i E30, ale určitě i jinam. Nicméně je to úzkoprofilové zboží a kdo jí má, tak jí nechce dát z ruky. Origo M3 E30 (kromě US verze) mají taky dogleg.
Dost nedostatkové zboží...
Co pocity z řazení - myslím ta 2ka nahoru, dobrý co?
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Což o to, zvyknout si není problém, jenom to na dálku točí hrozný otáčky, ale zase je motor připravenej furt v tahu. Komu nevadí vyšší spotřeba (u třiapůle to dělá kolem 3 litrů navrch), ať do toho jde, je to fakt dobrý. Motor sice točí hodně, ale modely s touhle převodovkou jsou vybavený chladičem oleje, takže to není problém. Ještě jedna nevýhoda je, že ta převodovka má opravdu o něco slabší kolečka, takže nevydrží věčně jako standardní manuál. První jdou většinou synchrony.Fido píše:Já osobně jsem bohužel neměl tu čest, ale nechal bych si to líbit. Jde jenom o zvyk
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, já řadím skoro furt s meziplynem, takže se to nezhoršilo ani o chloupek a řekl bych, že je mám ve stavu 2, takže zatím neřeším. Jinak je to převodovka Getrag 262 nebo 265-5. Má pětkový převod 1:1, takže se dodávala v kombinaci s pomaloběžým difem 3.07, aby zůstala maximálka, v mém případě 229 km/h.Ace píše:2RedBaron: ahaBtw. když jsme u těch synchronů - jak náročná je repase? Myslím jen řádově...koukal jsem do ETK a jsou tam celý sady s kolečkama
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jo, ten má stejnej finální převod trojky, jak je to s difem, to nevím, ale míň než 3.07 bylo jenom v etáchFido píše:No on ten můj 3kvalt automat taky není zrovna ekonomickejA když jedu 200+ tak jsou otáčky taky docela vysoko.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
No to si nejsem jistej, ale řekl bych že tam OD je. Teď si přesně nepamatuju, kolik tam při 120 otáček, za 3 to tam kopne (samozřejmě pokud se jede lehká noha) už v 50 a to je tam cca 1100 ot. No a když dám kickdown tak jednička jede až do kila a řadí cca. v 5 200 ot.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Ja nedam bez meziplynu ani ranu....Jenom co me stve ze kdyz se rozjizdim fakt ostre tak mi nekdy jde blbe dvojka, proste jde pres zuby. Zpet to jde s meziplynem naprosto hladce ale nahoru pri plnym kotli obcas blbeRedBaron píše:Nevím, já řadím skoro furt s meziplynem, takže se to nezhoršilo ani o chloupek a řekl bych, že je mám ve stavu 2, takže zatím neřeším. Jinak je to převodovka Getrag 262 nebo 265-5. Má pětkový převod 1:1, takže se dodávala v kombinaci s pomaloběžým difem 3.07, aby zůstala maximálka, v mém případě 229 km/h.Ace píše:2RedBaron: ahaBtw. když jsme u těch synchronů - jak náročná je repase? Myslím jen řádově...koukal jsem do ETK a jsou tam celý sady s kolečkama
Připadá mi to tak...Když to moc netočím, tak je to většinou ok.Hanis píše:Že by synchron na dvojceAce píše:....Jenom co me stve ze kdyz se rozjizdim fakt ostre tak mi nekdy jde blbe dvojka, proste jde pres zuby. Zpet to jde s meziplynem naprosto hladce ale nahoru pri plnym kotli obcas blbe
Nemůže to být způsobeno vůlí v kulise? že to prostě není tak přesný...Spojka neprokluzuje, takže ta by to být neměla.
to mi dělá taky...Ace píše:Připadá mi to tak...Když to moc netočím, tak je to většinou ok.Hanis píše:Že by synchron na dvojceAce píše:....Jenom co me stve ze kdyz se rozjizdim fakt ostre tak mi nekdy jde blbe dvojka, proste jde pres zuby. Zpet to jde s meziplynem naprosto hladce ale nahoru pri plnym kotli obcas blbe
Nemůže to být způsobeno vůlí v kulise? že to prostě není tak přesný...Spojka neprokluzuje, takže ta by to být neměla.
po vytočený jedničce, jde 2 k zubaři (někdy)
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ne, to je normální a přesně tohle dělá každá převodovka. Ruka by byla rychlejší, ale ty kola jsou na to příliš roztočený, aby tam jen tak zalítla. Chce to nechat trochu spadnout, u každý převodovky je to trochu jiný. Když jsem dostal šestku do ruky, stávalo se mi to furt. Teď na to mám přesně na setinku vychytanej grif a nestane se mi to nikdy. Lidi okolo náramně baví sledovat, jak se ta prdel na jedničku a dvojku kácí nazadHanis píše:Že by synchron na dvojceAce píše:....Jenom co me stve ze kdyz se rozjizdim fakt ostre tak mi nekdy jde blbe dvojka, proste jde pres zuby. Zpet to jde s meziplynem naprosto hladce ale nahoru pri plnym kotli obcas blbe
Fido, jednička do kila je docela hustá, zajímal by mě ten rozjezd z nuly, to musí bejt ještě vlažnější než u tátovy 735i, ta má čtyřkvalt, ale z jedničky odřazuje při 80ti a z dvojky ve 140ti. Trojku drží na 190tku. Výhodu to má obrovskou na dálnici, při 180ti to furt žere 10.5 litru na sto.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT