Hřeje se mi to......
Hřeje se mi to......
No tak už nevím. Posl. dobou (hlavně v těch vedrech) mi teplota u e30 320i někdy vyleze až pomalu do červeného. Termostat jsem tam dal fungl nový a auto pořádně ovzdušnil. Je to lepší, ale pořád za půlkou. Předtím jsem e30 325i honil mnohem víc a teplota mi nikdy nevlezla za půlku (za "dvanáctku"
). Tak poraďte.............. Vodní pumpa ?????? Já už nevím...... 
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
ja mel to same a nakonec jsem prisel na to ze jsem mel zarostlej chladic a hlavne mel na horni strane dirku.nijak moc to neteklo vlastne skoro vubec ale kdyz jsem to odvzdusnoval tak jsem to udelal a myslel jsem ze je to dobre ale ono si to zase nasalo vzduch tou dirkou a porad se to prehrejvalo 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
kazdopadne to nech zahrat a bezet motor, zatop v aute a pak povol nahore na chladici odvzdusnovaci sroub...kdyz potece voda, je to OK..Pak je treba vyzkouset tu Visco spojku..Dej vedet, o vikendu jsem na Kladne, muzem se na to mrknout..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
tak tohle presne mam ja na 750, dirka nahore v rohu a v zapce to taky vyleze trochu ale zas do cerveneho nevlada320 píše:ja mel to same a nakonec jsem prisel na to ze jsem mel zarostlej chladic a hlavne mel na horni strane dirku.nijak moc to neteklo vlastne skoro vubec ale kdyz jsem to odvzdusnoval tak jsem to udelal a myslel jsem ze je to dobre ale ono si to zase nasalo vzduch tou dirkou a porad se to prehrejvalo
ja to fakt rozbiju, chladic druhy mam ale menit se mi ho nechce
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
Já to tak zítra udělám. Visco spojka je O.K. Dneska mi odešel altík, na Kladně ho nikde neměli, jel jsme pro něj až do Slaného. Sranda za litr na vrakáči. No a pokud odvzdušním chladič a tím to nebude, tak už nevím .........budha píše:kazdopadne to nech zahrat a bezet motor, zatop v aute a pak povol nahore na chladici odvzdusnovaci sroub...kdyz potece voda, je to OK..Pak je treba vyzkouset tu Visco spojku..Dej vedet, o vikendu jsem na Kladne, muzem se na to mrknout..
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i
Těsní dobře chladící okruh? Je v něm po úplným vychladnutí lehce podtlak?horis píše:Nikdo neporadí ?????
Visco-spojka- O.K, termostav vyměněn za fungl a pořádně odvzdušněno. Je to lepší, pořád to ale hřeje ..........![]()
Tak čím tedy
Vrtule při testu skutečně rozseká svazek novin?
Není chladič zarostlý úsadami?
Další příčina může být třeba těsnení pod hlavou...
3mm bych bral jako toleranci budiku...ale horisovi to jde i do cervenejch...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Proměřil bych hodnoty na čidle jak za studena, tak během ohřevu a za tepla.horis píše:Já mám prý buď špatný čidlo, nebo budíky. Vše ostatní je O.K. Ale můžu se na to spolehnout ??? Jinak díkes za rady....
Porovnal bych je s hodnotama na jiným autě.
Zkontroloval bych, jestli je ta hodnota i na konektoru u přístrojovky.
O dost snazsi bude pujcit si nekde funkcni budiky...tech jsou tri prdele.Venca píše:Proměřil bych hodnoty na čidle jak za studena, tak během ohřevu a za tepla.horis píše:Já mám prý buď špatný čidlo, nebo budíky. Vše ostatní je O.K. Ale můžu se na to spolehnout ??? Jinak díkes za rady....
Porovnal bych je s hodnotama na jiným autě.
Zkontroloval bych, jestli je ta hodnota i na konektoru u přístrojovky.
BMW 323i E36
Prosiiim...mozna jsem to spatne pochopil ale jak ze se da promerit...zjistit stav cidla...teplotniho?to je to modre v hlave,ze?pak je tam jeste jedno (hnede), to je k cemu dobry?dikVenca píše:Proměřil bych hodnoty na čidle jak za studena, tak během ohřevu a za tepla.horis píše:Já mám prý buď špatný čidlo, nebo budíky. Vše ostatní je O.K. Ale můžu se na to spolehnout ??? Jinak díkes za rady....
Porovnal bych je s hodnotama na jiným autě.
Zkontroloval bych, jestli je ta hodnota i na konektoru u přístrojovky.
Jak pro koho.paveld píše:O dost snazsi bude pujcit si nekde funkcni budiky...tech jsou tri prdele.Venca píše: Zkontroloval bych, jestli je ta hodnota i na konektoru u přístrojovky.
Já vezmu ohmetr a píchnu se u mýho auta na pin 4 diagnostický zástrčky.
Po otevření deklu pod volantem a sundání konektoru C1 (modrý) musí být stejná hodnota na pinu 26 proti kostře.
Tím se ujistím, zda jdou do přístrojovky správný hodnoty.
Pokud ano, můžu pokračovat její výměnou.