Koncovka výfuku vs. karoserie
Koncovka výfuku vs. karoserie
Takže tu máme další otázečku....z čeho použít gumu (teploodolnou) mezi koncovku výfuku a karoserii aby nedochazelo kdotyku a bouchani např. při startování?
Žádnou gumu nepoužívat,ale nahřát trubku výfuku třeba autogenem a výfuk přihnout dál od karoserie!
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Ta koncovka Ti bouchá do zadního čela odhaduju?!Pokud ano,tak tu díru na koncovku v čelu trochu zvětšit a bude to v pořádku.A pokud Ti bouchá celý zadní tlumič o podlahu,tak si myslím,že pomůže to nahřátí a přihnutí celého toho tlumiče víc k zemi!
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Taky jsem měl takovej problém na Escortoj mi to mlátilo o zadní nápravu tak jsem použil stahovací železnej koužek tak jsem dal na výfuk a pak přes pružinu jsem to přitáhl ke karosérii a drželo to. A u E30 jsem jsem to řešil azbestovym lanem s kombinací měděným drátem bylo to sice taková rychlovka ale vydržela rok a půl a pak jsem to prodal.