velký BC v e34

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
bmwboy55
Příspěvky: 214
Registrován: 19. 09. 2006 18:58

velký BC v e34

Příspěvek od bmwboy55 » 12. 01. 2007 16:48

Ahoj,potřebuji se zeptat co znamenají jednotlivé funkce.Mám 525TDS.Nemyslim teplotu,průměrnou spotřebu,dojezd,hodiny+datum,přepínaní mezi MPH a KM,a reset,a tlačítka 1000,100,10,1.Zajímají mě ty ostatní funkce.Např. nevim co přesně znamená ten limit.Jak se nastavuje atd.auto má tempomat,je to spojený s tím?Nebo když si tam nastavim třeba 50Km/h tak mi to začne pípat když to překročim?Pak mě zajímají další tlačítka,ale bohužel teď nevim jak se jmenují,později jejich názvy dodám.Nebo kdyby měl nějaký návod jak s tím zacházet byl bych moc vděčný.Pro život to samozřejmě nepotřebuji,ale zajímá mě co to ještě umí.Díky za rady

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 12. 01. 2007 17:05

limit je jak píšeš max rychlost pak to pípne, nastavení- stiskneš limit a pak 1000,100,10,1 nastavíš rychlost a S/R a nebo za jízdy při volbě limit stiskneš S/R a je tam ta tvoje aktuální rychlost, jinak popsaný to je někde na webu dej si vyhledat E34 na sezmamu mám pocit že to jsou stránky Mad maxe.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 12. 01. 2007 17:24


bmwboy55
Příspěvky: 214
Registrován: 19. 09. 2006 18:58

Příspěvek od bmwboy55 » 12. 01. 2007 18:21

díky za ten odkaz,je tam vše co jsem potřeboval :)

bmwboy55
Příspěvky: 214
Registrován: 19. 09. 2006 18:58

Příspěvek od bmwboy55 » 13. 01. 2007 17:46

ještě mám jednu otázku,nemá někdo ty diagnostické hodnoty OBC a výstupní hodnoty OBC?Ještě jsem někde našel,bohužel nevim kde jestli to bylo tady na e30 nebo jinde,návod na to jak si udělat diagnostiku auta,myslim že to bylo nějak stlačením brzdy s plynem zároveň a pak podle nějaké diody co začne v intervalech blikat na palubce se pozná co jak je.Byla i u toho tabulka co jednotlivé blikání znamená atd.akorát nevim jak se to jmenuje,tato fuknce a hlavně jestli to 525TDS má?Bylo tam napsáno že to mají jen nějaké modely s určitýma řídicíma jednotkama.Nevíte o tom někdo něco?Díky

bmwboy55
Příspěvky: 214
Registrován: 19. 09. 2006 18:58

Příspěvek od bmwboy55 » 13. 01. 2007 17:49

už jsem to našel,jmenuje se to Check Engine dioda,má ji 525 TDS?

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 13. 01. 2007 18:40

podívej se na bmwklub.cz sekce e32 atd. ale nevím jak se topic jmenoval zkus zadat check engine, dost jsem to tam popsal.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 14. 01. 2007 00:40

To je dobře zpracovaný.. :wink:
Doporučuji Ti se naučit s tlačítkem CODE, sám jsem to velmi často používal..Hlavně si zapamatuj ten kód.. :wink:

bmwboy55
Příspěvky: 214
Registrován: 19. 09. 2006 18:58

Příspěvek od bmwboy55 » 14. 01. 2007 12:41

jojo ten CODE už taky používám :)

bmwboy55
Příspěvky: 214
Registrován: 19. 09. 2006 18:58

Příspěvek od bmwboy55 » 14. 01. 2007 12:49

to Fugo : Na bmwklub se nedostanu,nejsem tam zaregistrovaný a nepustí mě to do fora :( Nemohl bys to prosím nějak rozepsat tady ? díky moc

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 14. 01. 2007 17:29

nezlob se na mě ale registrace ti zabere max 5minut, já když to budu psát tak mě to zabere daleko víc, registrace je zdarma tak nevidím žádný problém. Pravda když chceš vidět fotky musíš platit,ale ty až tak nepotřebuješ.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

bmwboy55
Příspěvky: 214
Registrován: 19. 09. 2006 18:58

Příspěvek od bmwboy55 » 14. 01. 2007 17:59

jo tak,no ja když jsem se tam vždycky zaregistroval tak jsem se tam stejně nedostal,ale pokusim se o to znovu.

bmwboy55
Příspěvky: 214
Registrován: 19. 09. 2006 18:58

Příspěvek od bmwboy55 » 14. 01. 2007 19:01

Tak jsem teď sednul do auta,zapnul klíček na polohu kontrolek a sešlápl 5krát plyn až na kickdown ale začala mi blikat kontrolka vstřiku nebo co to je a to v pořadí 1333331 ??? tak to vubec nevim co to znamená : /

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 14. 01. 2007 19:26

bmwboy55 píše:jo tak,no ja když jsem se tam vždycky zaregistroval tak jsem se tam stejně nedostal,ale pokusim se o to znovu.
Tak mám na bmwklubu stejný problém... :roll:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Spajk99
Příspěvky: 169
Registrován: 09. 10. 2005 23:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spajk99 » 14. 01. 2007 19:47

bmwboy55 píše:jojo ten CODE už taky používám :)
K čemu ho používate jestli se můžu zeptat ja co použivam to je spotřeba a dojezd to je asi vše :oops:
mě vysvětloval kamoš tlačítko CODE že si stim mužeš auto zakodovat ale když počitač vyškubneš tak je odkodovano :roll:

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 14. 01. 2007 22:09

Tlačítkem CODE se auto zakóduje,nejde bez kódu nastartovat, používal jsem to jako jednu možnost zabezpečení auta,profík si stím asi poradí,ale nějakej poberta,který by se chtěl jen svést asi ne..
Používáse: Klíček v poloze 1, zmáčkneš CODE, na displeji se oběví - - - -,
pomocí tlačítek 1000,100,10,1 namačkáš kód od 0000 do 9999,potvrdíč tlačítkem S/R,rozsvítí se červená dioda nad tlačítkem CODE.. Stejný postup při deaktivaci.. :wink:

Uživatelský avatar
Spajk99
Příspěvky: 169
Registrován: 09. 10. 2005 23:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spajk99 » 15. 01. 2007 01:57

matal píše:Tlačítkem CODE se auto zakóduje,nejde bez kódu nastartovat, používal jsem to jako jednu možnost zabezpečení auta,profík si stím asi poradí,ale nějakej poberta,který by se chtěl jen svést asi ne..
Používáse: Klíček v poloze 1, zmáčkneš CODE, na displeji se oběví - - - -,
pomocí tlačítek 1000,100,10,1 namačkáš kód od 0000 do 9999,potvrdíč tlačítkem S/R,rozsvítí se červená dioda nad tlačítkem CODE.. Stejný postup při deaktivaci.. :wink:
jojo tak to jsem měl na mysli ja jestli to nema jeste jine využití, kamoš řikal že stači vyškubnout BC a je odkodováno. :roll:

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 15. 01. 2007 07:21

tak jsem to zkopíroval.

tak jsem se dnes nudil a přišel jsem na to, že při vyblikávání kodu závady pomocí kontrolky Check Engine lze zjistit i ostatní chyby zapsané v paměti ECU ne jen tu poslední a po té se dají za pomoci plynového pedálu vymazat. Postup je zhruba takový po vyblikání kodu závady začne svítit kontrolka Check Engine a po té asina 10 sec zhasne, ihned po zhasnutí je třeba stisknout plyn. pédál 5x případně 6x pokud se jedná o ECU2 potom začne kontrolka Check Engine vyblikávat případnou další chybu nebo jen blikne a zhasne pokud tam nic není, když se po zhasnutí stiskne pedál a držíse tak se pamě? vymaže a kontrolka při dalším testu vybliká 1444 pro ECU1 nebo 2444 pro ECU2 což je bez závad. Všechno je k 750 s DME 1.7 takže cca od 1991

Mad Max napsal:
Zdarec FUGO, můžeš sem napsat přesný postup jak postupovat, abych si mohl vyblikat Check Engine u svého BMW?

Na internetu jsem postup našel, ale je v něčině, bohužel jsem test neroschodil. Mám E34, 540iA r.v.94, si myslím, že by to měla také umět. Tabulku poruch mám.

Díky. Mad Max
jediny co potrebujes je to ze mas euro verzi ktera to proste nema propojeny s palubkou, tak natahnout drat, coz je docela opruz, pak uz jen postupovat dle manualu. funguje a podekovani fugovi ze byl nad tim ochotnej premejslet proc to u euroaut neslo

Cuz, mohl by jsi prosim upresnit odkud kam drat ?
Tipl bych si podle schematu 8 na DMEku privest na zarovku v palubovce ?
Pripadne 8ku pin z DME na zarovku ku zemi? (kdyby se mi nechtelo rozdelavat pul auta

Je to tak? Nerad bych to zapojil a odkrouhl si jednotku

ve schematech ten drat nakreslenej je, ale ve skutecnosti nevede, v mym aute dokonce od palubky vedl drat podle barvy nekam pryc, a z dme drat nekam pryc taky podle barvy ale proste nebyly propojeny.

u DME 1.7 je tušim ta 8 a natáhnout tušim na pin 11 palubky, postupujte dle schématu. Z jednotky ten kabel jde a z palubky taky ale někde ve svazku to není propojený, takže se paralelně natáhne novej.
Postup je:
zapnout klíček do kontrolek, u mě až zhasne kontrolka EML u V8 nevim tam EML není, 5 stisknout plyn pedál až do kick down během cca 5sec (nevim teda jak u manuálu jestli je tam nějaký spínač), potom začne kontrolka vyblikávat kody

kabel je šedej z ECU pin 8 na X502 pin 3
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 15. 01. 2007 13:55

Spajk99 píše:
matal píše:Tlačítkem CODE se auto zakóduje,nejde bez kódu nastartovat, používal jsem to jako jednu možnost zabezpečení auta,profík si stím asi poradí,ale nějakej poberta,který by se chtěl jen svést asi ne..
Používáse: Klíček v poloze 1, zmáčkneš CODE, na displeji se oběví - - - -,
pomocí tlačítek 1000,100,10,1 namačkáš kód od 0000 do 9999,potvrdíč tlačítkem S/R,rozsvítí se červená dioda nad tlačítkem CODE.. Stejný postup při deaktivaci.. :wink:
jojo tak to jsem měl na mysli ja jestli to nema jeste jine využití, kamoš řikal že stači vyškubnout BC a je odkodováno. :roll:
To nevím, to jsem nezkoušel.. :wink: :lol:

Odpovědět