odlehcit remenici?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

odlehcit remenici?

Příspěvek od vlada320 » 12. 02. 2006 17:52

melo by to nejakej vyznam?setrvaky se odlehcujou a remenice se taky otaci spolu s klikovkou tak proc ji neodlehcit?napadlo to uz nekoho,nebo zkousel ste to dokonce nekdo?vzdyt ta remenice taky neco vazi nejlehci zrovna neni.jenom se ptam dneska me to tak napadlo.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 12. 02. 2006 17:58

ser na to, 2,0i to nepomůže :)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 02. 2006 18:05

ale ne o to nejde ale i u jinyho obsahu.jde to nebo ne?kdyz je odlehcenej setrvak tak to auto jde prej lip do otacek a kdyz bych odlehcil tu remenici tak je to teoreticky to samy.mate s tim nekdo zkusenost?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 12. 02. 2006 18:07

Zkušenost je taková že 100 g který na řemenici odlechčíš poznáš až ve zprávách na Nově
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 02. 2006 18:12

Hanis píše:Zkušenost je taková že 100 g který na řemenici odlechčíš poznáš až ve zprávách na Nově
pockej to sem ted nejak nepochopil. :lol:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 12. 02. 2006 18:18

s odlehcenym setrvakem to sice lip vytocis ale do kopce kterej jedes petkou pojedes na ctyrku

u remenice si moc nepomuzes, par gramu je prd

kup dvaapůli :twisted:
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 02. 2006 18:25

Mazety píše:s odlehcenym setrvakem to sice lip vytocis ale do kopce kterej jedes petkou pojedes na ctyrku

u remenice si moc nepomuzes, par gramu je prd

kup dvaapůli :twisted:
taky na ni pride rada ale na zacatek mi staci 2,0.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Looser
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 11. 2005 21:00

Příspěvek od Looser » 12. 02. 2006 18:55

mě to kámoš doporučil...hliniková řemenice,prý to pojede líp :wink:

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Re: odlehcit remenici?

Příspěvek od Jan Kučera » 12. 02. 2006 20:08

vlada320 píše:melo by to nejakej vyznam?setrvaky se odlehcujou a remenice se taky otaci spolu s klikovkou tak proc ji neodlehcit?napadlo to uz nekoho,nebo zkousel ste to dokonce nekdo?vzdyt ta remenice taky neco vazi nejlehci zrovna neni.jenom se ptam dneska me to tak napadlo.
Ser na to , to se dělá na škodovkách kde máš řemenici asi 6 kg litiny.
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 12. 02. 2006 20:40

tož napad tě nenapadl blbej, ale dělat to doma na kolení asi nebude to pravý ořechový.....koukl bych sem: http://www.bidrin.cz/detail.php?ID_Vyrobku=176
Docela by mě zajímalo jakej v tom bude rozdíl.....

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 02. 2006 20:54

no jo ale na ty remenicy je nejakej magnet nebo neco podobnyho kvuli otackomeru ne?mezi tema zubama.me to napadlo to udelat ze ona je vlastne takovej talir a me napadlo to udelat jako tac na kole ten ma v sobe takovy vyrezi tak ze bych to udelal podobne s tou remenici.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 02. 2006 22:23

vlada320 píše:no jo ale na ty remenicy je nejakej magnet nebo neco podobnyho kvuli otackomeru ne?mezi tema zubama.me to napadlo to udelat ze ona je vlastne takovej talir a me napadlo to udelat jako tac na kole ten ma v sobe takovy vyrezi tak ze bych to udelal podobne s tou remenici.
kdepak ten Pan magnet je? to mne velice zajima :lol:

ale jinak jses zdravej a nic ti nechybi, ze jo? zkus premyslet - co udela klika, ktera je ulozena v lozisku a protivaha - remenice s vyrezi ala tuzing - zabezpecuje vyvazeni v rotacni osi? jooo, to bude pane neco, az praskne a proleti kapotou a cestou veme nekolik zbytecnosti z motoru a kdyz da panbuh, tak i blbyho ridice, nechci byt pri tom.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 02. 2006 23:07

toho blbyho ridice sis mohl odmyslet. :evil: me to jen napadlo tak stacilo rict je to blbost na to se vykasly a bylo by to.a ten magnet ja nevim rek sem ze mozna magnet mozna neco jinyho ale muzes mi teda laskave rict jak to teda snima otacky?ja vim ze na ty remenici sou dokola zu´by a jeden tam chybi a napadlo me ze by tam mohl bejt i nejakej magnet.a jeste neco kdo rika ze bych to doma na koleni odvrtaval soustruznika znam a kdyztak zdene ma moznost to nechat udelat na laseru a chces pochybovat o tom ze laser neni presnej? :roll:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 02. 2006 23:22

vlada320 píše:toho blbyho ridice sis mohl odmyslet. :evil: me to jen napadlo tak stacilo rict je to blbost na to se vykasly a bylo by to.a ten magnet ja nevim rek sem ze mozna magnet mozna neco jinyho ale muzes mi teda laskave rict jak to teda snima otacky?ja vim ze na ty remenici sou dokola zu´by a jeden tam chybi a napadlo me ze by tam mohl bejt i nejakej magnet.a jeste neco kdo rika ze bych to doma na koleni odvrtaval soustruznika znam a kdyztak zdene ma moznost to nechat udelat na laseru a chces pochybovat o tom ze laser neni presnej? :roll:
ja myslel vseobecne, nevim proc to tahas na sebe.
Laser - presnej je, to jo, ale odkud budes mit presnou matrici pro laser, abys mel jistotu ze remenice diky nepresnymu vyrezu nepraskne? Kineticka energie vyvinuta v rotujici hmote je tak drasticka, ze pri 1 mm nepresnyho vypoctu ta remenice veme roha skrz kapotu diky tomu, ze se ulomi! Na to jsou potreba sakra presny vypocty, proto se remenice neodvrtavaj, ale odlevaj z duralovejch slitin, aby byli v jednom kusu, ale lehci. Odvrtavanej setrvak je taky umeni a vzdy se to podepisuje na zivotnosti.

snimac otacek: zkus premyslet, kdepak muze byt magnet nebo elmag. pole vyuzivajici nakou indukci :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 12. 02. 2006 23:23

tak laserovej paprsek presnej je no,......... ale to neznaci ze to bude presny

zjednodusene, podle me moc usili za malej efekt pri velkym nebezpeci pro vuz............
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 02. 2006 23:51

dobra tak na to nesu.kdyztak koupim uz hotovou od nejaky firmy.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 13. 02. 2006 07:54

pokud bys hodně chtěl, tak mrkni na www.bidrin.cz - dělaj sadu na M3 a po domluvě možná...

u závodního motoru každej gram na pohyblivejch komponentech dobrej, u poměrně běžný 320cítky to má menší efekt
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 13. 02. 2006 22:21

Odlehcit remenici je uplne normalni vec, nic cemu by bylo nutny se posmivat. Musi se to udelat tak, aby tam zbyl nejakej material, aby to neprasklo. Proste uplne ze stejnech duvodu a podle stejnejch principu, jako se odlehcuje setrvacnik. Po odlehceni je treba to nechat vyvazit. Efekt bude velice malej, protoze na remenici se toho neda moc sebrat, ale nekdy je kazdej gram dobrej. Na seriovym motoru je lepsi zacit setrvacnikem.
Kdyz maji rotacni soucasti motoru (vsechny, takze treba i remenice vodni pumpy, alternatoru, rozvodova kola, napinaci kladky apod.) mensi moment setrvacnosti, jde motor lepe do otacek, ale na volnobeh ma neklidnejsi beh a auto ma horsi rozjezd.
Kdyby ta remenice praskla, tak se celkem houby stane - maximalne ocese par listu na vrtuli a vypadne pod auto. V nejhorsim pripade prorazi chladic.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 02. 2006 22:30

Boban píše:Odlehcit remenici je uplne normalni vec, nic cemu by bylo nutny se posmivat. Musi se to udelat tak, aby tam zbyl nejakej material, aby to neprasklo. Proste uplne ze stejnech duvodu a podle stejnejch principu, jako se odlehcuje setrvacnik. Po odlehceni je treba to nechat vyvazit. Efekt bude velice malej, protoze na remenici se toho neda moc sebrat, ale nekdy je kazdej gram dobrej. Na seriovym motoru je lepsi zacit setrvacnikem.
Kdyz maji rotacni soucasti motoru (vsechny, takze treba i remenice vodni pumpy, alternatoru, rozvodova kola, napinaci kladky apod.) mensi moment setrvacnosti, jde motor lepe do otacek, ale na volnobeh ma neklidnejsi beh a auto ma horsi rozjezd.
Kdyby ta remenice praskla, tak se celkem houby stane - maximalne ocese par listu na vrtuli a vypadne pod auto. V nejhorsim pripade prorazi chladic.
zajimavy ze kdyz prdne vrtule na visce, tak nekdy dokaze prorazit kapotu, a nekolik kilova hlavni remenice neudela nic :roll:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 14. 02. 2006 09:29

Max-Max píše:
zajimavy ze kdyz prdne vrtule na visce, tak nekdy dokaze prorazit kapotu, a nekolik kilova hlavni remenice neudela nic :roll:
Remenice zpravidla odejde tak, ze se oddeli ta obruc pro remeny od disku, kterym je prisroubovana na kliku (ono se to ani jinde moc odlehcit neda, nez nekde v techto mistech). Nic z toho odstredivou silou nemuze vystrelit, tak jako treba list z vrtule.

Odpovědět