Inspection E36

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Inspection E36

Příspěvek od Tweety » 04. 10. 2005 20:46

Nejde o E30 a proto to vkládám sem. K věci. Kamarád dnes koupil 318is E36 rv.93 Celý den bez problémů, teď mi volal že stojí na parkovišti a auto nejede. Dorazil jsem tam, odpojil baterku, chvíli nechal stát, nastartoval, auto 15 sekund běží, pak chcípne, už nejde nastartovat. Po nějaké delší době či odpojení baterky to zase nastartuje.
Pak jsem si všiml inspekce už pouze s jednou žlutou a jednou červenou. Jak jsem si zde přečetl, mohlo by to působit na ŘJ.
Dá se to tedy nulovat jako u E30 ? Pokud ano, jak ? Díky

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Inspection E36

Příspěvek od Max-Max » 04. 10. 2005 20:52

Tweety píše:Nejde o E30 a proto to vkládám sem. K věci. Kamarád dnes koupil 318is E36 rv.93 Celý den bez problémů, teď mi volal že stojí na parkovišti a auto nejede. Dorazil jsem tam, odpojil baterku, chvíli nechal stát, nastartoval, auto 15 sekund běží, pak chcípne, už nejde nastartovat. Po nějaké delší době či odpojení baterky to zase nastartuje.
Pak jsem si všiml inspekce už pouze s jednou žlutou a jednou červenou. Jak jsem si zde přečetl, mohlo by to působit na ŘJ.
Dá se to tedy nulovat jako u E30 ? Pokud ano, jak ? Díky
pokud ja vim, stejne jakou e30 - 7 a 19. Ale radeji pockej na funodvanejsi nazor. Mam dojem ze blokovani chodu motoru u rady 3 neni, jen 5 a 7 novejsi. Tohle by mohl byt taky imobilizer nebo chyba v elektronice a RJ jako ochranu pre chybou zhasne motor.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Inspection E36

Příspěvek od Tweety » 04. 10. 2005 20:59

Max-Max píše:
Tweety píše:Nejde o E30 a proto to vkládám sem. K věci. Kamarád dnes koupil 318is E36 rv.93 Celý den bez problémů, teď mi volal že stojí na parkovišti a auto nejede. Dorazil jsem tam, odpojil baterku, chvíli nechal stát, nastartoval, auto 15 sekund běží, pak chcípne, už nejde nastartovat. Po nějaké delší době či odpojení baterky to zase nastartuje.
Pak jsem si všiml inspekce už pouze s jednou žlutou a jednou červenou. Jak jsem si zde přečetl, mohlo by to působit na ŘJ.
Dá se to tedy nulovat jako u E30 ? Pokud ano, jak ? Díky
pokud ja vim, stejne jakou e30 - 7 a 19. Ale radeji pockej na funodvanejsi nazor. Mam dojem ze blokovani chodu motoru u rady 3 neni, jen 5 a 7 novejsi. Tohle by mohl byt taky imobilizer nebo chyba v elektronice a RJ jako ochranu pre chybou zhasne motor.
Tak před chvilkou mi Zave poradil přes ICQ, podle jeho plánku a rady je to stejné jako u E34, takže jak říkáš 7 a 19. Jen jsou tam ty piny na jiných místech. Tak to zítra ráno zkusím a když by to nejelo nadále, bude se řešit dál

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 04. 10. 2005 20:59

jojo 7 a 19
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 04. 10. 2005 21:00

Obrázek
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 05. 10. 2005 11:27

Tak jsem k tomu přišel, propojil, vše zhaslo, vše v pořádku. Tímto ti děkuji Zave.
Ale : šel jsem to projet, ze začátku na tři válce, pak se to ustálilo. Po zahřátí vše v normě. Přijel jsem na parkoviště, chcípnul, chtěl jsem nastartovat a zase nic. Při startování si to vždy jen jako škytlo. Odpojil jsem baterku, zapojil, auto běží (ze začátku zase jen na tři válce, i v případě, že je to ohřáté). Pak už zase jede na 4. Teď to zatím ještě jede, ale mám takový pocit, že to nebude dlouho trvat a zase to chcípne. Nějaké názory do diskuze ?

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 05. 10. 2005 11:54

Tweety píše:Tak jsem k tomu přišel, propojil, vše zhaslo, vše v pořádku. Tímto ti děkuji Zave.
Ale : šel jsem to projet, ze začátku na tři válce, pak se to ustálilo. Po zahřátí vše v normě. Přijel jsem na parkoviště, chcípnul, chtěl jsem nastartovat a zase nic. Při startování si to vždy jen jako škytlo. Odpojil jsem baterku, zapojil, auto běží (ze začátku zase jen na tři válce, i v případě, že je to ohřáté). Pak už zase jede na 4. Teď to zatím ještě jede, ale mám takový pocit, že to nebude dlouho trvat a zase to chcípne. Nějaké názory do diskuze ?
Zkontroloval bych kontakty na ridici jednotce...
E39 535i sedan

Venca.

Příspěvek od Venca. » 05. 10. 2005 20:22

Jestli to jde někdy jen na 3 válce, zkusím najít ten, co vynechává - postupným vytahováním kabelů a sledováním chodu motoru.

Pak se podívám na jeho svíčku a zkusím zjistit, jestli je to jiskrou nebo dodávkou paliva.

Atd.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 10. 2005 22:46

Tweety píše:Tak jsem k tomu přišel, propojil, vše zhaslo, vše v pořádku. Tímto ti děkuji Zave.
no ja nechapu, kde mas oci, protoze ja sem byl prvni co tady zvatlal neco o 7 a 19. Jsem jesita :twisted:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 06. 10. 2005 07:13

Max-Max píše:
Tweety píše:Tak jsem k tomu přišel, propojil, vše zhaslo, vše v pořádku. Tímto ti děkuji Zave.
no ja nechapu, kde mas oci, protoze ja sem byl prvni co tady zvatlal neco o 7 a 19. Jsem jesita :twisted:
ja sme mu to posilal na icq... :)
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

pepino.k
Příspěvky: 39
Registrován: 22. 09. 2005 14:07
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od pepino.k » 06. 10. 2005 11:25

zajel bych si s tim nejspíš do BMW napíchnout to na počítač a hned víš na čem jsi.ten litr za to stojí.nemusíš pak zbytečně něco zkoušet

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 06. 10. 2005 19:41

Max-max : Maxi děkuji, ale jak říká Zave, byl rychlejší přes ICQ, tys nebyl online, jinak bych psal určitě tobě :twisted:
Venca : Ono by to bylo těžké, protože na tři válce to šlo jen když jsi ho rychle prošlápl, jakmile jsi přidával pozvolna, vše bylo jak má být. Problém byl hlavně v tom, že pak to nechytalo vůbec.
pepino.k :Už se stalo :D Dnes si auto bývalý majitel vyzvedl a zajel na diagnostiku, vrátil se z papírem, kde byli podrobnosti o tom, že v elektronice se vyskytovali nějaké chyby, vše napravili a auto jezdí a startuje jak má :wink:

Do dnes jsem na E36 nic neviděl, ale dnes po svezení měním názor :)Stále si stojím za tím, že E30 je hezčí, ale vyměnit techniku z E36 do E30ky, to bych bral :)

Jinak díky za rady kluci

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 06. 10. 2005 19:45

Anonymous píše:Max-max : Maxi děkuji, ale jak říká Zave, byl rychlejší přes ICQ, tys nebyl online, jinak bych psal určitě tobě :twisted:
Venca : Ono by to bylo těžké, protože na tři válce to šlo jen když jsi ho rychle prošlápl, jakmile jsi přidával pozvolna, vše bylo jak má být. Problém byl hlavně v tom, že pak to nechytalo vůbec.
pepino.k :Už se stalo :D Dnes si auto bývalý majitel vyzvedl a zajel na diagnostiku, vrátil se z papírem, kde byli podrobnosti o tom, že v elektronice se vyskytovali nějaké chyby, vše napravili a auto jezdí a startuje jak má :wink:

Do dnes jsem na E36 nic neviděl, ale dnes po svezení měním názor :)Stále si stojím za tím, že E30 je hezčí, ale vyměnit techniku z E36 do E30ky, to bych bral :)

Jinak díky za rady kluci
:oops:

Odpovědět