BMW E30 318is VS 325i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Návštěvník

BMW E30 318is VS 325i

Příspěvek od Návštěvník » 12. 07. 2005 17:36

jak se díváte na tyto 2modely?ke konci leta bych si chtěl konečně pořídit sve první bmw(doposud najeto asi 60tis km a primerou 1,6....sice japonec a předni nahon, ale když se to nekomu pověsí zaprdel tak má co dělat:-)....pokud teda nejsou moc velký rovinky)a nemužu se rozhodnout:-( každý má něco a já nevímco upřednostnit:-( neví někdo jaký je přesný vahový rozdíl mezi 4 a 6válcem? řekl bych, že ty kila u toho 6ti valce pujdou znat, nebo se pletu? no jo, ale zase 6valcu je 6valcu, natož v podaní BMW:-)navíc, abych si mohl projet zatáčku kontrolovaným smykem je ten 6valec nezbytnost(přece jen tomu 4valci asi budou chybět koníky a hlavně točák ve středním pasmu:-()....ale zase je tady druha věc, je to zadní nahon(z kterýho mám přirozenej respekt) a přece jen už docela silnej motor....tož teda nevím:-(....a potom, jak je to s nějakýma upravama podvozku a brzd? dělá nato někdo něco kvalitního?
díky moc za každou radu:-)já vím ptám se jako ořech, ale fakt so to věci který mě zajímají...
Aleš

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 12. 07. 2005 17:49

co se rizeneho smyku tyce, lze i s iSem

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 12. 07. 2005 17:53

ani s jednim neuděláš chybu - jezdit dveřma se dá i s iSem

já preferuji šestiválce, ale káždej sme jinej

rozhodni se podle kvality nabízených aut :wink:

podvozek i brzdy si můžeš udělat dle svého vkusu, ať už zachováním 4x100 a koupí sportovních komponent, nebo překopávkou na 5x120, kde je ještě větší výběr
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 12. 07. 2005 22:46

podle mě by ti měly brzdy stačit originální at už u 2,5le nebo ISa!!bejt tebou tak bych šel do šestiválce protože ten zvuk ti žádnej 4 hrnek prostě neudělá 6 válců je prostě nádhera!

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 13. 07. 2005 07:48

Můj názor.
325 - je sice šesti válec, ale nějákou brutální sílu ve středních nehledej /moje zkušenost, nevím jak ostatní/, jede to dobře až od 4000 - 6500 ot/min. Jede to v nízkejch sice líp než Iso, ale na drift ani náhodou..
Sériovej podvozek E30 325 není špatný, vůbec ne, ale když s ním blbneš, hodně se naklání.
318is. Sám jsem se divil, jak to lítá, motor jde ochotně do otáček, ale počítej s tím, že na 4,5 do kopce na dálnici už to takovej řev nebude.
Iso má podvozek M-tech -20mm, čili oproti 325ce lepší.

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 13. 07. 2005 19:45

Některý isa jedou líp něž 2,5... :wink:

To nám předvedl HORY v Plešnicích...

iso má nižší pojistku a spotřebu, ale 6V má super zvuk :wink:
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 13. 07. 2005 21:07

magiccc píše:Některý isa jedou líp něž 2,5... :wink:

To nám předvedl HORY v Plešnicích...

iso má nižší pojistku a spotřebu, ale 6V má super zvuk :wink:
nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipem :lol:

za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělal :cry:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 13. 07. 2005 22:07

Flery píše: nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipem :lol:

za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělal :cry:
A co ti brání si kombík IS postavit. V německu jich pár jezdí, tam najdeš ISo ve všem i v kabrioletu. :wink: A tady v ČR taky jedno 4dvířko IS už je. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Angel-bmw
Příspěvky: 229
Registrován: 08. 03. 2005 22:21
Bydliště: PRaha 9

Příspěvek od Angel-bmw » 13. 07. 2005 22:35

Šestihrnek je fajn.Důvod proč ho mám tak rád:Perfektní zvuk,dá se s tim jezdi v nízkejch točkách za přijatelnou spotřebu a když chceš tak mu dáváš něco mezi 400-6500 a jede to fakt dobře.Mám tam sníženej podvozek a zatáčky jdou řezat dobře ale je to trosšku tvrdší:(( Jediný co mě natom štve že se to přes těch 220 špatně ovládá.Takovej trakař :lol:
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 13. 07. 2005 22:40

Angel-bmw píše:Jediný co mě natom štve že se to přes těch 220 špatně ovládá.Takovej trakař :lol:
Tvoje starosti bych chtel mit :D
Naposledy upravil(a) břečka dne 13. 07. 2005 22:40, celkem upraveno 1 x.
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 13. 07. 2005 22:40

BOOST píše:
Flery píše: nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipem :lol:

za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělal :cry:
A co ti brání si kombík IS postavit. V německu jich pár jezdí, tam najdeš ISo ve všem i v kabrioletu. :wink: A tady v ČR taky jedno 4dvířko IS už je. :wink:
no me pride že origo 2,5 nebo 2,5 je lepsi jak 1,8 IS už z duvodu jednodusiho motoru z vetsi vydrzi, IS je obecne dražší na vše než 2,5 tak proc to hrotit..zrovna u me kterej planuje implantovat do E30 3,5 ale proc do touringa kdyz cabro je nejvic :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 14. 07. 2005 07:21

tak po zvážení všech kdyby sem se rozhodl pro ten 6válec:-)(neví někdo kdo by prodával pěkný garažovaný kousek po prarodičích co s tím jezdili v neděli do kostela?:-))
rad bych se zeptal jak se pohybují cenově takový díly, jako je spojka, poloosy, diferák? a na kolik tak zhruba příjde přestavba na těch 5*120? a nezná někdo nějaký šikovný kluky co dělají bmw v okolí olomouce?
díky moc:-)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 14. 07. 2005 08:12

neví někdo kdo by prodával pěkný garažovaný kousek po prarodičích co s tím jezdili v neděli do kostela?
záleží kolik do toho chceš investovat...

http://bmw.zpevak.net/black.htm
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 14. 07. 2005 14:15

Flery píše: no me pride že origo 2,5 nebo 2,5 je lepsi jak 1,8 IS už z duvodu jednodusiho motoru z vetsi vydrzi, IS je obecne dražší na vše než 2,5 tak proc to hrotit..zrovna u me kterej planuje implantovat do E30 3,5 ale proc do touringa kdyz cabro je nejvic :lol:
S tou výdrží ISa oproti 2.5, bych to zase tak černě neviděl. Když se mrkneš na nějaký německy fórum, tak tam píšou kluci, že mají nalítáno s IS přes 300tkm a pořád jezdí naprosto v pohodě. Všechno je to o tom, jak se člověk k tomu motoru chová. :wink:
A jasně že kábro je samozřejmě nejvíc, proto už ho taky mám. :lol: :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Honza XJ
Příspěvky: 118
Registrován: 17. 01. 2005 09:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza XJ » 14. 07. 2005 14:30

jedině 2,5... víc válců víc ví :D

Iso jsem měl v Baurovi a nic podstatnýho. nák prěskočili rozvody..
325-325M-Technic-335 TC-325ix-Astmatik-525
JEEP XJ.
Bláto. mrdky, sračka to je moje značka XJ

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 14. 07. 2005 16:29

Flery píše:
BOOST píše:
Flery píše: nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipem :lol:

za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělal :cry:
A co ti brání si kombík IS postavit. V německu jich pár jezdí, tam najdeš ISo ve všem i v kabrioletu. :wink: A tady v ČR taky jedno 4dvířko IS už je. :wink:
no me pride že origo 2,5 nebo 2,5 je lepsi jak 1,8 IS už z duvodu jednodusiho motoru z vetsi vydrzi, IS je obecne dražší na vše než 2,5 tak proc to hrotit..zrovna u me kterej planuje implantovat do E30 3,5 ale proc do touringa kdyz cabro je nejvic :lol:
O větší výdrží 2,5 nad IS bych si dovolil oponovat z vlastní zkušenosti-
to co si IS nechávalo líbit-vytáčení do 6500 a že jsem jich měl a nějaký i dlouho,tak 2,5 vydržela 3DNY:
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 14. 07. 2005 17:32

tomik píše:O větší výdrží 2,5 nad IS bych si dovolil oponovat z vlastní zkušenosti-
to co si IS nechávalo líbit-vytáčení do 6500 a že jsem jich měl a nějaký i dlouho,tak 2,5 vydržela 3DNY:
Docela odvazne tvrdenie :lol: Si si isty ze ta 325i nemala ziadnu vadu, nebola nicena a jeta jak prase? 8)

P.S.: Alebo proste nevies riadit :twisted:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 14. 07. 2005 18:23

bmwm3 píše:Můj názor.
325 - je sice šesti válec, ale ..... ale na drift ani náhodou..
Tak to máš asi rozbitý a nebo špatné pracky.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 14. 07. 2005 18:37

vzdyt to jde i s M10 :lol:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 14. 07. 2005 18:43

bmwm3 píše:Můj názor.
325 - je sice šesti válec, ale ..... ale na drift ani náhodou..
se koukni na Iwana na Driftchallenge a pak to zopakuj :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Odpovědět