Měl bych dotaz , zdali někdo nemá kontakt na někoho šikovného a cenové přijatelného
Ostření vaček a odlehčování setrváků
Ostření vaček a odlehčování setrváků
Zdarec
Měl bych dotaz , zdali někdo nemá kontakt na někoho šikovného a cenové přijatelného
, kdo se tímto v moravskoslezkém kraji zabývá ?
dikes moc
Měl bych dotaz , zdali někdo nemá kontakt na někoho šikovného a cenové přijatelného
zkus pohledat tady
mychalovo-m3-e30-t102787.html
mychalovo-m3-e30-t102787.html
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Tohle ale neni pravda. Kdyz prebrusujes vacku tak hlavne ubiras v miste kde vacka na ventil netlaci. Palec pak dobrousis do pozadovaneho tvaru a zdvihu podle potreby(nebo co ti material dovoli. A nakonec podle toho kolik probrousis vypodlozis ventil nebo zdvihatko aby na sebe s vackou dosahly a splnily vule. Ja sam mam z vacky 228' 9mm zdvih prebrouseno na 266' a 11mm zdvih.Mirek E. píše:to ostreni vacek neni zadna vyhra, sice prodlouzis dobu plneni, ale zase zmensis zdvih ventilu...
Jinak v MS kraji je to firma Tommu ve studence.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
a neni jednodussi nasetrit a koupit novou ostrou vacku?
taky jsem kdysi uvazoval nad prebrousenim ale uz ani ta nova ostra neni zas tak draha a neco starsiho vyjde skoro stejne jako prebrouseni. taky aspon zustane puvodni original kdyby neco...
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jj starý jetý ludry kupovat
doporučuju, pak vyjde jako nová 
Ono něco jinýho je kupovat vačku do M20 a pak vačky do M50/M60 atd. kde jsou dvě
to je už za sakra jinej peníz ne ? 
Ono něco jinýho je kupovat vačku do M20 a pak vačky do M50/M60 atd. kde jsou dvě
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Origos vacky do vsech M motoru stejne stoji flasku nebo sou darem, takze zniceni bych se nebal. A jak pise mattyx. Ja to resil na M50 a nejlevnejsi racing dynamic vacky podle kterych mam udelane moje(tusim druha nejostrejsi ze ctyr) vychazely na 25tis
a to je pro me fakt hodne moc penez, prebrus me vysel na dvojku za vacku plus talir za podlozky coz mi dost ulehcilo rozhodovani.
A jete treba z M50 jo ale M20 bych se bal aby nebyla doskakana pac nevis co jezdil puvodni majitel racer za vule
Ale stejne zatim jenom tak zbleptam pac s motorem jeste nejezdim a az po par letech budu schopny posoudit zivotnost, moje vacky nebyly po prebrusu nitrodovane ani cementovane, pry dobry matros a neni to potreba. Uvidime...
A jete treba z M50 jo ale M20 bych se bal aby nebyla doskakana pac nevis co jezdil puvodni majitel racer za vule
Ale stejne zatim jenom tak zbleptam pac s motorem jeste nejezdim a az po par letech budu schopny posoudit zivotnost, moje vacky nebyly po prebrusu nitrodovane ani cementovane, pry dobry matros a neni to potreba. Uvidime...
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
U M60 jsou čtyři a to už fakt přestává bejt sranda.MattyX píše:jj starý jetý ludry kupovatdoporučuju, pak vyjde jako nová
Ono něco jinýho je kupovat vačku do M20 a pak vačky do M50/M60 atd. kde jsou dvěto je už za sakra jinej peníz ne ?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
já jsem vačku nechal přenitridovat, stálo to tácek navíc, ale zase nebude hnedka v takovým stavu v jakým jsem ji koupilmychal píše:pry dobry matros a neni to potreba. Uvidime...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
vychazel jsem z toho ze na e30 foru se primarne resi motory ktere tam maj byt
je jasne ze pokud se clovek rozhoduje mezi koupi 4 racing vacek tak je to asi jednoduchy
ale konkretne na m20ku si myslim ze to je tak jak jsem psal vyse
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
- DJsoju
- Příspěvky: 591
- Registrován: 22. 07. 2008 12:01
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Mychal> Na kolik tě vyšla komplet hlava u Tommu a kde si nechával stáčet setrvák a na kolik?
BMW E30 331i Cabrio
Ex BMW E36 318Ti@328TI Compact - žabí malá M3
Ex BMW E30 318iS Touring - šmoulí pohřebák
Ex BMW E36 318Ti@328TI Compact - žabí malá M3
Ex BMW E30 318iS Touring - šmoulí pohřebák