zavařit či nezavařit diff
zavařit či nezavařit diff
zdarec mám 318 m 10 tku a uvažuju o zvaření diffu pro nějakou tu srandu , ale jsem na rozpacích co bude dělat auto ve 100vce v nějaké zatáčce kterou budu chtít projet rychle ale bez driftu dikes za skusenosti
Re: zavařit či nezavařit diff
V poho, musíš eště rychlejc, tak 130, pak dostaneš Darwinovu cenu...ugabuga píše:zdarec mám 318 m 10 tku a uvažuju o zvaření diffu pro nějakou tu srandu , ale jsem na rozpacích co bude dělat auto ve 100vce v nějaké zatáčce kterou budu chtít projet rychle ale bez driftu dikes za skusenosti

Re: zavařit či nezavařit diff
proč darwinovu ??Venca píše:V poho, musíš eště rychlejc, tak 130, pak dostaneš Darwinovu cenu...ugabuga píše:zdarec mám 318 m 10 tku a uvažuju o zvaření diffu pro nějakou tu srandu , ale jsem na rozpacích co bude dělat auto ve 100vce v nějaké zatáčce kterou budu chtít projet rychle ale bez driftu dikes za skusenosti
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to je trica na rozbiti tak bych ho klidne zavaril...pokud s tim chces blbnout nekde na letisti a chces jen jezdit bokem, nevidim problem. Ale na normalni jezdeni to moc neni, jak uz psali nademnou... Je to asi nejlevnejsi cesta k tomu abys mohl jezdit bokem, ale rozhodne ne nejlepsi 

BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...

Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
kouBaMW píše:Zavareny dif ti ubere tak 50% vykonu, auto neuveritelne trpi pri kazde zatacce a mnohonasobne vic pri parkovani, ale jedniny duvod proc bych si dal na auto zavareny dif je zima..
ja nejak nechapu jaktoze ubere tak 50procent vykonu,muze mi to prosim nekdo vysvetlit?to by sel hned pryc,koni neni nikdy dost

- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
me taky nejak neprislo ze by Zdeneho 2.8 jela jako nejaka vydechla 1.6?bleha píše:kouBaMW píše:Zavareny dif ti ubere tak 50% vykonu, auto neuveritelne trpi pri kazde zatacce a mnohonasobne vic pri parkovani, ale jedniny duvod proc bych si dal na auto zavareny dif je zima..
ja nejak nechapu jaktoze ubere tak 50procent vykonu,muze mi to prosim nekdo vysvetlit?to by sel hned pryc,koni neni nikdy dost
50% ja samozrejme nadsazka, ale kdyz sem koupil 325i se zavarenym difem, nejela zdaleka tak dobre jako pozdeji s open difem, na sprintu (zavareny dif) ex majitele pojela trochu poladena s120
i spera trochu vykonu ubere, natoz zavareny dif, protoze tam vznikne vic odporů, ktere se musi prekonavat, prijde mi to logicke
sam se treba divim ze tohle dokaze vyhoneny dvoulitr se zavarenym difem, jedno stare video jednoho blazna z drift fora
http://www.youtube.com/watch?v=meypcZ9gXY4
http://www.youtube.com/watch?v=zMwwF1WRuiI

i spera trochu vykonu ubere, natoz zavareny dif, protoze tam vznikne vic odporů, ktere se musi prekonavat, prijde mi to logicke
sam se treba divim ze tohle dokaze vyhoneny dvoulitr se zavarenym difem, jedno stare video jednoho blazna z drift fora

http://www.youtube.com/watch?v=meypcZ9gXY4
http://www.youtube.com/watch?v=zMwwF1WRuiI
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Tady je taky pěkný příklad toho jak to jde i se slabším motorem: http://www.youtube.com/watch?v=m74Pi0_IMwg
Stačí zavařit diff (nejlépe nějaký kratší 4,27, 4,45), nahodit nějaké úzké gumy dozadu a mít velké srdce
Stačí zavařit diff (nejlépe nějaký kratší 4,27, 4,45), nahodit nějaké úzké gumy dozadu a mít velké srdce

BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...

Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
- jardajuzik
- Příspěvky: 603
- Registrován: 06. 10. 2011 11:43
- Bydliště: Čistá city, u Litomyšle
sorry ale na tom parkovisti hrabalo stejne jedno =) a spíš než drift mu jde ručka jak tak koukám, hroznej šílenec =)))kouBaMW píše:50% ja samozrejme nadsazka, ale kdyz sem koupil 325i se zavarenym difem, nejela zdaleka tak dobre jako pozdeji s open difem, na sprintu (zavareny dif) ex majitele pojela trochu poladena s120![]()
i spera trochu vykonu ubere, natoz zavareny dif, protoze tam vznikne vic odporů, ktere se musi prekonavat, prijde mi to logicke
sam se treba divim ze tohle dokaze vyhoneny dvoulitr se zavarenym difem, jedno stare video jednoho blazna z drift fora![]()
http://www.youtube.com/watch?v=meypcZ9gXY4
http://www.youtube.com/watch?v=zMwwF1WRuiI