tak presne tohle uz tady nekdo pronesl ae i ja se pod to podepisuondra_m píše:Že vás to baví
Podle mne rozhoduje po těch letech stav a ne typ motoru.
Raději dobrou 320i než uhoněnou 325i a obráceně
I když stejně si každej vybere podle svého....
plusy a minusy E30 320i
Pod vahou všech aspektů, jsem svůj zájem prozatím přesunul k ekonomičtějšímu motoru a to k motoru 1,6. Objemem tento automobil nijak neoslní, ale spíše zaujme stářím a vzhledem. (myslím, že je to typ E28)

The Sky is not my limit, it is my playground
Nissan Skyline HCR32 R.I.P.
Mazda RX7 FC3S S5TII
BMW 318IS (u klempíry)
Nissan Skyline HCR32 R.I.P.
Mazda RX7 FC3S S5TII
BMW 318IS (u klempíry)
to je dvacetjednicka a pekne hnusne dobastlenaShade píše:Pod vahou všech aspektů, jsem svůj zájem prozatím přesunul k ekonomičtějšímu motoru a to k motoru 1,6. Objemem tento automobil nijak neoslní, ale spíše zaujme stářím a vzhledem. (myslím, že je to typ E28)
![]()
![]()
![]()
prvni vec co udelas bude ze sundas ty primontovany svetlomety a pak se podivas eci tam ece neni neco dalsiho hnusnyho "navic" co taky okamzite sundas
a ten celej predni spojler pod naraznikem me pride nakej dobastlenej ten bych taky sundal nebo acpon trochu upravil do decentna
----------------------:)
Těsně vedle . . .
Těch světel se mi zdálo nějak moc
Spíš jde o to, že zrovna teď nedisponuji tolika penězi abych ho dostal do svého vlastnictví. Doufám, že tam vydrží tak do října abych si ho pak rovnou odvez na moravu a začal na něm pracovat . . .
Těch světel se mi zdálo nějak moc

Spíš jde o to, že zrovna teď nedisponuji tolika penězi abych ho dostal do svého vlastnictví. Doufám, že tam vydrží tak do října abych si ho pak rovnou odvez na moravu a začal na něm pracovat . . .
Naposledy upravil(a) Shade dne 29. 04. 2004 04:04, celkem upraveno 1 x.
The Sky is not my limit, it is my playground
Nissan Skyline HCR32 R.I.P.
Mazda RX7 FC3S S5TII
BMW 318IS (u klempíry)
Nissan Skyline HCR32 R.I.P.
Mazda RX7 FC3S S5TII
BMW 318IS (u klempíry)
/to shade
no E21 uz moc neni a tech slusnych jeste min.. ae jinak muzu doporucit sem s ni naprosto spokojenej a mile prekvapenej ae u takle staryho auta opravdu zalezi na stavu idiz vydrzi hrubsi zachazeni nez stejne stary cokoliv jinyho ipresto je dulezity jak se k tomu kdo choval predtim coz je navic dost komplikovany zistit pac budes uz buhvikolikatej majitel.. hlavne co se tyce kastle podivej se hlavne na zadni podbehy a na prahy a podlahu eci nesou prohnily..technicky je to auto naprosto jednoduchy a bezproblemovy a pokud ji budes mit v dobrym stavu tak nadelas urcite vic parady jak s E30
no E21 uz moc neni a tech slusnych jeste min.. ae jinak muzu doporucit sem s ni naprosto spokojenej a mile prekvapenej ae u takle staryho auta opravdu zalezi na stavu idiz vydrzi hrubsi zachazeni nez stejne stary cokoliv jinyho ipresto je dulezity jak se k tomu kdo choval predtim coz je navic dost komplikovany zistit pac budes uz buhvikolikatej majitel.. hlavne co se tyce kastle podivej se hlavne na zadni podbehy a na prahy a podlahu eci nesou prohnily..technicky je to auto naprosto jednoduchy a bezproblemovy a pokud ji budes mit v dobrym stavu tak nadelas urcite vic parady jak s E30
----------------------:)
stará téma
Trošku staršia téma, ale chcel by som ju dostať do popredia v dnešnej situácií. Mám na ruke celkom pekný sedan pol roka servisovaný v Bavaria Bratislava jazdievala na ňom ženská. Je to 320i 89 rok výroby ževraj .Mám ísť na to auto pozrieť. Ale dúfam, že nebudem sklamaný.
Motor tam určite budem meniť, ale zatiaľ potrebujem auto na jazdenie a moja láska k E30 je neskutočná a už som zúfalý nič s mojimi finančnými možnosťami nemôžem nájsť a toto mi fakt vyhovuje. Prosím nejaký koment k tej 320. Čo by ste robili na mojom mieste a už fakt čakám neskutočne dlho. Hľadal som aj nejaké technické veci okolo tohoto motora na forku, ale neuspešne. Díky
Motor tam určite budem meniť, ale zatiaľ potrebujem auto na jazdenie a moja láska k E30 je neskutočná a už som zúfalý nič s mojimi finančnými možnosťami nemôžem nájsť a toto mi fakt vyhovuje. Prosím nejaký koment k tej 320. Čo by ste robili na mojom mieste a už fakt čakám neskutočne dlho. Hľadal som aj nejaké technické veci okolo tohoto motora na forku, ale neuspešne. Díky
1sd56gsd1
R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --
R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --
Re: stará téma
za sebe říkám ... když je v dobrým stavu, tak proč nebrat ... dle mě nemá přímo nějaké mínusy, jenom když je možnost, tak se radí zvolit dvaapůli ...mamomi píše:Trošku staršia téma, ale chcel by som ju dostať do popredia v dnešnej situácií. Mám na ruke celkom pekný sedan pol roka servisovaný v Bavaria Bratislava jazdievala na ňom ženská. Je to 320i 89 rok výroby ževraj .Mám ísť na to auto pozrieť. Ale dúfam, že nebudem sklamaný.
Motor tam určite budem meniť, ale zatiaľ potrebujem auto na jazdenie a moja láska k E30 je neskutočná a už som zúfalý nič s mojimi finančnými možnosťami nemôžem nájsť a toto mi fakt vyhovuje. Prosím nejaký koment k tej 320. Čo by ste robili na mojom mieste a už fakt čakám neskutočne dlho. Hľadal som aj nejaké technické veci okolo tohoto motora na forku, ale neuspešne. Díky
Škoda Fabia 1.2TSI 12'
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:

