jak jsme se proboha dostali k alfe 75? resila se tu lancie thema, o alfe nepadlo ani slovoVůně benzínu píše:Tak něco přihodím tahle Alfa 75 je zadokolka.Dělali to i s 3.0,2.0T,1.8T a dál nevím.
Jsou to ne příliš kvalitní auta.Jediný co mi na nich přijde sympatický je historie,dělali zadokolky a vzhled.
Byla M5 nejrychlejší sedan?
Budapest Bamako 2015 - completed
Budapest Bamako 2016 - in progress
fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě

Budapest Bamako 2016 - in progress

fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě
-
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
-
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
ararita Themy je i v tom, že klika se točila nadruhou stranu, než ve Ferrari........gusto318is píše:Ozaj, ešte k tej Lancii 8.32 - je to predný náhon bez samosvoru a pikantné je na tom to, že bežná "lacná" Thema 2,0 Turbo bola rýchlejšia na maximálku aj na zrýchlenie![]()
Systém s motorom vpredu a prevodovkou vzadu sa volá trans-axle a nevidím na ňom nič zlé, majú ho všetky Porsche s motorom vpredu, dosahuje sa tým lepšie rozloženie hmotnosti, čo je u športových áut dôležité..
Jinak 8.32 byla snad dvakrát dražší než Thema turbo, cenovka byla naprosto mimo....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Skuste se podívat semVegaX píše:Asi uz kvuli tomu, ze je to takova rarita by to u me vyhral ten Lotus. I kdyz kua to by bylo tezky rozhodovani...Mpower píše:jestli m5 e39, anebo lotus cartlton, nebudu nikomu vnucovat svuj nazor, ale srdicko rika vysrat se na "tuctovou" m5. A to uz mi garazi proslo bavoraku sedm. schvalne, u koho by jeste vyhrala?
Pořád byste brali radši toho Lotusa?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
ja teda urcite ..Mikka.M5 píše:Skuste se podívat semVegaX píše:Asi uz kvuli tomu, ze je to takova rarita by to u me vyhral ten Lotus. I kdyz kua to by bylo tezky rozhodovani...Mpower píše:jestli m5 e39, anebo lotus cartlton, nebudu nikomu vnucovat svuj nazor, ale srdicko rika vysrat se na "tuctovou" m5. A to uz mi garazi proslo bavoraku sedm. schvalne, u koho by jeste vyhrala?
Pořád byste brali radši toho Lotusa?
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Nevěřím svejm očím. Každej má právo na svůj názor. Ale je mi divný kolik místních by klidně přesedlali do "Omegy".
S tím názorem:
- čekal jsem, že to bude jako, když např. cikán příjde na nějakou skinheadskou párty a začne tam řikat svoje negativní názory na skiny. Co by následovalo se dá asi těžko odhadovat - jestli by letěl oknem v celku, nebo po kouskách,...
Prostě M5 je jediná - absolutně boží, auto se srdcem - ať už jde o e28, e34, e39.
Jsem zvědav, kdy tu začne někdo opěvovat třeba Zondu apod mrdárny...

Jo je zajimavý připomenout nějaký gutn auta, ale měnit je za M5, Alpiny ?

S tím názorem:
- čekal jsem, že to bude jako, když např. cikán příjde na nějakou skinheadskou párty a začne tam řikat svoje negativní názory na skiny. Co by následovalo se dá asi těžko odhadovat - jestli by letěl oknem v celku, nebo po kouskách,...


Prostě M5 je jediná - absolutně boží, auto se srdcem - ať už jde o e28, e34, e39.
Jsem zvědav, kdy tu začne někdo opěvovat třeba Zondu apod mrdárny...


Jo je zajimavý připomenout nějaký gutn auta, ale měnit je za M5, Alpiny ?

BMW The Ultimate Driving Machine
mno, vona to totiz neni Omega .... kazdej clovek znalej aut by tomu dal pred "tuctovou" M5 jednoznacne prednost nejen kvuli limitovany serii ale i vykonum ktery tohle auto umi ... M5 je auto se srdcem a Lotus ma jen ledviny nebo jak to myslis? .. Ledvinky patrej BMW pokud se nepletuDAN píše:Nevěřím svejm očím. Každej má právo na svůj názor. Ale je mi divný kolik místních by klidně přesedlali do "Omegy".![]()
S tím názorem:
- čekal jsem, že to bude jako, když např. cikán příjde na nějakou skinheadskou párty a začne tam řikat svoje negativní názory na skiny. Co by následovalo se dá asi těžko odhadovat - jestli by letěl oknem v celku, nebo po kouskách,...![]()
![]()
Prostě M5 je jediná - absolutně boží, auto se srdcem - ať už jde o e28, e34, e39.
Jsem zvědav, kdy tu začne někdo opěvovat třeba Zondu apod mrdárny...![]()
Jo je zajimavý připomenout nějaký gutn auta, ale měnit je za M5, Alpiny ?


Tím, že by tomu dalo moc lidí přednost bych si nebyl tak jistěj. Limitovaná série určitě spustu lidí nezajímá a za cenu do 850K by se dalo sehnat auto s podobnýma výkonama ale o 10 let novější (např e39 M5). A to bych si dokonce troufl tvrdit že ta M5 by byla jěště levnější na provozLOPOLO píše: .... kazdej clovek znalej aut by tomu dal pred "tuctovou" M5 jednoznacne prednost nejen kvuli limitovany serii ale i vykonum ktery tohle auto umi ...

e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
nerikal sem moc lidi .. rikal sem lidi, ktery auta znaj a vedi ze limitovany serie maj obrovskou cenu a jsou to vetsinou skvosty ....Mikka.M5 píše:Tím, že by tomu dalo moc lidí přednost bych si nebyl tak jistěj. Limitovaná série určitě spustu lidí nezajímá a za cenu do 850K by se dalo sehnat auto s podobnýma výkonama ale o 10 let novější (např e39 M5). A to bych si dokonce troufl tvrdit že ta M5 by byla jěště levnější na provozLOPOLO píše: .... kazdej clovek znalej aut by tomu dal pred "tuctovou" M5 jednoznacne prednost nejen kvuli limitovany serii ale i vykonum ktery tohle auto umi ...
M5 E39 je ukrutne narocny auto na provoz .. zeptej se par lidi co to auto skutecne maj nebo meli. Sam se si ho chtel koupit ale hodne se bojim ze by slo velmi rychle do sveta .. proc si myslis ze se da vylitana, par let stara koupit za cenu jeste starsi M3 ( cca 450-500k ) i kdyz puvodne stala vic jak mego vic? Hadat se nebudu, myslim si o tom svoje ...
mno a pokud je pravda to co mas v podpisu tak s tema autama moc zkusenosti asi nemas ... nic ve zlym
To je pravda, že moc zkušenosti nemámLOPOLO píše:nerikal sem moc lidi .. rikal sem lidi, ktery auta znaj a vedi ze limitovany serie maj obrovskou cenu a jsou to vetsinou skvosty ....Mikka.M5 píše:Tím, že by tomu dalo moc lidí přednost bych si nebyl tak jistěj. Limitovaná série určitě spustu lidí nezajímá a za cenu do 850K by se dalo sehnat auto s podobnýma výkonama ale o 10 let novější (např e39 M5). A to bych si dokonce troufl tvrdit že ta M5 by byla jěště levnější na provozLOPOLO píše: .... kazdej clovek znalej aut by tomu dal pred "tuctovou" M5 jednoznacne prednost nejen kvuli limitovany serii ale i vykonum ktery tohle auto umi ...
M5 E39 je ukrutne narocny auto na provoz .. zeptej se par lidi co to auto skutecne maj nebo meli. Sam se si ho chtel koupit ale hodne se bojim ze by slo velmi rychle do sveta .. proc si myslis ze se da vylitana, par let stara koupit za cenu jeste starsi M3 ( cca 450-500k ) i kdyz puvodne stala vic jak mego vic? Hadat se nebudu, myslim si o tom svoje ...
mno a pokud je pravda to co mas v podpisu tak s tema autama moc zkusenosti asi nemas ... nic ve zlym

Ale logicky sem se nad tím zamyslel a přišel sem na to, že...
...chtěl sem tady ještě něco napsat, ale pořád by to byla diskuse cigána se skinem (jak tady dal někdo to přirovnáni), samozřejmě to neber osobně

...zkušenosti nemám, tak už k tomu radši nebudu nic dodávat

e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
zajimave je, ze m5 e39 se na mobile.de pohybuji uz kolem 12tis e, coz si dost dobre nedovedu vysvetlit, nova stala necele tri mega, a je to propad hodnoty jako svina...
diskuzi bych uzavrel, rovnou tu muzeme rozjet hadku na tema mate tri mega na auto, a mrdu dalsich penez, koupite si novou mbago, anebo postoupite v dal vstric ridicskejm zazitkum stylu noble, tvr, ariel atd? kazdej ma svuj nazor, pro nekoho je dulezity mit bago, protoze je to bago, a nekdo ma bago proto, ze jsou pro nej zazitky z jizdy vsim, chce jezdit, na kazdou jizdu se tesit, a vychutnavat si kazdej drift, jenze ma omezenej rozpocet a jina znacka jeho soucasne potreby neni schopna naplnit. a na toho ariela setrim uz ted.
howgh, domluvil jsem, jdu driftit
diskuzi bych uzavrel, rovnou tu muzeme rozjet hadku na tema mate tri mega na auto, a mrdu dalsich penez, koupite si novou mbago, anebo postoupite v dal vstric ridicskejm zazitkum stylu noble, tvr, ariel atd? kazdej ma svuj nazor, pro nekoho je dulezity mit bago, protoze je to bago, a nekdo ma bago proto, ze jsou pro nej zazitky z jizdy vsim, chce jezdit, na kazdou jizdu se tesit, a vychutnavat si kazdej drift, jenze ma omezenej rozpocet a jina znacka jeho soucasne potreby neni schopna naplnit. a na toho ariela setrim uz ted.
howgh, domluvil jsem, jdu driftit

Budapest Bamako 2015 - completed
Budapest Bamako 2016 - in progress
fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě

Budapest Bamako 2016 - in progress

fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě