E39 540i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 16. 12. 2010 21:34

chudák Drátek,autor tematu,asi má v tom taky jasno.5až 55 litrů/100 km
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 16. 12. 2010 21:43

aristoloser píše:chudák Drátek,autor tematu,asi má v tom taky jasno.5až 55 litrů/100 km
:lol: :lol: No aspoň si může vybrat
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 16. 12. 2010 21:49

BOOST píše:... Na okruhu při driftování už jsem od pár lidí četl údaje o cca 60ti litrech na 100.
OKy, ty budeš mít s M60 spotřebu třebat těch 60l/100km, ale Semry bude mít s motorem N62N 45l/100km při popobný kalbě - a to má o litr větší zdvih objem motoru - zdůrazňuju pro Petulku, kterej všechno přepočítává ve vztahu k objemovým jednotkám - ano, je to nezávisle proměnná, ale jsou tady ještě další významným způsobem určující faktory - ne jen zdvih. objem.

A poslední věc - nasral jsem se do toho, když byly bez jakýhokoli argumentu zpochybněny Semryho slova o jeho spotřebě s E60 550iA. Už se tady začínaj trochu míchat sračky s hovnama. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 16. 12. 2010 21:50

Míšánek píše:
aristoloser píše:chudák Drátek,autor tematu,asi má v tom taky jasno.5až 55 litrů/100 km
:lol: :lol: No aspoň si může vybrat
Já myslím, že E60 550i je auto, který teď chce. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 16. 12. 2010 22:11

DAN píše:OKy, ty budeš mít s M60 spotřebu třebat těch 60l/100km, ale Semry bude mít s motorem N62N 45l/100km při popobný kalbě - a to má o litr větší zdvih objem motoru - zdůrazňuju pro Petulku, kterej všechno přepočítává ve vztahu k objemovým jednotkám - ano, je to nezávisle proměnná, ale jsou tady ještě další významným způsobem určující faktory - ne jen zdvih. objem.

A poslední věc - nasral jsem se do toho, když byly bez jakýhokoli argumentu zpochybněny Semryho slova o jeho spotřebě s E60 550iA. Už se tady začínaj trochu míchat sračky s hovnama. :twisted:
Já spíš regoval na to, že se s tím nedá dostat přes 15 litrů a na okruhu to jezdí za 20, což je podle mě nesmysl. Vůbec nezpochybňuju to, že to může žrát míň jak M60, M60 je už docela starej krumpl. :lol:
A vůbec je mi to jedno, ať si každý jezdí za co chce, akorát podle mě nikdy nepřestane platit stará pravda, že ty koně se musí z něčeho vzít a ze vzduchu rozhodně ne (bohužel :lol: ) a čím víc vzduchu motor spotřebuje, tím víc paliva potřebuje a spočtěte si někdo, kolik prolítne takovým velkoobjemovým motorem vzduchu při 6000 ot/min. :twisted:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 12. 2010 22:33

to je hezka pohadkova knizka, tohle tema :lol:

kam se hrabe koncern :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 16. 12. 2010 23:10

Ted se vám k něčemu musim přiznat, nastartoval jsem to ted tady v -15 a necal 5 běžet a pak jel 1km k hlavní silnici a spotřeba byla 99l/100km, takže se tady všem omlouvám za mystifikaci, na těch driftech tomu asi málo dávaj když maj 65L/100. Na druhym km to bylo pořád šílenejch 37L, tak nevim nevim. :roll: Asi to budu muset vzít na nurburgring abych se dostal nad těch 20l, bohužel mi to v reálu nejde asi jsem měkej (nebo spíš rozumnej?) když se neřítím po silnici 3 třídy v překopaný tříce bez střechy 200? Sorry BOOSTE. :roll:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 16. 12. 2010 23:32

Semry píše:Ted se vám k něčemu musim přiznat, nastartoval jsem to ted tady v -15 a necal 5 běžet a pak jel 1km k hlavní silnici a spotřeba byla 99l/100km, takže se tady všem omlouvám za mystifikaci, na těch driftech tomu asi málo dávaj když maj 65L/100. Na druhym km to bylo pořád šílenejch 37L, tak nevim nevim. :roll: Asi to budu muset vzít na nurburgring abych se dostal nad těch 20l, bohužel mi to v reálu nejde asi jsem měkej (nebo spíš rozumnej?) když se neřítím po silnici 3 třídy v překopaný tříce bez střechy 200? Sorry BOOSTE. :roll:
Nevím proč píšeš, sorry zrovna konkrétně mě. :) Mě je tato debata vcelku jedno, to že sem jel v překopaný tříce bez střechy mimo dálnici 200 je moje věc, nikomu to nedoporučuju, každý je svého štěstí strůjce. Navíc vůbec nevíš jak ta silnice vypadala a leckdy je nějaká okreska v lepším stavu jak dálnice. :wink: Vždycky to záleží na konkrétních podmínkách a okolnostech a rozhodně vždy neznamená, že rychlá jízda = nebezpečná jízda. Pokud se nedokážeš s tou 550i dostat při ostré jízdě nad 15l, budiž ti to přáno, kdo by nechtěl jezdit sportovně a rychle za levno. Moje kábro s V8 to prostě nedokáže a to je celý, co jsem chtěl říct. Jak už jsem psal, je mi jedno za kolik kdo jezdí, tohle fakt řešit nepotřebuju. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 16. 12. 2010 23:39

DANE me nemusis nic zduraznovat a vysvetlovat. ja myslim, ze moje inteligence je na tak vysokem levelu, abych nesral matce v obyvaku a tudiz chapu, ze technologicky pokrok, je holt technologicky pokrok :twisted: nicmene BOOST ma pravdu a to, co je pro nekoho ekonomicka jizda muze byt pro nekoho pila a naopak. ale presne jak jiz bylo receno, do tech valcu se proste neco vleze a musis to v prime umere dokrmit tim druhym (palivoxvzduch). a logicky z toho vyplivam ze kurva petilitr toho asi vcucne vic jak htp. a tohle extremni prirovnani prosim berte na vsechny motorizace, ne pouze na vyse zminovane, spolu rovnatelne :twisted: i kdyz to zere asi stejne jak tak posloucham, protoze kdyz htp otevres, tak tech 15 veme :D pokud nekomu petilitr na okruhu zere min jak 50 tak ho asi ucil ridit muj deda. a k tomu, kde to vetrat 200 a kde ne, by slo zalozit dalsi tema, takze to mlcky(hehe..) prejdu.
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Re: ...

Příspěvek od WilD » 17. 12. 2010 04:29

aula píše:
Petulka píše: :D a treba zrovna tebe wilde a dane jsem hodne respektoval, co se tyce vasich nazorum, ael tyhle saskarny fakt zrat nebudu. howgh a sorry
:lol: Wilde, vše popři a řekni, že to pod 15 nikdy nejde, abys neztratil respekt :lol:
Jebat RESTECPa :twisted:

Žere to jak protržený, nikdo si to nekupujte......ráno musím jezdit obloukem kolem zastávek, aby to náhodou nevcuclo nějaký dítě, jak je to studený...to dojezd odečítá kilometry po sto ujetých metrech...

Prostě těch 12LPG+2N95 na sto jako průměr za 3/4 roku (jo, zapisuju si každý tankování jak jelito, no a? :D ) s cca 40% ježdění po Praze včetně špiček...

A teď jeden příklad vývoje...jde o údaje z BC, skrytý test č.5 - dojezdová spotřeba...jeli jsme za sebou (=stejný tempo atd) s Davidem...po Praze (špička to nebyla, provoz byl ještě docela v poho), jeden sprint ze světel, jinak docela normální jízda, skončili jsme na Strahově a porovnání dojezdových spotřeb vypadalo tak, že já měl 14,3 (M60B40) a on 11,6 (M62B44) ... další věc je, že na Břeskáči jsem se nechal Semrym svézt v 550i a mimo jiné jsem docela sledoval i ekonoměr...v momentě, kdy si říkám, hele, taky mu to leze až za roh, tak jsem si všiml, že to má jen do 20... Proto ty standartní údaje mi nepřijdou vůbec tak sci-fi jako některým (co se týká toho nad 15 nejdu...viz dále)

Dále pak tu máme tu relativnost kudla vs. piánko... Je jasný, že např. BOOST pojede opravdu v mezích se ždímáním toho motoru do plna, protože jede na projížďku, zejména testovací a s trasou řekněme do 100km, tak je to něco jinýho, když já řeknu, že jsem jel "kudlu" po cestě do Špk, což je 250km, nějakej provoz, omezení atd...

Ale hlavně, když už to tu Petulka (ne, není to osobní výpad proti Tobe :wink: ) tak logicky a matematicky odvozuje... Tak si vem, že pojedou dvě auta stejným tempem na nějaké té trase... v jednom bud V8 4L a v třeba 2apůle... Tu V8 budeš po většinu času spíš lechtat (čemuž u V8 odpovídá chování automatu, do 100 pokud zrychluješ jako všichni ostatní v provozu, tak neleze přes 2000 rpm, když trochu razantněji tak si to hydroměnič nechá vyhodit tak ke 2500rpm a to už je takovej docela příjemnej tah, když chodíš přes 3tis, tak už prostě jedeš svižně ažaž většinou...), ale 2,5 se prostě na stejný tempo bude muset víc snažit... Moje otázka zní, co jsem tu napsal za šaškárnu...?
DAN píše:...Už se tady začínaj trochu míchat sračky s hovnama. :twisted:
Trošičku ano :D Tak už můžu přilejt další hovínko...a to, že plnej knédl u V8 s 2tunama znamená i při rychlostech 100+ okamžitou spotřebu spočítanou dle skrytých testů BC okolo 80l/100...

A jinak pro Drátka: Obávám se, že z téhle debaty už pro Tebe žádné užitečné info nevzejde, takže můžeš už v klidu projíždět inzeráty, zatímco my si tu vyměňujem dohady za zkušenosti a tak... :lol:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 17. 12. 2010 07:42

jestli muzu prispet s trochou...mel jsem 735i M30, 535i M62, 735i M62 Vanos, 735i N62 a co se tyce prumerne spotreby tak nejnizsi byla samozrejme u N62 kde jsem prumer mel kolem 12-13l/100km coz je o nejaky 4l min nez u M30. S kazdym z tech aut jsem najel nekolik tisic km a ty spotreby proste s modernejsim motorem jdou dolu i pres vyssi vykon a hmotnost auta. U N62 nebyl problem jet dalku podle predpisu i okolo 8,5l/100km...a nikdy jsem se nedostal prumerem na dalku pres nejakych 12l/100km a to i kdyz jsem jel Pha-K.V za nakych 45min (v noci a bez provozu)...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 17. 12. 2010 10:53

Jsem se zase nechal unes, omlouvam se booste, nebylo to mysleno zle, ani nemyslim ze mas prekopanou tricu a obdivuju zes to postavil, ale proste trochu mi tech 200km/h vyrazilo dech, jeste jsem v tom nejel.....

Už si tady fakt jenom vyměnujem zkušenosti a názory, zakladateli topicu už to nepomůže, průměr u E39 psal dan.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 17. 12. 2010 11:28

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 17. 12. 2010 11:35

ARMAN píše:Obrázek
:lol: taky to jenom sleduješ, jo?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 17. 12. 2010 11:39

jj Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od aula » 17. 12. 2010 14:43

Petulka píše: a nejsem vlez doprdelka. pokud nejakyho chces videt, podivej se na prvni 3 klubovy auta a komentare: jeeeee to je ale pekny auto pane clene xy...
Možná nejsi vlezdoprdelka, ale za názorem si taky nestojíš. Napřed bleješ ve fikuksovo tématu a pak si to edituješ :wink:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: ...

Příspěvek od MattyX » 17. 12. 2010 14:55

aula píše:Napřed bleješ ve fikuksovo tématu a pak si to edituješ :wink:
no jo on to fakt smazal :lol: :lol: :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

...

Příspěvek od Petulka » 17. 12. 2010 15:20

i mistr tesar se nekdy utne, proto sem to smazal .to byl ulet no :roll: ale to uz je jinej pribeh, hlavne ze to hlidate
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 17. 12. 2010 15:43

Semry píše:Jsem se zase nechal unes, omlouvam se booste, nebylo to mysleno zle, ani nemyslim ze mas prekopanou tricu a obdivuju zes to postavil, ale proste trochu mi tech 200km/h vyrazilo dech, jeste jsem v tom nejel.....

Už si tady fakt jenom vyměnujem zkušenosti a názory, zakladateli topicu už to nepomůže, průměr u E39 psal dan.
V pohodě, já z toho taky nic nedělám, každý se nechá někdy trochu unést. :wink: :) Těch 200km/h je pro někoho na okresce už nepředstavitelný, pro někoho málo. Za normálního provozu bych do toho rozhodně nešel, moje testovací jízdy byly většinou okolo 22hodiny a později a provoz už takřka žádnej. Navíc ty 2 kila na rovným úseku s dobrým povrchem mi nepřijdou zase tak extrémní, s V8 je to tam hned. Jel jsem v tříce koupé s 3.0 V8 jako spolujezdec tachometrových 250km/h a taky to bylo na okresce, al e v místě kde je nekolik km rovina a vidíš všechno daleko dopředu. Daleko horší než rychlá jízda mi přijde bezohledná, se kterou se člověk setkává dnes a denně, spousta lidí nedává přednost, předjíždějí na nepřehledných úsecích atd. Měl si se někdy stavit, párkrát jsem tě zahlédnul jet tady přes nás směrem na Benešov. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 17. 12. 2010 15:54

M3 E92 8,2l/100km Kunštát - Brno Slatina :twisted:

Odpovědět