Ceny E30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 22. 06. 2008 23:36

adam320 píše:
Pawka G. píše:
Hanis píše: Pokud bych si měl vybrat ze dvou aut podobného stavu s motorizací is a 2,0 M20 na cestu dlohou víc jak 300km beru dvoulitra.
Po 300 kilometrech už ti přestane vadit nulová odezva na sešlápnutí plynu? :twisted:
ne, po trech stech kilometrech ho nebude bolet hlava z toho desnyho zvuku a pritom ji ujede stejne rychle :lol:
nojo, když vyrazí na Brno, tak u Benešova už tam bude mít slušnejch 140 :twisted:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 06. 2008 00:00

no hlavne je zasadnim faktem, ze ne iso prislo se sportsitze, jak se tady bijete do prsou, ze nebyt isa, tak.... je to stejnej pelech jako kazda jina e30, ani 500 PS pod kapotou z toho raketu neudela kdyz je podvozek v riti.... zvuk to ma opravdu jak zigul, na to aby se za to clovek nestydel tam musi dat nakou alespon koncovku.. zasranej dvoulitr najede 3x tolik pri stejne udrzbe, mozna bude zrat o 0,5 litru vice, iso udela lepsi cas na sprintu na prvnich 100 metrech... 2,5 jede a zere..kdo chce opici, musi mit na banany... M40 cvaka a jede i presto.... ropak pokud mu nepraskne hlava zere nejmin a jede nejmin... turboropa se sere mozna jeste vic nez M40...

kdy si uvedomite ze nejmladsi e30 je 14 let a dle toho se na to auto musite divat?

a hlavne, najit nevylagrovane iso je vetsi umeni nez najit nevylagrovanej dvoulitr :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 23. 06. 2008 00:02

Pěkně se to tu rozjelo, každopádně někdo holky, někdo vdolky... Zvuk šestiválce je o něčem jiným, je to super, ale dvouvačka má taky dobrej zvuk, v porovnání např. s rozcvakanou m40... Kdybych chtěl ještě jednu e30 k iSu, určitě by to bylo 325ic :twisted:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 23. 06. 2008 00:10

Max-Max: Plně s tebou souhlasím, jinak nemyslel jsem sportsitze, ale látku na sportsitze, takzvaný "vzor kostka" :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 06. 2008 00:13

Chvalda 318iS píše:Max-Max: Plně s tebou souhlasím, jinak nemyslel jsem sportsitze, ale látku na sportsitze, takzvaný "vzor kostka" :wink:
za sebe musim rict, ze vzor kostka je dle meho mineni nejhorsi potah pro intros, ja tomu nemohu prijit na chut, jako bych sedel na ubrusu ze skolni jidelny
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 23. 06. 2008 00:20

Max-Max píše:
Chvalda 318iS píše:Max-Max: Plně s tebou souhlasím, jinak nemyslel jsem sportsitze, ale látku na sportsitze, takzvaný "vzor kostka" :wink:
za sebe musim rict, ze vzor kostka je dle meho mineni nejhorsi potah pro intros, ja tomu nemohu prijit na chut, jako bych sedel na ubrusu ze skolni jidelny
:twisted: :twisted: :twisted:

Ty potahy obecně nejsou žádná výhra, obyč potah se zase víc trhá než isovej, isovej je zase hrubší, proto se trhá míň... Já tam mám kůži (měnil jsem za is turisťáky) a jsem spokojenej... Spousta lidí už si o ni v létě spálila stehno, ale mě to nevadí, spálil jsem se jednou, od tý doby už jsem se naučil jak do toho lízt, abych nepřišel k úhoně :lol:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 06. 2008 00:28

no zas o trvacnosti bezneho potahu taky zadna, to se trha i na pockani po tech letech
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 23. 06. 2008 00:34

Max-Max píše:no zas o trvacnosti bezneho potahu taky zadna, to se trha i na pockani po tech letech
Pravda, pravda :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 06. 2008 00:39

Chvalda 318iS píše:
Max-Max píše:no zas o trvacnosti bezneho potahu taky zadna, to se trha i na pockani po tech letech
Pravda, pravda :wink:
takze polozme si otazku - koupit treba M40 ktera je rekneme bez chyby s debilnim motorem nebo 325i / 318is na ktere je v poradku jen klika na dverich a motor po mechanicke strance?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 23. 06. 2008 00:53

To je hodně "vyhraněná" otázka, každopádně asi bych si nevybral... Záleží ale na každým na co auto chce, kdyby to bylo na prasení na letišti, tak mám o volbě jasno a volím radši vydechlotinu v podobě is/325i a zase naopak...

Když bych lehounce změnil výběr na: 316i v velmi pěkným stavu nebo použitý iso, bral bych asi po dlouhým rozmýšení iso, záleží to kus od kusu, teď ale jen teoretizujeme, realita je vždycky trochu jinde :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 23. 06. 2008 02:41

Doufám že nebudu za blba, ale proč je tak příšerně strašlivé M40 1.6? Od uživatelky (má ho 11 let) u nás na vsi jsem si poslechl, že s tím lze jet i za 6/100 a naopak když chce, tak ujede 50% ostatních aut (HTP apod.) a pak to dlabe 9/100. Rozvody mění po 50tis, je na tom natočeno celkem 390tis. a normálně to funguje.

Jinak 320 má pro mě oproti is jednu neoddiskutovatelnou výhodu: je moje.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 06. 2008 06:31

Chvalda 318iS píše:Když bych lehounce změnil výběr na: 316i v velmi pěkným stavu nebo použitý iso, bral bych asi po dlouhým rozmýšení iso, záleží to kus od kusu, teď ale jen teoretizujeme, realita je vždycky trochu jinde :wink:
ja bych si koupil totyotu
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Kroci
Příspěvky: 3047
Registrován: 30. 01. 2008 19:04
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kroci » 23. 06. 2008 12:28

Adam Lipský píše:Doufám že nebudu za blba, ale proč je tak příšerně strašlivé M40 1.6? Od uživatelky (má ho 11 let) u nás na vsi jsem si poslechl, že s tím lze jet i za 6/100 a naopak když chce, tak ujede 50% ostatních aut (HTP apod.) a pak to dlabe 9/100. Rozvody mění po 50tis, je na tom natočeno celkem 390tis. a normálně to funguje.
myslim si ze lidi tady jsou jen protizaujaty ... taky si nemyslim ze jede nejak hruzostrasne , jasne 6tival je 6tival ale stim se to srovnavat neda, to je blbost ...
jinak za 6 stim nepojede,jedine z kopce s vetrem za zadama, ja jel za 7 min
E30 316i M40 Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 23. 06. 2008 13:03

M40 316i jede pěkně - usprintovala i 324td a moje jezdila jako drak.
Když jsem jel na spotřebu, tak jsem jezdil za 6,5litru.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 23. 06. 2008 14:58

Koukám, že se to tu zvrtlo na pěknou debatku. :lol: Ale o to na začátku nešlo, co je lepší na denní ježdění. :twisted: A pokud se to bere takhle tak má naprostou pravdu Max-Max, každá motorizace má svoje problémy a nedostatky, na denní ježdění už mají E30 jenom ty největší blázni. :twisted: Já kdybych měl jet víc jak 300km, tak s radostí skočím třeba do E36 328i, už tam je rozdíl propastnej na pohodlí a komfort cestování a to nemluvím o tom, že Hanis lže a nejel by nějakým dvoulitrem ale skočil by do svojí pětky. :twisted: :lol: 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 23. 06. 2008 15:15

Konecne nejaka plodna debata:))) A 300km by som si najradsej presiel v E32 735i, pokial sa pohybujeme v autach cenovej hladiny E30, E36 je sice pohodlnejsia ako E30, ale pravdupovediac by som sa v tom trochu bal buracky.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 23. 06. 2008 15:29

ja kdyz jedu na dlouho cestu beru 207mu v combiku...

jo a moje nejmensi spotreba je na iSu 6.7, takze to auto vazne hovno zere :lol:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 23. 06. 2008 15:31

Moja najmensia spotreba na 535i je 8.9L s odpojenou lambadou, ale to neznamena ze sa za tolko da normalne jazdit:))
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 23. 06. 2008 16:06

M20: častěji měnit rozvody (ikdyž ruku na srdce, kdo je měnil víc jak jednou, dvakrát), vymezování vůle ventilů (ikdyž práce asi na 2hodky). Štelovnání předstihu? Regulace volnoběhu? V technice jsem se aspon jednou setkal s tim, že prask koník.

M42: max jednou vyměnit rozvody, to je celé. Jinak sem se nesetka s nějakýma problémama okolo těchto motorů. Pokud to někomu cvaká tak asi hodně kašlal na oilservice :-)

Argumentovat, že má auto lepší zvuk pro mě není argument :-) a to nemůžu říct, že by se mi zvuk isa nelíbil.

Na 300km bych bral normálně iso. Nevidím jedinej důvod brát m20b20, hlavně at mi nikdo neříká, že by 300km poslouchal motor :lol:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 23. 06. 2008 16:17

Helldiver píše:Moja najmensia spotreba na 535i je 8.9L s odpojenou lambadou, ale to neznamena ze sa za tolko da normalne jazdit:))
Tomu nerozumím, proč by to mělo s odpojenou lambdou žrát méně?

Odpovědět