plusy a minusy E30 320i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 27. 04. 2004 09:08

Max-Max píše:Na záver dodávam, že mám auto zo švajcu a podľa toho aj vyzerá a jazdí (pán menom Slimshady ho videl).
OT: Sem by som len dodal, že kto hovorí svojmu autu cukrík, mal by vidieť najprv Maxovu 320i, aby zbytočné nepoužíval onen honosný názov na svoje "obyčajné" bawo :roll: :lol:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 27. 04. 2004 09:10

To je zase debata :roll:

Tabulkově žere dvoulitr o 0,5 litru víc než dvouapůle....jasně i s dvouapůlí se dá jezdit za osm ale kdo to dokáže trvale??? to pak ten šestivál nepotřebuješ - a nekrmte mě tady údajema typu osm litrů na sto u dvacet let starýho motoru s takovýmhle objemem, jestli takhle žere jeden kousek ze sta tak to není pravidlo.

To Shade: taky jsem takhle uvažoval v době kdy jsem studoval a rozhodoval se mezi 2,0 a 2,5 - vyhrála dvouapůle a nelituju - jenže já nechodil na brigošky za 40 na hodinu. nevim co studuješ, ale s takovejma příjmama o jakejch tu píšeš...jestli tě srazí na kolena 300 měsíčně navíc tak si NIKDY nekupuj auto....protože auto jsou výdaje výdaje a zase výdaje...to není jenom benzín a povinný ručení. To je taky olej, brzdový destičky, pneu a pochopitelně u takhle starýho auta spousta dílů - a to jsem vynechal pokuty :twisted: .

Pokud se přeci jen rozhodneš do bawce jít, tak si kup 1,8...nízký ručení a solidní spotřeba a rozhodně to nejni líný. až na tom budeš finančně líp, tak si můžeš koupit třeba dvouapůli....protože rozdíl v provozních nákladech mezi dvoulitrem a dvouapůlí fakt velkej nebude.
member of zewl crew

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 27. 04. 2004 09:35

O 320 je tady na stránkách hezkej článek ze Světa Motorů.
318 je optimální volba, myslím. Pak jsme možná zapomněli na E28 524td. Dá se sehnat za inteligentní peníze, pov.ruč. je stejný, "přímý náklady" na provoz (cca 8l nafty / 100 km). A E28 je, alespoň pro mě, nádherný, pohodlný, bezpečný auto.
Samozřejmě nejdůležitější je dobře koupit. A to vyžaduje nekonečnou práci v terénu, schánění a znalost. Nejjistější cesta je něco dovezenýho, nejlépe, ze Švícarska a postavit to na TP. Takže nejdříve bych něco bral dotaženýho a pak scháněl TP.
:D faborita néé, to už je lepší traboš 8) a to myslím vážně. Jakýkoli BMW se s fáčkem nedá v čemkoli srovnávat. To je jako porovnávat platinu s hovnem. V něčem to snese srovnání, ale ve výsledku jsou to dvě, z důvodu extrémních rozdílů, neporovnatelný věci. :D :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 27. 04. 2004 09:37

Já osobně, když nepočítám benzín a pojistku, tak v průměru za měsíc dám do auta tak 700,-- za náhradní díly. Pokud nemáš stálý příjem peněz, tak bych jsi to ještě rozmyslel a jak psal Fido nebo Mao, tak bych zatím moc neřešil obsah motoru, ale celkový stav auta.

Unkwas
Příspěvky: 60
Registrován: 25. 02. 2003 12:07
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Unkwas » 27. 04. 2004 10:48

Konečně pár rozumnej názorů.Tak bych taky rad přispěl svojí troškou do mlýna. V době když sem byl na stření tak taky nexistovalo že byhc si chtěl koupit neco jinyho než pořádný BMW nejlépe 325i. Od doby co makam se me predstavy musely rapidne zmenit i kdyz bych moc rad 2,5 tak mi bude asi muset stacit jen 1,8. i kdyt 113 koníku na dobu kdy se 318 vyráběla mi příde jako velice nadprůměrná hodnota.Dalsí výhodou nižší povinné ručení
318: 4 776
325: 7 653

což je alespon podlé mého pro studenta dost důležitý.Myslím že spotřeba se tu už vyřešila.

Jak sem koukal na netu tak je tam 318ctek hafo a je z čeho vybírat.Když vemem v uvahu nahradní díly až zas tak strašný to neni rozhodně levnější než nejakej Peugeot nebo Hyundai na kde třeba na Scoupe stojí neorigo tlumič 3000.

Pokud chceš něco co má levný nahradní díly tak si kub fáčko nebo žigula (i když u nej je napeosto debilní zpracování všeho :( )

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 27. 04. 2004 10:51

ty brigady za 40 to sem ja :)
chapu ze to neni mnoho ae je to to jedine co mam..pokud nekdo vi o dvojnasobne hodinove mzde necht mi da prostim vedet
ae musim rict ze me to k "udrzeni auta pri zivote bez nakladnych oprav a uprav" staci.. taky vsichni rikali ze sem spadl z visne rovnou na kebuli diz chcu koupit 25let staryho baworaka s povinym rucenim 7 tacu rocne a spotrebou 15/100, a diz se na nem neco posere tak to nikdo nespravi.. jenze ja si stal za svym a byl pevne rozhodnutej riskovat i to ze se spalim ae proste raci budu na konci vseho litovat ze sem to udelal nez litovat toho ze sem to neudelal, nezkusil
a nelituju.. mam auto 3/4 roku, najel sem aci 5 tisic kilometru a jediny co sem za tu dobu musel vymenit byly sterace :D
+ pojistka zimni pneu a pak do toho liju benzin olej a brzdovou kapalinu pac mam prasklej valecek a nemuzu ho za boha nikde sehnat
a sice to auto uz ma za ty leta dost ae proste porad jezdi v pohode, porad nastartuje v minus deseti a porad udela stovku za 10.motor je taky vylitanej ae porad ma tah a silu proste 6 valcu a ten obsah to nikdo neuzene a taky s tim nikdo nemuze jezdit porad na plno, pac to by musel za sebou tahat cisternu :lol:
.to je to co obdivuju na elitnich nemeckych autech,,zalezi jak se k tomu predchozi majitel choval ae pokud se choval acpon trosku rozumne tak to auto vydrzi sto let
----------------------:)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2004 11:32

A keď už v e30 bol M20B20 nahovno, prečo sa vyrábal toľko rokov? Zrejme to nebude len tak. Aj v e36 je 2.0 aj 2.5, približne rovnaký percentuálny rozdiel je vo výkone aj teraz, aj rozdiel v spotrebe je podobný. Pre BMW má zrejme význam vyrábať "naprd" motory. Toto je zase debata o ničom. Hlavne mať 325i, síce vylítanú vranu, ale je to pseudo 170 kobyl (keď to má 130 tak už je to úspech), ale je 2.5. Tejto logike fakt nerozumiem.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 27. 04. 2004 11:36

Max-Max píše:A keď už v e30 bol M20B20 nahovno, prečo sa vyrábal toľko rokov? Zrejme to nebude len tak. Aj v e36 je 2.0 aj 2.5, približne rovnaký percentuálny rozdiel je vo výkone aj teraz, aj rozdiel v spotrebe je podobný. Pre BMW má zrejme význam vyrábať "naprd" motory. Toto je zase debata o ničom. Hlavne mať 325i, síce vylítanú vranu, ale je to pseudo 170 kobyl (keď to má 130 tak už je to úspech), ale je 2.5. Tejto logike fakt nerozumiem.
tak ja myslim ze pokud budes mit 150 konovou CRX tak po dvaceti letech bude vylitana a mrtva a mit 100 koni ae BMW motory sou nejlepsi na svete a vykon pretrvava
a mozna je v nemecku nebo globalne na svete jina situace a jen nase uzasna republika bere stejnou pojistku za 2.0 a 2.5..nevite nekdo?
----------------------:)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2004 11:38

And píše:tak ja myslim ze pokud budes mit 150 konovou CRX tak po dvaceti letech bude vylitana a mrtva a mit 100 koni ae BMW motory sou nejlepsi na svete a vykon pretrvava
DC by ti vedel rozprávať.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 27. 04. 2004 13:40

Max-Max píše:A keď už v e30 bol M20B20 nahovno, prečo sa vyrábal toľko rokov? Zrejme to nebude len tak. Aj v e36 je 2.0 aj 2.5, približne rovnaký percentuálny rozdiel je vo výkone aj teraz, aj rozdiel v spotrebe je podobný. Pre BMW má zrejme význam vyrábať "naprd" motory. Toto je zase debata o ničom. Hlavne mať 325i, síce vylítanú vranu, ale je to pseudo 170 kobyl (keď to má 130 tak už je to úspech), ale je 2.5. Tejto logike fakt nerozumiem.
Předpokládám že tohle je reakce na to co jsem napsal tak se jako správně potrefená husa ozvu. Nikdo si tu nemyslí že by byl dvoulitr nahovno, ale ve srovnání s dvouapůlí je prostě mimo. Nevim proč do toho motáš E36, to jsou 24V....čili úplně jiný motory. Jestliže výrobce udává, že mu ten motor žere o půl litru víc než dvouapůle tak to asi nedělá proto, že chce dvouapůli upřednostňovat ne???

Mimochodem, zdaleka ne všechny 325i jsou vylítané vrány a už vůbec ne všechny 320i jou super - posledním tvejm dvěma větám zase nerozumím já :shock:
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2004 13:46

Nič v zlom, ale táto debata sa zas zvrhla. Kto chce, nájde si čo potrebuje. M50 motory som uvádzal ako príklad, dokonca viem aj to, že je to 24V. Nemá to zmysel každá líska svoj chvost chváli. Howgh.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Marosh
Příspěvky: 842
Registrován: 21. 02. 2004 09:50

Příspěvek od Marosh » 27. 04. 2004 13:57

And, Shade... jestli mate silnej zaludek, tak zkuste praci tady: http://www.aaaauto.cz/ Chtej videt kus prace, ale zase platej. Odzkouseno. 8) Neco jinyho je, za jak dlouho Vas to prestane bavit...

Jinak este dodatek k autu - moji volbou je 318is ...

+ spotreba, vykon, ruceni

- porizovaci naklady, zvuk, neni to 6val

Ale vsechno zalezi na stavu... radsi skvelou 316i nez shnilou 318is.
Muj nazor.

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 27. 04. 2004 14:21

Marosh píše: moji volbou je 318is ...
iSo bych chtel jedine novy..pac je to ten princip z malyho obsahu vyhonili hodne vykonu ae po letech sou ty motory mrtvy a taky proto ze pokud ma nekdo iSo tak si to nekoupil aby s tim jezdil na spotrebu takze motor dostaval vetsi kapky a cely je to nachylnejsi
----------------------:)

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 27. 04. 2004 14:52

And píše:
Marosh píše: moji volbou je 318is ...
iSo bych chtel jedine novy..pac je to ten princip z malyho obsahu vyhonili hodne vykonu ae po letech sou ty motory mrtvy a taky proto ze pokud ma nekdo iSo tak si to nekoupil aby s tim jezdil na spotrebu takze motor dostaval vetsi kapky a cely je to nachylnejsi
Myslim, ze ne tak docela...staci koupit dobrej kus. Uhonena by byla, kdyby mela treba 250-300tis. km, to jo a nebo kdyby byla furt v omezovaci. Iso neni zase az tak extremne vyhoneny - vykon udelala nova 4ventilova hlava, zbytek je de facto M40 s retezem.
Teprv upravena iS z motorsportu (160PS a vic) je vyhonena skoro na max.
Podle me v Cesky Republice moc slusny nekoupis a nebo bys musel mit kua stesti. Zeptej se nekoho kdo to vozi z rajchu nebo svajcu :wink:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 27. 04. 2004 22:44

já jsem do kombíka dal iS složený z dílů co jsem koupil na třech vrakovištích, spotřební věci samozřejmě nový a byl jsem moc spokojenej
měl jsem taky 320i a nějak mě to netrápilo
teď mám 325i a taky mě to netrápí

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2004 23:09

Mirek píše:já jsem do kombíka dal iS složený z dílů co jsem koupil na třech vrakovištích, spotřební věci samozřejmě nový a byl jsem moc spokojenej
měl jsem taky 320i a nějak mě to netrápilo
teď mám 325i a taky mě to netrápí
Veľmi správny prístup. BMW, to je ten podstatný fakt.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 28. 04. 2004 16:22

Ja mam taky 320 a ze bych kvuli tomu hned shanel 325 to ani nahodou. Az budu kupovat dalsi BMW tak to bude asi 2,5ka 8)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 28. 04. 2004 16:34

Asi tak. Mám 318 a nijak mi to žíly netrhá, proti druhýmu autu (litrovej motor) to jede jak ďas. I když netvrdím, že by se mi 325 nelíbila :-)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 28. 04. 2004 17:19

ja bych klidne jako dalsi auto zkousl zase 320 sem s touhle verzi spokojenej :)
ae proto ze koukam po rade 6 a 7 tak.. 8)
----------------------:)

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 28. 04. 2004 18:54

Že vás to baví :-)

Podle mne rozhoduje po těch letech stav a ne typ motoru.
Raději dobrou 320i než uhoněnou 325i a obráceně :)

I když stejně si každej vybere podle svého....
Ondra ex.M-Fahrer

Odpovědět