Tak to je v pohodě... v BMW už nevědi co E30 jeDave007 píše:nevim ak to přesně funguje ale kamarad co dělá u policie říkal že když jednou "vyšetřoval" nehodu s úmrtím tak bylo cele vozydlo odvezeno do Škodovky na analízu zda bylo úplně vpořádku...
M20 2.7 MK MOTORSPORT
Re: re
docela dobre nechapu, jak by mohla treba jina vacka, nebo klika s delsim zdvihem zpusobit, ze kamionu naproti upadne kolo a urazi mymu spolujezdci hlavu. popravde si nedoakzu predstavit zadnou takovou upravu. mozna mimo odrezani strechy i se sloupkama. pak by melo logiku to, ze by ta strecha mohla pomoct, ochranit a ze ji tam vyrobce pro to dal.
bylo by dobre nestrasit na docela rozumnym foru lidi, tohle bych u soudu vyhral i ja a to fakt nejsem pravnik.
bylo by dobre nestrasit na docela rozumnym foru lidi, tohle bych u soudu vyhral i ja a to fakt nejsem pravnik.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Re: re
pochopil jsem to tak ze by mohli prezkoumat objem valcu coz 2.7l uzDave007 píše:nevim ak to přesně funguje ale kamarad co dělá u policie říkal že když jednou "vyšetřoval" nehodu s úmrtím tak bylo cele vozydlo odvezeno do Škodovky na analízu zda bylo úplně vpořádku...
je jina kategorie nez 2.5l a to uz by se pojistovne nemuselo libit
pri vylaceni skody, kterou zbusobilo tvoje auto
e39 528i touring
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark
tak to by uz muselo bejt, aby z rozmalcenyho motoru tahali kliku a resili to. neni to nehoda letadla lidi, proste zkouknou, jestli se nestalo neco, co by mohlo narusit provozovatelnost vozidla. treba kdyz ti vylitne ojnice z bloku a svihne te pres koule. co je uvnitr motoru, to nikdo zkoumat nebude, protoze tomu:
1) nerozumej
2) rozumej a nechtej do toho zbytecne rejpat
1) nerozumej
2) rozumej a nechtej do toho zbytecne rejpat
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Ve finále pudeš sedět tak jako tak a je jedno jestli za jinou vačku nebo jiný obsah ve stejném motoru, ale za to, že si zabil...
No mě spíš zajímá jestli to bude vůbec někdy jezdit, timhle tempem u mě asi tak za 10 let
Ještě jsem na to nehráb... 
No mě spíš zajímá jestli to bude vůbec někdy jezdit, timhle tempem u mě asi tak za 10 let
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
pujdeme_domu
- člen E30.cz
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01. 08. 2013 18:20
ahoj, nechce se mně zakládat nový téma a sem se snad moje otázka trochu hodí.
pokoušel jste se někdy někdo o stavbu nějaký varianty motoru, co je v alpině C2 2.7 anebo MK motorsport 2.7?
jsem vděčnej za jakýkoliv info (a nekamenujte mě, když se budu ptát hloupě
), mám za to, že tyhle 2 motory jsou podobný a pravdpodobně by měly bejt složený z:
-bloku z ety 2693ccm (byly myslim 2 typy a ten druhej 2974ccm - nevim jestli je k týhle stavbě vhodnej)
-klika, ojnice a písty z TD (ale až z toho pozdějšího typu označenýho 324TD, 324 D nikoliv)
-palice nevim z čeho, možná z 2,5?
-a (ostrá) vačka z 323
pak určitě jednotka a svody (i když třeba MK mělo i svody použitý nějaký tovární, ale nevim z čeho)
komukoliv, kdo něo podobnýho dělal (anebo se o to pokoušel) budu vděčnej za jakýkoliv info!
pokoušel jste se někdy někdo o stavbu nějaký varianty motoru, co je v alpině C2 2.7 anebo MK motorsport 2.7?
jsem vděčnej za jakýkoliv info (a nekamenujte mě, když se budu ptát hloupě
-bloku z ety 2693ccm (byly myslim 2 typy a ten druhej 2974ccm - nevim jestli je k týhle stavbě vhodnej)
-klika, ojnice a písty z TD (ale až z toho pozdějšího typu označenýho 324TD, 324 D nikoliv)
-palice nevim z čeho, možná z 2,5?
-a (ostrá) vačka z 323
pak určitě jednotka a svody (i když třeba MK mělo i svody použitý nějaký tovární, ale nevim z čeho)
komukoliv, kdo něo podobnýho dělal (anebo se o to pokoušel) budu vděčnej za jakýkoliv info!
jak bylo receno hledanim na foru se dozvis daleko vic
jen nastinim
ad 1) blok byl jen jeden imho pro 2,5li i 2,7 oba vrtani 84
ad 2) ojnice a pisty z TD tam urcite nedavej a myslim ze je tam ani nedas TD vrtani 84 urcite nema kdyz si vzpomenu na to jak ty pisty vypadaj
ad 1) blok byl jen jeden imho pro 2,5li i 2,7 oba vrtani 84
ad 2) ojnice a pisty z TD tam urcite nedavej a myslim ze je tam ani nedas TD vrtani 84 urcite nema kdyz si vzpomenu na to jak ty pisty vypadaj
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
-
pujdeme_domu
- člen E30.cz
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01. 08. 2013 18:20
prohlídku fóra dělam momentálně, je tady fakt dost info a je vidět, že tady spousta lidí ví a zná
a k věci - z TD se nic do alpiny/mk nedávalo? slyšel jsem (ale může to bejt samo hovadina), že min. kovaný písty z TD by tam patřit měly...nicméně neviděl jsem je, tim pádem neznam odlišnosti, proč by tam eventuelně mohly nejít..
a k věci - z TD se nic do alpiny/mk nedávalo? slyšel jsem (ale může to bejt samo hovadina), že min. kovaný písty z TD by tam patřit měly...nicméně neviděl jsem je, tim pádem neznam odlišnosti, proč by tam eventuelně mohly nejít..
kovany pisty nepotrebujes pokud teploty ve spalovaku nedosahuji 1000°C, je to spis luxus, zaklad je je uchladit olej a vodu
dobry pisty dela bawariamotorsport, bo jak se to jmenuje ....
dobry pisty dela bawariamotorsport, bo jak se to jmenuje ....
e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......
jine pisty v m20 maj uplne jine duvody. material - jsou lehci, tvar kvuli spalovaciho prostoru, kompresni pomer
pokud tam das hlavu z 325 jakoze jina a lepsi volba asi neni pokud to bude stavet ze seriovych veci tak jedine pisty z 325, nebo koupit pro 325 sadu nejakech lepsich pistu ale to jsme financne trosku jinde
jinak d i td maj vrtani 80 a 2,5 2,7 nebo cokoliv ma 84 a vic takze ty pisty tam nedas, taktez maj uplne nevyhovujici tvar pro spalovaci prostor hlavy m20 na to proste rovnou zapomen
, jestli meli aplina motory atd kliku z td je mozne, mohla to byt klika i z ety ,ojnice taktez mohly byt td nebo eta ci 2litr, vsecko ma 130mm
pokud tam das hlavu z 325 jakoze jina a lepsi volba asi neni pokud to bude stavet ze seriovych veci tak jedine pisty z 325, nebo koupit pro 325 sadu nejakech lepsich pistu ale to jsme financne trosku jinde
jinak d i td maj vrtani 80 a 2,5 2,7 nebo cokoliv ma 84 a vic takze ty pisty tam nedas, taktez maj uplne nevyhovujici tvar pro spalovaci prostor hlavy m20 na to proste rovnou zapomen
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
-
pujdeme_domu
- člen E30.cz
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01. 08. 2013 18:20
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Spodek je jednoduchej poměrně... vždycky to skončí na hlavě, která je na tenhle objem nedostatečná 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
-
pujdeme_domu
- člen E30.cz
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01. 08. 2013 18:20
- Jáca
- Sponzor Prodejce $$
- Příspěvky: 573
- Registrován: 02. 02. 2007 14:06
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Váhový rozdíl mezi šestiválcovou e21 a e30 není zase tak markantní, kór když bys chtěl auto třeba vystrojovat.
Zásadní rozdíl mezi těmato autama je ten, že pokud budeš chtít stavět řekněme sportovní e21, tak Tě to vyjde nepoměrně dráž, než když budeš stavět e30, na kterou je zaplať pánbůh ještě relativně dost dílů k sehnání.
Co bys chtěl s tou e21 přesně dělat?
Zásadní rozdíl mezi těmato autama je ten, že pokud budeš chtít stavět řekněme sportovní e21, tak Tě to vyjde nepoměrně dráž, než když budeš stavět e30, na kterou je zaplať pánbůh ještě relativně dost dílů k sehnání.
Co bys chtěl s tou e21 přesně dělat?
325i M technik II
725816916
BMW helping ugly people have sex.
725816916
BMW helping ugly people have sex.
-
pujdeme_domu
- člen E30.cz
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01. 08. 2013 18:20
-
pujdeme_domu
- člen E30.cz
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01. 08. 2013 18:20
-
pujdeme_domu
- člen E30.cz
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01. 08. 2013 18:20
od mala toužím po e30, o 21 (stejně jako o 2002 atd) vím jen, že existuje (i když se mi od vždycky líbily), resp věděl jsem ještě před pár týdny, teď jsem se do toho drobet pustil a 21 (stejně jako 2002) mě chytla tak, že jsem si řekl, že ne třeba vždy je nutný tak moc počítat a zvažovat, ale jednou taky dát na první dojem 
holt je to jasný, přes všechny ty nový mrdky zpátky ke kořenům
volvo 460 -> golf II -> volvo 945 B200ft -> bmw e30 -> bmw e21 -> dál zatím nevím
konkrétně jsem naprosto fascinovanej z tohohle kousku
http://ulozto.cz/xEjE3fMB/bmw-e21-red-tuning-3-jpg
holt je to jasný, přes všechny ty nový mrdky zpátky ke kořenům
volvo 460 -> golf II -> volvo 945 B200ft -> bmw e30 -> bmw e21 -> dál zatím nevím
konkrétně jsem naprosto fascinovanej z tohohle kousku
http://ulozto.cz/xEjE3fMB/bmw-e21-red-tuning-3-jpg
Naposledy upravil(a) pujdeme_domu dne 29. 07. 2014 23:01, celkem upraveno 2 x.