e30 vs e36???
Taky můžu porovnat obojí. Měl jsem 2 roky E30, teď mám téměř 3 roky E36 se kterou jsem najel asi 150tisíc km a oboje auta jsem měl na denní ježdění i na zábavu. Mám rád obě auta, ale E30 jak tu bylo psáno je víc auto na vyblbnutí a pro srdcaře, ideální jako druhý auto. Je to větší motokára, na dlouhý cesty taky neni tak špatná, ale s E36 se nedá v tomhle srovnat. E36 se šestiválcem, dobrym podvozkem a v dobrym stavu nabízí svezení a zábavy taky až až a co se týče komfortu je uplně jinde. Je to lepší kompromis mezi svezením a pohodlím. Určitě bych neměnil, spíš mít víc peněz, tak bych se možná k e30 i vrátil jako další auto, který bych měl na víkendy. Zatim to ale nemám v plánu...
BMW 323i E36
Nevim proč ale nejvíc přemejšlim nad tim co jsi napsal ty.Trhyy píše:Taky můžu porovnat obojí, jak E30 325i se kterou se za rok najel asi 20000km tak E36 328i se kterou zatim za rok a půl 40tisíc km a E36 je i na tvrdym podvozku a 18" kolech prostě podstatně pohodlnější než E30, dá se prostě v klidu jet po dálnici cestovní rychlostí 160-180, vzít auto a jet na druhou stranu Evropy, to s třícou jde sice taky, ale prostě už je to spíš auto pro fajnšmekry. Do e30 sem furt cpal nějaký prachy protože se furt srala, jezdil sem rychlejšim stylem, boky apod. ( něco jak MattyX) s 328 jezdim stejně a za rok a půl se tam nevysralo nikdy nic, všechny opravy co byly tak byly preventivní. A první tejden skoku z E30 do E36 v kůži a s klimou je jako skok z favorita do oktávky prostě, ale i přesto je E30 dokonalá a strašně rád na ní vzpomínám a stopro si jí koupim zase jako druhý auto, ale když vyměnit E30 za E36 tak stopro jít do šestihrknu, srát na M40 a na IS, neni to vono prostě

Nejlepší by bylo sednout do e36 3?? a jet s ni nekam alespoň pár desítek km.Ale těžko mě někdo posadí na hoďku do sví e36

Myslím, že je taky dost důležitý podotknout, že třeba Trhyy koupil třícu za 15t, 20t nebo za kolik a byl to v podstatě "vrak", těsnění pod palicí v prdeli apod. Takže to, že do ní sypal prachy je celkem logický. Nechápu, proč by provoz tříci měl stát x tisíc ročně. Pokud je to tříca ve slušném stavu, tak rozhodně nevidím důvod nějakých jiných investic než do běžných spotřebních věcí jako u E36 (brzdy, tlumiče, olej, filtry...). Všechny tříci co jsem měl, byly spolehlivé a kdyby člověk pořád nevymýšlel, co do toho nacpat za jiný motor, podvozek, kola, výbavu atd., tak by jejich provoz nestál žádný extra prachy.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

+1BOOST píše:Myslím, že je taky dost důležitý podotknout, že třeba Trhyy koupil třícu za 15t, 20t nebo za kolik a byl to v podstatě "vrak", těsnění pod palicí v prdeli apod. Takže to, že do ní sypal prachy je celkem logický. Nechápu, proč by provoz tříci měl stát x tisíc ročně. Pokud je to tříca ve slušném stavu, tak rozhodně nevidím důvod nějakých jiných investic než do běžných spotřebních věcí jako u E36 (brzdy, tlumiče, olej, filtry...). Všechny tříci co jsem měl, byly spolehlivé a kdyby člověk pořád nevymýšlel, co do toho nacpat za jiný motor, podvozek, kola, výbavu atd., tak by jejich provoz nestál žádný extra prachy.


Je fakt že do sví první tříci jsem nasypal přes 50 tis. a nebylo to nikde vidětPů píše:+1BOOST píše:Myslím, že je taky dost důležitý podotknout, že třeba Trhyy koupil třícu za 15t, 20t nebo za kolik a byl to v podstatě "vrak", těsnění pod palicí v prdeli apod. Takže to, že do ní sypal prachy je celkem logický. Nechápu, proč by provoz tříci měl stát x tisíc ročně. Pokud je to tříca ve slušném stavu, tak rozhodně nevidím důvod nějakých jiných investic než do běžných spotřebních věcí jako u E36 (brzdy, tlumiče, olej, filtry...). Všechny tříci co jsem měl, byly spolehlivé a kdyby člověk pořád nevymýšlel, co do toho nacpat za jiný motor, podvozek, kola, výbavu atd., tak by jejich provoz nestál žádný extra prachy.![]()


