Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
pip
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 28. 09. 2006 18:05
Příspěvek
od pip » 11. 11. 2009 20:06
aula píše:
OKEJ šéfe, hold ta M50 je šmejd a M20 je všem lepší

Nekdy "nevim jak... "

Tohle tady prece nikdo nenapsal.
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 11. 11. 2009 20:07

Jak píše baskeez
Záleží na převodovce a na diferáku
Rozhodně je technicky lepší M50 hlavně nemá žádný rozdělovač
M20 je šicí stroj

-
VendaHK
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 21. 08. 2007 20:17
- Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od VendaHK » 11. 11. 2009 20:10
Stany píše:
Jak píše baskeez
Záleží na převodovce a na diferáku
Rozhodně je technicky lepší M50 hlavně nemá žádný rozdělovač
M20 je šicí stroj

To bych oponoval stim sicim strojem....
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 11. 11. 2009 20:25
VendaHK píše:To bych oponoval stim sicim strojem....
Slyšel si někdy m50ku

-
VendaHK
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 21. 08. 2007 20:17
- Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od VendaHK » 11. 11. 2009 20:30
Stany píše:VendaHK píše:To bych oponoval stim sicim strojem....
Slyšel si někdy m50ku

Prave ze slysel a slysel jsi hezky sestelovanou M20
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
-
Fx
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
Příspěvek
od Fx » 11. 11. 2009 21:43
Já si dělal prdel
M52B28 je na tohle fakt super motor... Ovšem většinou to člověku ve finále stejně přijde málo...
E39 535i sedan
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 11. 11. 2009 21:46
a slyseli ste ikarus bez vyfuku?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 11. 11. 2009 22:21
Takže v čem je o tolik lepší 2.8 oproti 2.5 a 2.5 vanos bez vanos. Berme v úvahu v e30. Vyplatí se připlatit na 2.8? Je elektrika 2.5 a 2.8 stejná? nebo držáky motoru apod?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
Pů
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4253
- Registrován: 15. 04. 2008 15:32
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Pů » 11. 11. 2009 22:49
Zavarenec píše:Takže v čem je o tolik lepší 2.8 oproti 2.5 a 2.5 vanos bez vanos. Berme v úvahu v e30. Vyplatí se připlatit na 2.8? Je elektrika 2.5 a 2.8 stejná? nebo držáky motoru apod?
No 2.8 má lepší krouťák než 2.5
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 11. 11. 2009 22:56
pokud se tohle tema zvrhne na tema upravy e30, budu nucenej to z pokecu odstranit. Puvodni tema znelo ZRYCHLENI S M50... takze se drzme toho + pribuzne poznatky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Vasek
- Příspěvky: 375
- Registrován: 18. 04. 2008 16:37
- Bydliště: Kolín
Příspěvek
od Vasek » 12. 11. 2009 10:51
to baskeez: Nevim co měla za převodovku ani dif, jen to ,že původně to byla 2.0 m20. A nebylo to nijak extra krátký, pětka omezovač = 230km/h
-
baskeez
- člen E30.cz
- Příspěvky: 948
- Registrován: 14. 03. 2006 22:28
- Bydliště: Kynšperk n/O
Příspěvek
od baskeez » 12. 11. 2009 12:42
Pokud bude mít m50/25 v e30 převodovku,která na něj patří (z 36) a nechá se původní e30 diff. s poměrem třeba 3.7x a vejš,tak to bude mít zrychlení jako hovado a m20/25 to ujede jak nic.
Na druhou stranu bude problém se spotřebou a otáčkama při dálničních rychlostech,protože převodovka z e36 má jinak poskládaný kvalty. (doplňte to někdo prosim,už si nepamatuju jak to je s tim 4. převodovym stupňem 1:1 atd. ).
Pokud se ale nechá pohonný ústrojí (motor-skříň-diff) tak jak je v e36,tzn diff. max 3.15 (?),tak asi e30 s m20/25 vyhraje.
Stany určitě doplní přesný info,protože jel s e30 s oběma konfiguracema.
m10b18 "kloboukwagen" in progress
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 12. 11. 2009 12:51
baskeez píše:Pokud bude mít m50/25 v e30 převodovku,která na něj patří (z 36) a nechá se původní e30 diff. s poměrem třeba 3.7x a vejš,tak to bude mít zrychlení jako hovado a m20/25 to ujede jak nic.
Na druhou stranu bude problém se spotřebou a otáčkama při dálničních rychlostech,protože převodovka z e36 má jinak poskládaný kvalty. (doplňte to někdo prosim,už si nepamatuju jak to je s tim 4. převodovym stupňem 1:1 atd. ).
Pokud se ale nechá pohonný ústrojí (motor-skříň-diff) tak jak je v e36,tzn diff. max 3.15 (?),tak asi e30 s m20/25 vyhraje.
Stany určitě doplní přesný info,protože jel s e30 s oběma konfiguracema.
A ty tam máš co v tý 2.8 ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Příspěvek
od Dolfa 325i » 12. 11. 2009 13:57
Tak kdo má z okresu Blansko - Brno m50 v E30 ať se ozve a můžem porovnat..sám jsem zvědav o kolik ta m50 ujede m20 ... ale ne žádnou vyrabovanou mrchu co má 900kg a řemen jen na altík a ještě bez vrtule
Myslím to vážně !... teď má byt pár dní hezky..tak může byt i sranda

-
baskeez
- člen E30.cz
- Příspěvky: 948
- Registrován: 14. 03. 2006 22:28
- Bydliště: Kynšperk n/O
Příspěvek
od baskeez » 12. 11. 2009 15:27
Zavařenec:isová (e30) skříň a 3.64 diff.,ale nějaký relevantní info o zrychlení zatim nejsem schopnej poskytnout...řešim problémy

m10b18 "kloboukwagen" in progress
-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 12. 11. 2009 16:28
baskeez píše:Zavařenec:isová (e30) skříň a 3.64 diff.,ale nějaký relevantní info o zrychlení zatim nejsem schopnej poskytnout...řešim problémy

Hele a nechceš se někdy stavit, jak jsi tu posledně byl pro ty budíky ještě s m20. Že bych s tebou hodil kus řeči a svezl se jak to jede. At mám jasno

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
Lukša
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 09. 03. 2008 18:02
- Bydliště: WallachianKingdom
Příspěvek
od Lukša » 13. 11. 2009 09:06
M30 B35, nic jiného nemá smysl
jinak na sprint jsem s 325 m20 byl o 0,5 vteřiny pomalejší, já s difem 4,1, spojkou z m20 a short siftem, výfuk bez katu, jinak motor serie
-
Semry
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 07. 04. 2007 11:19
- Bydliště: Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Semry » 13. 11. 2009 10:27
Co jsem ted měřil u m30 b35 4,10 samosvor a celková váha auta kolem 1tuny tak mám 0-160k/mh 15 sekund bez pevnýho startu tj: prostě to zagumuje i na trojku. Takže 200km/h tam bude do 20 sekund, nevim okolik hůř na tom bude m50.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 13. 11. 2009 11:27
nebude, protoze se 4,1 se na 200 nedostanes

-
Semry
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 07. 04. 2007 11:19
- Bydliště: Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Semry » 13. 11. 2009 11:30
Dostaneš když točíš 7 tis otáček.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla