zrychlenia e30 325 24v

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 11. 11. 2009 20:06

aula píše: OKEJ šéfe, hold ta M50 je šmejd a M20 je všem lepší :lol:
Nekdy "nevim jak... " :roll: Tohle tady prece nikdo nenapsal.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 11. 11. 2009 20:07

:lol: Jak píše baskeez :wink:
Záleží na převodovce a na diferáku :!:
Rozhodně je technicky lepší M50 hlavně nemá žádný rozdělovač
M20 je šicí stroj :lol:

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 11. 11. 2009 20:10

Stany píše::lol: Jak píše baskeez :wink:
Záleží na převodovce a na diferáku :!:
Rozhodně je technicky lepší M50 hlavně nemá žádný rozdělovač
M20 je šicí stroj :lol:
To bych oponoval stim sicim strojem....
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 11. 11. 2009 20:25

VendaHK píše:To bych oponoval stim sicim strojem....
:D :lol:
Slyšel si někdy m50ku :?:

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 11. 11. 2009 20:30

Stany píše:
VendaHK píše:To bych oponoval stim sicim strojem....
:D :lol:
Slyšel si někdy m50ku :?:
Prave ze slysel a slysel jsi hezky sestelovanou M20
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 11. 11. 2009 21:43

Já si dělal prdel :)

M52B28 je na tohle fakt super motor... Ovšem většinou to člověku ve finále stejně přijde málo...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 11. 2009 21:46

a slyseli ste ikarus bez vyfuku?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 11. 11. 2009 22:21

Takže v čem je o tolik lepší 2.8 oproti 2.5 a 2.5 vanos bez vanos. Berme v úvahu v e30. Vyplatí se připlatit na 2.8? Je elektrika 2.5 a 2.8 stejná? nebo držáky motoru apod?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 11. 11. 2009 22:49

Zavarenec píše:Takže v čem je o tolik lepší 2.8 oproti 2.5 a 2.5 vanos bez vanos. Berme v úvahu v e30. Vyplatí se připlatit na 2.8? Je elektrika 2.5 a 2.8 stejná? nebo držáky motoru apod?
No 2.8 má lepší krouťák než 2.5

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 11. 2009 22:56

pokud se tohle tema zvrhne na tema upravy e30, budu nucenej to z pokecu odstranit. Puvodni tema znelo ZRYCHLENI S M50... takze se drzme toho + pribuzne poznatky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasek
Příspěvky: 375
Registrován: 18. 04. 2008 16:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Vasek » 12. 11. 2009 10:51

to baskeez: Nevim co měla za převodovku ani dif, jen to ,že původně to byla 2.0 m20. A nebylo to nijak extra krátký, pětka omezovač = 230km/h
325 e30 - pro chudého studenta nejrychlejší cesta k bankrotu
http://www.youtube.com/watch?v=X04-aa9FyF0
http://www.youtube.com/watch?v=-yfgi8U0TDM

Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

Příspěvek od baskeez » 12. 11. 2009 12:42

Pokud bude mít m50/25 v e30 převodovku,která na něj patří (z 36) a nechá se původní e30 diff. s poměrem třeba 3.7x a vejš,tak to bude mít zrychlení jako hovado a m20/25 to ujede jak nic.
Na druhou stranu bude problém se spotřebou a otáčkama při dálničních rychlostech,protože převodovka z e36 má jinak poskládaný kvalty. (doplňte to někdo prosim,už si nepamatuju jak to je s tim 4. převodovym stupňem 1:1 atd. ).
Pokud se ale nechá pohonný ústrojí (motor-skříň-diff) tak jak je v e36,tzn diff. max 3.15 (?),tak asi e30 s m20/25 vyhraje.
Stany určitě doplní přesný info,protože jel s e30 s oběma konfiguracema.
m10b18 "kloboukwagen" in progress

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 12. 11. 2009 12:51

baskeez píše:Pokud bude mít m50/25 v e30 převodovku,která na něj patří (z 36) a nechá se původní e30 diff. s poměrem třeba 3.7x a vejš,tak to bude mít zrychlení jako hovado a m20/25 to ujede jak nic.
Na druhou stranu bude problém se spotřebou a otáčkama při dálničních rychlostech,protože převodovka z e36 má jinak poskládaný kvalty. (doplňte to někdo prosim,už si nepamatuju jak to je s tim 4. převodovym stupňem 1:1 atd. ).
Pokud se ale nechá pohonný ústrojí (motor-skříň-diff) tak jak je v e36,tzn diff. max 3.15 (?),tak asi e30 s m20/25 vyhraje.
Stany určitě doplní přesný info,protože jel s e30 s oběma konfiguracema.
A ty tam máš co v tý 2.8 ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Dolfa 325i
Příspěvky: 372
Registrován: 12. 11. 2005 11:33
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Dolfa 325i » 12. 11. 2009 13:57

Tak kdo má z okresu Blansko - Brno m50 v E30 ať se ozve a můžem porovnat..sám jsem zvědav o kolik ta m50 ujede m20 ... ale ne žádnou vyrabovanou mrchu co má 900kg a řemen jen na altík a ještě bez vrtule :D
Myslím to vážně !... teď má byt pár dní hezky..tak může byt i sranda :)

Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

Příspěvek od baskeez » 12. 11. 2009 15:27

Zavařenec:isová (e30) skříň a 3.64 diff.,ale nějaký relevantní info o zrychlení zatim nejsem schopnej poskytnout...řešim problémy :wink:
m10b18 "kloboukwagen" in progress

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 12. 11. 2009 16:28

baskeez píše:Zavařenec:isová (e30) skříň a 3.64 diff.,ale nějaký relevantní info o zrychlení zatim nejsem schopnej poskytnout...řešim problémy :wink:
Hele a nechceš se někdy stavit, jak jsi tu posledně byl pro ty budíky ještě s m20. Že bych s tebou hodil kus řeči a svezl se jak to jede. At mám jasno :twisted:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Lukša
Příspěvky: 1427
Registrován: 09. 03. 2008 18:02
Bydliště: WallachianKingdom

Příspěvek od Lukša » 13. 11. 2009 09:06

M30 B35, nic jiného nemá smysl :lol:
jinak na sprint jsem s 325 m20 byl o 0,5 vteřiny pomalejší, já s difem 4,1, spojkou z m20 a short siftem, výfuk bez katu, jinak motor serie

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 13. 11. 2009 10:27

Co jsem ted měřil u m30 b35 4,10 samosvor a celková váha auta kolem 1tuny tak mám 0-160k/mh 15 sekund bez pevnýho startu tj: prostě to zagumuje i na trojku. Takže 200km/h tam bude do 20 sekund, nevim okolik hůř na tom bude m50.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 13. 11. 2009 11:27

nebude, protoze se 4,1 se na 200 nedostanes :lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 13. 11. 2009 11:30

Dostaneš když točíš 7 tis otáček.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Odpovědět