Za kolik jezdite?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 05. 07. 2004 00:33

Francis píše:Tebe jednoho cloveka nebavi prohledat forum a mnoho desitek dlouhodobych clenu ma bavit stale dokola cist to same? Chlape probud se.
No jo, jenze to je jak sem psal... vynechal si bod 1)!!!
A hlavne, kdyz ti dela takovej problem mi pomoct, vyjadrit se nejak smysluplne, tak se radsi nevyjadruj (sprominutim se bez realizovat nekam jinam) a nech prostor, treba se najde nekdo, komu je prijemnejsi misto toho aby napsal: "hledej" bude ochotnej stejne casu vynalozit na radu...
Nevim jestli ti doslo, ze je uplne jedno, jestli to nekdo OCHOTNEJ napise znova, nebo mi ty reknes neotravuj!!! Casu to zabere stejne... A jak se rika: "Musime si pomahat"...
Tak, prosim, kdyz mi nechces poradit, nezatezuj moji prosbu o pomoc nejakou blbosti... DIK!!!
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 05. 07. 2004 06:54

takže po stý a nikdy více :)
325i chrom s mnoha modifikacemi od série :)
kolem 8 na dálku při lehké noze
10-12 ve městě při lehké noze
14 ve městě při svižné noze
20 l na dálnici při takřka maximálce

a přátelská rada - pokud máš seriózní zájem o E30, tak si určitě najdi čas a přečti si co nejvíc na tomhle fóru - je tady už nashromážděno tolik informací... (když jsem tady byl greenhorn tak jsem to taky udělal a dělám to průběžně když potřebuji nějakou specifickou věc)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 05. 07. 2004 08:37

xhokus píše:...Tak, prosim, kdyz mi nechces poradit, nezatezuj moji prosbu o pomoc nejakou blbosti... DIK!!!
Myslel jsem si ze to nenapisu, ale zaslouzis si to: Od prvniho dne na foru prudis a stale se ti neco nelibi. Jsi tu novy tak se prizpusob, nebudou se stovky ostatnich prizpusobovat tobe.

A ze ti nechci poradit? Vzdyt jsem radil, pouzij funkci Hledat a dokonce ti nasel prikladnych nekolik odkazu. Co bys chtel vic? Je tam mnoho odpovedi na tvou otazku, mas je hned, bez cekani a muzes je analyzovat v klidu treba ve ctyri hodiny rano nebo v pet odpoledne. A nebo prekonej svou lenost a najdi si to sam.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 05. 07. 2004 10:31

Jezdil jsem s
E28 520i rv87 průměr 9,66l/100km za 117004 km,
v současnosti
E30 318is rv 1989 a průměr 9,02l/100km za 2421 km
p.s. někteří lidé se u mě v autě bojí

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 05. 07. 2004 10:37

316i m40 spotřeba LPG ve městě cca 11l (+/-), na dálku kolem 9.
Na benzín o něco míň :)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
tomashv
Příspěvky: 163
Registrován: 16. 06. 2004 15:25
Bydliště: jizni Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomashv » 05. 07. 2004 10:57

Jeee, uz me to tady nudi. Za prve bych souhlasil s Francisem, nez jsem sem vubec neco napsal, hodne jsem toho prelouskal a tohle tema tady bylo fakt mockrat. A za druhe postradam smysl tehle otazky - mluvime tady o zhruba patnactiletych (i kdyz relativne spolehlivych) autech, kde se muze spotreba kus od kusu lisit. Navic kazda noha na plynu je jina.

Nechces radsi globalni prehled? 316i plastak (M40) a 318i (M10, M40) zerou zhruba stejne. 316i chromak zere trochu vic, navic je to 1.8. S karbecem se nehodi nic kupovat. 320i a 325i zerou taky zhruba stejne, o neco vic nez 4-valce, s tim ze 325i vic jede. Eta by teoreticky (co jsem tady kdesi zaslechl) mela byt nekde mezi 4-valcema a ostatnima 6-valcema, ale ma vysokou pojistku. Staci?
318iS

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 05. 07. 2004 11:33

tomashv píše:Jeee, uz me to tady nudi. Za prve bych souhlasil s Francisem, nez jsem sem vubec neco napsal, hodne jsem toho prelouskal a tohle tema tady bylo fakt mockrat. A za druhe postradam smysl tehle otazky - mluvime tady o zhruba patnactiletych (i kdyz relativne spolehlivych) autech, kde se muze spotreba kus od kusu lisit. Navic kazda noha na plynu je jina.
?? Ty voe, že ti to za to stojí... psát nesmysly. Když se ti nechce, neodpovídej mu na to !! :wink:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 05. 07. 2004 11:41

tomashv píše: ...316i chromak ...
- to se dělalo, nebo myslíš 316 s karburátorem?

Uživatelský avatar
tomashv
Příspěvky: 163
Registrován: 16. 06. 2004 15:25
Bydliště: jizni Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomashv » 05. 07. 2004 12:24

Venca. píše:
tomashv píše: ...316i chromak ...
- to se dělalo, nebo myslíš 316 s karburátorem?
AFAIK se to delalo paralelne s karbecovou 316.
318iS

Venca.

Příspěvek od Venca. » 05. 07. 2004 12:35

tomashv píše:
Venca. píše:
tomashv píše: ...316i chromak ...
- to se dělalo, nebo myslíš 316 s karburátorem?
AFAIK se to delalo paralelne s karbecovou 316.
A co to mělo za motor?
A jaký vstřikování?

Uživatelský avatar
tomashv
Příspěvky: 163
Registrován: 16. 06. 2004 15:25
Bydliště: jizni Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomashv » 05. 07. 2004 13:17

Venca. píše:
tomashv píše:
Venca. píše: - to se dělalo, nebo myslíš 316 s karburátorem?
AFAIK se to delalo paralelne s karbecovou 316.
A co to mělo za motor?
A jaký vstřikování?
Melo by to mit M10, 1.8 litru. Vstrikovani nevim. Nevedel jsem, ze neco takovyho bylo, ale nez jsem koupil iS, byl jsem se v bazaci divat na jednu 316i a byl to chromak. Tak jsem se hned ptal, jestli si to "i" nepridal a neni to karbec. A typek ze prej nepridal a ze se od 87-88 delal chromak 316i M10. Zkusil jsem to hledat na netu a podle vseho mel pravdu, kdyztak http://www.bmwinfo.com/23280.html
318iS

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 05. 07. 2004 14:50

Trosku tam maji chyby - ja mam 325ix znaceny v papirech (mel sem i puvodni nemecky) a mam rok vyroby 14 april 1993 .Bylo to delany pro jednu bábu na zakazku.Samosvornej difec nahon jen dozadu.Sorry zapomel sem se prihlasit -P0L

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 05. 07. 2004 15:44

Francis píše:Myslel jsem si ze to nenapisu, ale zaslouzis si to: Od prvniho dne na foru prudis a stale se ti neco nelibi. Jsi tu novy tak se prizpusob, nebudou se stovky ostatnich prizpusobovat tobe.

A ze ti nechci poradit? Vzdyt jsem radil, pouzij funkci Hledat a dokonce ti nasel prikladnych nekolik odkazu. Co bys chtel vic? Je tam mnoho odpovedi na tvou otazku, mas je hned, bez cekani a muzes je analyzovat v klidu treba ve ctyri hodiny rano nebo v pet odpoledne. A nebo prekonej svou lenost a najdi si to sam.
promin Francis, neprijde mi, ze bych prudil, teda pokud nepovazjues dotazy za pruzeni... povazuju se za docela nekonfliktniho cloveka... opravdu envim co mas na mysli s tim, ze od prvniho dne prudim a stale se mi neco nelibi... jen se mi nelibi, kdyz se na me nekdo povysuje... a to snad uznas i ty, ze je uplne normalni vec...
uznavam, ze sem mozna reagoval trochu podrazdene, ale rozhodne sem nebyl ten kdo se do me zacal navazet... (ostatne to jde docela tezko, navazet se sam do sebe...)
A pokud si ses jisty, cim prudim (bezduvodne) a co se mi porad nelibi, napis mi o co jde, a muzem to vyresit... Predpokladam, ze jde jen o nedorozumeni, ze si bud neco spatne pochopil, nebo ja neco spatne napsal...
A nemysli si, ze neprojizdim stary temata... jen tam toho je tolik, ze se zcela logicky schazeji protichudne nazory a to v takovem mnozstvi, ze si z toho udelat obrazek je docela obtizny... Zkratka sem doufal, ze Vas to nebude tolik obtezovat mi poradit, kterej typ motoru je na provoz obecne levnejsi... Rozhodne moje chyba byla, ze sem se nenarodil o nejakej ten rok driv, abych moch resit koupi auta o par let driv, kdyz tu nikdo jeste nemel plny zuby rad... Ale za to fakt nemuzu, tak zkus bejt trosicku tolerantni a hned me nepeskuj...

PS: opravdu by me zajimalo, co delam tak hroznyho... (neber to jako provokaci, proste OPRAVDU si nejsem niceho vedom...)
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 05. 07. 2004 15:52

tomashv píše:Nechces radsi globalni prehled? 316i plastak (M40) a 318i (M10, M40) zerou zhruba stejne. 316i chromak zere trochu vic, navic je to 1.8. S karbecem se nehodi nic kupovat. 320i a 325i zerou taky zhruba stejne, o neco vic nez 4-valce, s tim ze 325i vic jede. Eta by teoreticky (co jsem tady kdesi zaslechl) mela byt nekde mezi 4-valcema a ostatnima 6-valcema, ale ma vysokou pojistku. Staci?
Presne o globalni prehled mi jde... Ale prave nejen spotreba... Spotrebu sem si opravdu nasel a mam o tom informaci dost...
V tom mi bylo pomozeno az dost...
Netusil sem, ze Vas to bude takhle obtezovat, nejak mi nedoslo, ze to tu opravdu muselo zaznit uz xkrat...
Proto se chci omluvit tem stalym clenum, kteri byli mym dotazem poboureni, ci rozhnevani (dozajiste po pravu) a podekovat tem, kteri meli snahu a chut mi pomoct!
uklízím garáž...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 05. 07. 2004 16:35

tomashv píše:
Venca. píše:
tomashv píše: AFAIK se to delalo paralelne s karbecovou 316.
A co to mělo za motor?
A jaký vstřikování?
Melo by to mit M10, 1.8 litru. Vstrikovani nevim. Nevedel jsem, ze neco takovyho bylo, ale nez jsem koupil iS, byl jsem se v bazaci divat na jednu 316i a byl to chromak. Tak jsem se hned ptal, jestli si to "i" nepridal a neni to karbec. A typek ze prej nepridal a ze se od 87-88 delal chromak 316i M10. Zkusil jsem to hledat na netu a podle vseho mel pravdu, kdyztak http://www.bmwinfo.com/23280.html
316i M10 byly plast.
Možná ještě udělali pár kusů do kastle s chromem.

I když se to v podstatě skoro neliší od 318i M10.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 05. 07. 2004 17:03

xhokus píše:... PS: opravdu by me zajimalo, co delam tak hroznyho... (neber to jako provokaci, proste OPRAVDU si nejsem niceho vedom...)
1) stezujes si na nezajem na srazu 29.6.2004
2) nasledne nabidnes pomoc se svarenim a pak to chces resit tajne pres ICQ
3) vyjel jsi na me ze ti nepomaham, pritom jsi dostal slusnou odpoved na zamenu automat-manual

Nejen ode mne jsi se dozvedel ze mas HLEDAT ve foru. Na VSECHNY tve otazky tu skutecne bylo v minulosti odpovezeno, na nektere nejednou.

P.S. Barevne odliseny text jsou hypertextove odkazy, tam si muzes precist sve reakce. Ty odkazy jsem tam dal proto, abys je nemusel pracne vyhledavat. :evil:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 05. 07. 2004 17:19

Mrzi me, ze reakci na sraz na cernaku beres spatne... jestli se te to dotklo, promin... Ale nedomnivam se, ze to je zas takovej problem... Zkratka sem se vyjadril, myslim ze sem nikoho neurazel a tak nevim co ti na tom vadi... Jen sem chtel ukazat jinej pripad lidsky ochoty... (jo a pro upresneni, chapal sem ze ste meli jinou praci... myslim ze mi to bylo vysvetleno treba od Ondry...)

pomoc se svarenim sem nabid, protoze doma ta svarecka je... Nechtel sem to resit tady, protoze nez se na necem dohodnes pres forum (jakykoliv) trva to rozhodne dyl nez treba pres ICQ... nevim taky co by na tom melo bejt tajnyho... S Geroxem sem se dohod, ze kdyz nic nesezene at se ozve... (protoze svarecka patri otci, jenz neni doma a musel bych mu volat, tak sme se dohodli, ze me ma jako pojistku...) Takze nevim co ti na tomhle vadi... Ale zas pokud chces tak vzdycky najdes neco, co muzes nekomu rozmaznout o xicht... Jen nevim proc to delas...

A ze sem na tebe vyjel ze nepomahas sem trosku prehnal, uznavam, ale ty si byl zbytecne moc podrazdenej, preci jen my vysvetlovat, ze Hledat je nahore druhy zleva... Nebo ze barevny sou odkazy... Nevim za co me mas... Ja nerozumim e30 (s zadnou sem se nedostal do styku a proto se ptam), s PC a ostatnima vecma zas tolik problemu nemam...
Nevim jestli si to teda pochopil, ze moje podrazdenost pramenila z toho, ze ze mne delas blbce... A nevim proc se do mne navazis...
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 05. 07. 2004 17:20

Jo a nevim jestli sem ti podekoval za slusnou odpoved na tu zamenu... DIK
ale stejne nechapu, proc se do me tak navazis... No nic...
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 05. 07. 2004 17:30

xhokus píše:Jo a nevim jestli sem ti podekoval za slusnou odpoved na tu zamenu... DIK
ale stejne nechapu, proc se do me tak navazis... No nic...
Podekoval jsi, kdyby ne bylo by to na seznamu tvych hrichu ;-)

Nechame pokracovani debaty na nejaky pristi sraz, nazivo, dame si nejaky drink, diskuse pujde lepe.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
tomashv
Příspěvky: 163
Registrován: 16. 06. 2004 15:25
Bydliště: jizni Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomashv » 05. 07. 2004 17:39

Venca. píše:316i M10 byly plast.
Možná ještě udělali pár kusů do kastle s chromem.

I když se to v podstatě skoro neliší od 318i M10.
Covece nevim. Podle bmwinfo.com se to delalo jeste v 87, a plast byl az 88, ne? Kazdopadne to v tom bazaci mohl byt bastl, papiry jsem k tomu nevidel, tak nevim. At uz to bylo jakkoliv, nic na tom nezmenime :wink:
318iS

Odpovědět