přestavba 635csi na..... 2.VIDEO

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 02. 01. 2007 23:17

Sopťa píše:Pěkné hlavně at to jede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jenom pánové nemáte trošičku strach že ta obrovská potvora v předu roztrhne tu chudinku za ní?
To je sakra velkej omyl, šestka je postavená opravdu festovně, např. při bouračkách je extra tvrdá a jenom kapota váží dvojnásobek té z E34 například. Když se auto zvedne heverem úplně vpředu za čumák, tak pořád ty dlooouhatánský dveře s bezrámovýma oknama jdou normálně otvírat. Zkuste si to s jiným vozem, například Octavií :D
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 03. 01. 2007 07:12

řekl bych že tou chudinkou byla myšlena převodovka a ne auto.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 03. 01. 2007 19:46

Tak jsme konenečně zas trochu pokročily, asi osm hodin práce nám zabralo natvarovat výfuky od kolen k převodovce, vše jsme pojaly zodpovědně a snažily se všude zachovat plynulé oblouky a čisté spoje, tak jsme vše na vzhled upravily, sváry byli dělány opravdu tak aby zbytečně neprotékaly do trubek a z venku bylo vše ještě uhlazeno, pro vzhled
Obrázek
Obrázek
Trubky na autě pasují dobře, sedí hned vedle nosníků a nesnižují tak světlou víšku vozu, která je již tak doat malá.
Obrázek
konce trubek nejsou příliš přesně nasměrovány, jelikož ještě nevíme jak bude výfuk pokračovat dál, jelikož není skoro žádné místo bude se asi dost laborovat, majitel chce specifický zvuk a dosáhnout jej za daných okolností bude asi docela oříšek.
Taky se nám dnes podařilo dneska zprovoznit elektrický plyn a konečně jsme si mohly motor protůrovat :twisted: , dosti nás zarazilo, jak jde motor po plynu, vytáčel se jak motor z Hondy, na každý povel plynu se motor zaškubl v kastli a otáčky takřka explodovali. Na vině asi bude dosti drastické odlehčení setrvačníku na samou hranici pevnosti
Obrázek
ten věnc na startér, je jen plech, má asi kole 1,5kg a setrvačník má z původních 11,5 jen asi kolem 5kg, možná i míň :twisted:
Doslova to svádělo ke zkušební jízdě, jediný problém, byl, že nemáme nádrž, tak jsme udělaly, jen provizorní, pro startování.
Obrázek
Na levo jsou tři hadičky(2výstupy, jeden přepad) a na pravo pohon čerpadel

Chtěl jsem sem dát i video motoru při startování a tůrování, ale došli mi baterky na foťáku, takže zítra určitě. :twisted:

PS: neumím ještě vkládat videa, takže kdyby to sem chtěl někdo dát místo mě nebo ještě líp, kdyby mi někdo poslal podrobný návod(pro laika) jak to sem mám dát, byl bych mu moc vděčný.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 03. 01. 2007 19:59

Je to bomba, držím pace do další stavby, už aby vám to jezdilo. :wink: 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 04. 01. 2007 13:15

Pecka, chlapy 8)

Ale mám dvě otázečky :oops:
1) vešel by se tam podtlakovej posilovač brzd?
2) Bylo nutný mlátit do zvonu toho auta, nešla předělat ta příruba?
Vypadá, že je z hliníku, takže by se asi musela řezat a vařit, což je dost drahý, nebo jak to teda je?

Držím palce.. Když jsem viděl ty dráty, zatočila se mi hlava¨
Respect

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 04. 01. 2007 13:20

mám možnost z německa sehnat jinou eprom do ECU EML pak to jde za plynem ještě lépe a je odstraněn omezovač max rychlosti, kupoval jsem si to samé na 750, jak máte teď sevedený ty výfuky je třeba tam dát alespoň rezonátory (nejlépe ze 750 bez katu) protože jinak to má takovej plechovej zvuk.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 04. 01. 2007 14:27

Ale mám dvě otázečky
1) vešel by se tam podtlakovej posilovač brzd?
2) Bylo nutný mlátit do zvonu toho auta, nešla předělat ta příruba?
Vypadá, že je z hliníku, takže by se asi musela řezat a vařit, což je dost drahý, nebo jak to teda je?

1)Na to zapomeň, už ten hydraulický je na doraz a jde velimi těsně kolem sání a kabelu na poslední dvě svíčky, ani prst tam nadáš
2)šlo by to teoreticky, ale v praxi dost nákladné, finančně i časově a byla by veliká šance, že někde ujedeš(můžu ti to rozvést podrobněj, ale to je na celou stránku a pokud jsi neviděl jak je to uvnitř seskládané dost špatně by se to vysvětlovalo)

Dík za radu s těma laufama,ale my je máme v plánu udělat trochu jinak, ještě nevíme jak to tam nacpem, ale to pude, zlatý český ručičky :twisted:

Ty jednotky promyslíme a domluvíme se s majitelem, když by to klaplo, tak tě ti nejpíš komtaktujem na SZ :wink:

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 04. 01. 2007 15:11

K tem vyfukum... ja mam na 850 rozvetveny vyfuky na kazdou pulku motoru zvlast . Zvuk je podle me o dost jinaci nez na normalni 850.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Fish iX
Příspěvky: 127
Registrován: 04. 02. 2005 00:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fish iX » 04. 01. 2007 15:26

Pánové Respect!!!
Hotentot crew

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 05. 01. 2007 21:34

Tak omlouvám se všem co čekaly na to video, ale budete muset ještě chvíly počkat, vyvstaly menší komplikace.Když jsme večer skončily s prací, motor bežel normálně, ale další den nám nejprve z ničeho nic přestali jít obě pumpy, to se je podařilo provizorně přemostit a pozděj jsme našli příčinu(s jejím důkladným odstraněním se pohrajeme pozděj) a poté nám šla jen jedna strana motoru, na druhé nám zatím těžce navlhly svíčky, při delším chodu motoru se to zlepšilo, ale zjistily jsme, že se nám motor při volnoběhu zahlcuje, navlhnou svíčky a motor zhasíná a musíme držet zas nad 1500ot. zas pár minut a tak furt dokola. Než jsme se však pustily do opravy, zjistily jsme problémy s těsností hadic. Tečou nám dvě tlakové hadice na servo a posilovač, podcenily jsme sílu 130Barů, a jedna vodní, přípojka na topení do interieru. Jak jsme tak byly nuceni šetřit místem a origo hadice si různě ohýbat a krátit(zvláště ty tlakové na servo), tak nám prosakují v trhlinách. S řešením se asi v pondělí obrátime na jednu firmu z vedlejší obce, která nám tyto hadice vyrobí na míru(jelikož se tím zabívá), bude to sice držší ,ale asi 100%řešení problému. Tu vodní jsme tam zjednodušily a opravily ještě dnes. Přístup k těmto spojům a ohybům byl tak na vydělání motoru, ale jelikož by to byly tři kroky zpět, tak jsme po chvíly přemýšlení sundaly jen sání.
Obrázek
A když už ta jedna strana sání byla dole, a majitel se zniňoval, že by to chtěl možná i lakovat, tak jsme sundaly i druhou půlku a půjdou obě části a s víky ventylů na pískování(nějaký dobrák ten hliník nastříkal na modro a pak se to snažil ošmirkglovat :? )
Obrázek
Obrázek
A když jsme měly v ruce taky vstřiky, tak jsme se rozhodly dát větší :twisted: , zatím to není jisté, ale měly by tam přijít z 3,5
tak jsme včeara daly tu objednávku na tu menší nádrž, ta by mohly být na konci týdne :wink: , taky jsme konečně daly podobu střední části výfuku, zítra jdeme za jedním člověkem, který nám jej zhotoví na míru. hotový by mohly být taktéž za týden, doufám.

Mimochodem, nevěřily by jste jaký dokáže být v dílně z také práce nepořádek, na fotce se podařilo zachytit chvíly po úklidu :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 06. 01. 2007 07:50

řekl bych že pokud tam dáte vstřiky z 3.5 tak to uchlastáte okamžitě, pokud nebude upraven soft v ECU, pokud chcete aby tam šlo víc benzinu je jednodušší použít piggyback controler kde můžete palivo přidávat až od určitých otáček (vámi určených) a to až o 50% samozřejmě pokud to dají vstřiky, a nebo když se dají vstřiky větší tak tím piggybackem na volnoběh uberete aby se to neuchlastávalo a pak si přidáte kde bude třeba, ale jak už píšu asi po 1000x je dobré měřit A/F aby jste nejezdily na moc chudou směs= spálení pístů a ventilů. Přeci jen V12 není nějaká 1.8 která je vyměněná za pár hodin.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 07. 01. 2007 19:13

Tak po společné konzultaci, jsme se rozhodly nejprva nechat motor v originálním stavu, snad jen otevřené filtry a výfuk. S těma vstřikama si zatím hrát nebudem, potřebujem aby to auto jezdilo a bylo spolehlivé, pak se teprve pustíme do nějakého ladění. Přes výkend si kolega hrál s elektrikou a bude rozšiřovat rodinu palubních ukazatelů o teplotu a tlak oleje a ukazatel palubního napětí.
Obrázek
Taky jsme pod palubovku do místa nad přihrádku umístily na hotovo elektrické ovladání škrtících klapek a relátka na palivové pumpy+ nějaké dvě, ani nevím na co jsou, to ví kolega, ten tomu rozímí líp :oops: .
Obrázek
A taky ještě montoval nějaké kontrolky do přístrojové desky na řídící jednotky, či co. A to vám povím, s těma kabelama je to čím dál horší, a ne a ne se to obrátit k lepšímu, nějak jich nechce ubívat :?
Obrázek
To já jsem zatím přidělal baterku do kufru na hotovo, to aby nám při těch testovacích jízdám,co teprva přijdou, tím závratným zrychlením nelítala jen tak po kufru. Ještě pod ni přijde gumová rohož a dokola přijde obstřihnout koberec a přes baterku dáme plastový kryt.
Obrázek
Taky jsme se rozhodly pro výrobu výfuku svépomocí, jelikož člověk na kterého jsme se obrátily nemá možnosti výroby, které potřebujem. Takže jsme začali s novou tabulí plechu a novýma trubkama. Konstrukci jsme si vypůjčily z jiného BMW, které má kamarád a serioví výfuk má zvuk který majitel požaduje, jen jej bude mít dvakrát. Na výsledný efekt jsme docela zvědavý. Jen si tvarově musíme celí výfuk upravit, jelikož tam kde byl jeden výfuk budou dva, takže opět evergreen s omezeným prostorem.Budeme kopírovat princip činnosti výfuku z E21 323 s jedním prostředním tlumičem a dvěma koncovíma, jen pro naši V12 to bude dva uprostřed a čtyři na konci. Jen pro ujasnění katalizátory, tam nikdy nebyly a nebudou.Avšak pro naše potřeby budou ty dva uprostřed v jednom společném plášti, ovšem bez možnosti spojení plynů z levé a pravé strany motoru a to též bude i v zadním tlumiči, vše bude v jednom plášti, tentokráte bubou né dvě, ale čtyři komory. Jak budou vyvedené koncovky vzadu pod autem, jsme se zatím nerozhodli.
Obrázek
nevím jestli to všichni zcela dobře pochopí, jak to zamýšlíme, ale až to bude hotové a nafocelé v úhlu kdy bude vidět jakoby 3D, tak to bude jasnější.
Pro přesnost přikládám fotku originálu, představte si dva vedle sebe, se společným oplášťováním
Obrázek

Uživatelský avatar
THC
Příspěvky: 273
Registrován: 20. 06. 2003 14:44
Bydliště: Hlavní Město Čr :o)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od THC » 20. 01. 2007 12:49

To je fakt mazec. to nevěřím že takový dřiny se dá zaplatit. To musíte bejt asi trochu koníčkáři,ne.... :P

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 20. 01. 2007 23:51

THC píše:To je fakt mazec. to nevěřím že takový dřiny se dá zaplatit. To musíte bejt asi trochu koníčkáři,ne.... :P
Možná srdcaři.. :lol: 8)

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 354
Registrován: 14. 01. 2004 22:42
Bydliště: Brno

Re: přestavba 635csi na.....

Příspěvek od Marek » 21. 01. 2007 10:57

pěkná práce tak at se daří :wink: jestli mě oči neklamou ten motor byl od nás má to u sání mezi těmi krčky tmavě modrou barvu ?

Uživatelský avatar
Jawak
Příspěvky: 100
Registrován: 24. 04. 2005 18:33
Bydliště: Všude dobře, doma ve Schtatlu nejlíp

Příspěvek od Jawak » 22. 01. 2007 17:17

Sériové brzdy co mám na 635CSi '79 jsou mě osobně docela nedostačující, při prudkém brždění mám pocit jako by plavou.
Nejrychleji jsem s tím jel doposud tacho 210 v Německu na Autobahn A3 a měl jsem strach. Ne že to auto téměř nebrzdí, ale ten hluk, vibrace, skoro jako horská jízda... :?
Obutí mám vpředu 225 a vzadu 255 Conti SportContact 2

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 22. 01. 2007 17:43

Sice je to offtopic, ale pokud máš brzy na 6ce v pořádku (nevyhřátý nezohýbaný kotouče a tak) tak brzděj dobře. Neříkám úžasně, ale pro normální i rychlou jízdu (ve vyšších rychlostech než píšeš :-)) naprosto v pohodě.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Jawak
Příspěvky: 100
Registrován: 24. 04. 2005 18:33
Bydliště: Všude dobře, doma ve Schtatlu nejlíp

Příspěvek od Jawak » 22. 01. 2007 17:55

Ty brzdy už nejsou nejnovější (kotouče+desky)
Auto bylo odhlášeno 6.1.1993 a vytáhnul jsem ho o pár let později, 9.11.2004, jinak stálo. Podle oleje co tam byl tak bych tipoval naposled měněn 1992, brzdy někdy 80. léta, původní majitel říkal že s tím jezdil v létě většinou, zapřáhli karavan a hurá na dovolenou. Na denní ježdění měl a má nějaké podauto značky Rover

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 22. 01. 2007 19:54

Jen pro urovnání, pánové na autě jsou kotouče i s příslušenstvím z BMW 850, vše ve 100% stavu, zadní kotouče postačí seriové, jen byl odstraněn omezovač Brzdného účinku. Předtím ty brzdy brzdily motor 3,4 Turbo s výkonem moc přes 400k a zvládaly to bez zaváhání 8)
Obrázek
Naposledy upravil(a) Exclusive dne 23. 01. 2007 15:05, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Jawak
Příspěvky: 100
Registrován: 24. 04. 2005 18:33
Bydliště: Všude dobře, doma ve Schtatlu nejlíp

Příspěvek od Jawak » 22. 01. 2007 21:24

Mám tam brzdy asi jako 318iS, bez ABS, výkon pouhých 218 koní...

Odpovědět