Přesunuto: Debata M40 vs iS, rady, jak prodat auto, atd ...
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
Tak jsem kouknul do knížky a ten výkon jsem odhadl dobře:při 6000,krouťák opravdu trochu větší 172Nm při 4600(oproti 165 při 4250(!)u m40.Můj názor je prostě takovej že víc ventilú se projeví hlavně při závodnickým stylu jízdy který nepreferuju.Jinak motor to může bejt fakt dobrej,ta konstrukce by mě fakt zajímala(v mé "úžasné" knížce jak na to není o něm prakticky nic).Jinak že táhne m40 odspodu to si myslím taky,předtím jsem měl 2.0 v6 a tohle je lepší,vážně a při spotřebě o 2 l nižší...Jen ta výdrž u m40,pokud jsem dobře četl na zahr.stránkách tak koníky s vačkou po 80000 nic moc,už se chystám na výměnu,ach jo
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
Tak to si fakt asi dobrej, když podle tabulkovejch hodnot poznáš jak ten motor jede.bart píše:Tak jsem kouknul do knížky a ten výkon jsem odhadl dobře:při 6000,krouťák opravdu trochu větší 172Nm při 4600(oproti 165 při 4250(!)u m40.Můj názor je prostě takovej že víc ventilú se projeví hlavně při závodnickým stylu jízdy který nepreferuju.Jinak motor to může bejt fakt dobrej,ta konstrukce by mě fakt zajímala(v mé "úžasné" knížce jak na to není o něm prakticky nic).Jinak že táhne m40 odspodu to si myslím taky,předtím jsem měl 2.0 v6 a tohle je lepší,vážně a při spotřebě o 2 l nižší...Jen ta výdrž u m40,pokud jsem dobře četl na zahr.stránkách tak koníky s vačkou po 80000 nic moc,už se chystám na výměnu,ach jo


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
bart: Svezl jsem se v několika Isách a několika M40
Věř či něvěř, M42 je o dost jinde v projevu výkonu jako takového oproti M40. Při 4500rpm se začne rapidně zvedat, což u M40 nikdy nezažiješ. Je to prostě klasický 16 ventil. Chápu, že ti M40 stačí, na mě však pusobí velice nudne, absolutně bez projevu, např. jako klasický diesel bez přeplnování.

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Todleto čecko bylo ZASEJC u inzerátu ?
No, je to vaše vizitka.
To fakt nechápu, co je komu do toho, za kolik chce kdo co prodat ?!
Už to bylo řečeno snad milionkrát - obchod je jen mezi prodávajícím a kupujícím. Co se do toho dalších půl tuny prdelí sere ?
Pokud se tady ( tady asi ne ) objeví někdo, kdo je ochoten zaplatit za kvalitu, kdo chce e30 318 iS na nějakou, co možná nejdelší, dobu bez investic, tak ty prachy prostě vysere a jede do prdele.
Kdy už se na to lidi vyserou a přestanou se srát někomu do inzerátu ?
Tak jsem tady vyskloňoval několik sprostých slof - promiňte kamarádi.
Jináč iS jsou dycky trošku dražší.


No, je to vaše vizitka.

Už to bylo řečeno snad milionkrát - obchod je jen mezi prodávajícím a kupujícím. Co se do toho dalších půl tuny prdelí sere ?
Pokud se tady ( tady asi ne ) objeví někdo, kdo je ochoten zaplatit za kvalitu, kdo chce e30 318 iS na nějakou, co možná nejdelší, dobu bez investic, tak ty prachy prostě vysere a jede do prdele.
Kdy už se na to lidi vyserou a přestanou se srát někomu do inzerátu ?
Tak jsem tady vyskloňoval několik sprostých slof - promiňte kamarádi.

Jináč iS jsou dycky trošku dražší.
BMW The Ultimate Driving Machine
Tak to už vypadá skoro na rozpoutanou válku m40 vs m42,to jsem vážně nechtěl.A kolik teda BOOSTE asi to iso žere,já mluvil jen s jedním co ho má a prý se vleze do deseti,tak nevím.Moje m40 jezdí 7.5-9 max v zimě trasy 14km + město(a nebo moje motýlí noha).Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek
Takže k tý spotřebě. Většinou se o to tolik nezajímám, když se chce člověk svézt, tak je potřeba dát koním napít.bart píše:Tak to už vypadá skoro na rozpoutanou válku m40 vs m42,to jsem vážně nechtěl.A kolik teda BOOSTE asi to iso žere,já mluvil jen s jedním co ho má a prý se vleze do deseti,tak nevím.Moje m40 jezdí 7.5-9 max v zimě trasy 14km + město(a nebo moje motýlí noha).Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek



PS: Rozhodně nemám zájem rozpoutávat nějakou válku.


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
No ty jsi toho moc inteligentního taky nevyblil.bart píše:Tak to už vypadá skoro na rozpoutanou válku m40 vs m42,to jsem vážně nechtěl.A kolik teda BOOSTE asi to iso žere,já mluvil jen s jedním co ho má a prý se vleze do deseti,tak nevím.Moje m40 jezdí 7.5-9 max v zimě trasy 14km + město(a nebo moje motýlí noha).Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek
Válkou mezi M40 a IS se to nazývat asi nedá,protože bych to nazval spíš debaklem(totální,ůplná prohra) pro M40.
Spotřeba-jak napsal BOOST.K tomu není co dodat,je to tak.
Moje ukazatele jak BC,tak dotankování nádrže mluvily za max.8,5l hodně svyžné jízdy-za 3.podlaha,těsně před omezovač atd....No.Jezdil jsem Dvůr Králové n/L-Chomutov do 2a1/2 hod.
Když jsem byl na dovol. na slovencku a jezdilo so kolem 100,tak krásně 7,2.....
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
"neverici tomasi" iso jsem jezdil dva roky (neco pres 40tkm) a tech 7.5 na sto co zminuje Boost, je asi mejch. ted mam toura m40 a na 14tis km mam prumer 9,5 a pri chvatani na dalnici splham ke 12ti a to jsem jel sam.bart píše:Tak to už vypadá skoro na rozpoutanou válku m40 vs m42,to jsem vážně nechtěl.A kolik teda BOOSTE asi to iso žere,já mluvil jen s jedním co ho má a prý se vleze do deseti,tak nevím.Moje m40 jezdí 7.5-9 max v zimě trasy 14km + město(a nebo moje motýlí noha).Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek
s isem 4lidi na palube a dalnicni palba do mnichova a zpet - rovnejch 8 na sto
tolik z praxe a jeste heslo na zaver - m40 jede pekne ale na hovno

- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
ad 1. až 3. jsi psal do inzerátu - to tam nemá co dělatbart píše:1) Tak jsem kouknul do knížky a ten výkon jsem odhadl dobře:při 6000,krouťák opravdu trochu větší 172Nm při 4600(oproti 165 při 4250(!)u m40.
2) Můj názor je prostě takovej že víc ventilú se projeví hlavně při závodnickým stylu jízdy který nepreferuju.Jinak motor to může bejt fakt dobrej,ta konstrukce by mě fakt zajímala(v mé "úžasné" knížce jak na to není o něm prakticky nic).Jinak že táhne m40 odspodu to si myslím taky,předtím jsem měl 2.0 v6 a tohle je lepší,vážně a při spotřebě o 2 l nižší...
3) Vážně nechápu co furt všichni padáte na zadek z 16ti ventilú,až na tom bude muset někdo dělat go hlavy tak se bude divit,mě stačilo měnit hydroštelú 8...A jestli mám 83kw nebo 100 není pro mě zas tak rozdíl,mimochodem v jakých to dosahuje otáčkách?Odhaduju tak 6000 a točák což je na normální jízdu možná i podstatnější bude asi nastejno.Sorry že se pletu do inzerátu ale už jsem se kté mánii kolem issek musel vyjádřit
4) Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvek

ad 1. nejde jen o maximální hodnoty vztažený k nějakejm otáčkám, důležitej je průběh
ad 2. na tvůj názor v inerátu nikdo není zvědavej - na ničí názor, zvlášť, když je to nějaká subjektivní spekulace vycházející z neznalosti - vedoucí k chybnýmu všeobecnýmu závěru, že víceventilová technika se projeví hlavně při závodnickým stylu

ad 3. kup si něco, co, když se posere, tak opraví i zedník kladivem a zednickou lžicí, mimochodem, ruku na srdce - kdo ze zdejších lidí dělal generálku hlavy ? Moc jich asi nebude.
ad 4. díky za poděkování - nebyl to útok jen na tebe, ale na všechny, kteří psali, píšou a budou psát věci někam, kam prostě nepatřej - vo to mi šlo nejvíc - vo poukázání na tento nejčastější, uplně zbytečnej nešvar. To nebyl příspěvek do diskuze. Nic osobního proti nikomu nemám. Tak to, prosím, neber jako osobní útok.
Příště ušetřím čas a zdržím se jakýkoli reakce.
BMW The Ultimate Driving Machine
Trefil jsi se, jeden z lidí s průměrem 7.5l na 100km jsi ty.Blumen_071 píše: "neverici tomasi" iso jsem jezdil dva roky (neco pres 40tkm) a tech 7.5 na sto co zminuje Boost, je asi mejch. ted mam toura m40 a na 14tis km mam prumer 9,5 a pri chvatani na dalnici splham ke 12ti a to jsem jel sam.
s isem 4lidi na palube a dalnicni palba do mnichova a zpet - rovnejch 8 na sto
tolik z praxe a jeste heslo na zaver - m40 jede pekne ale na hovno


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
ad 1.až3.máš pravdu ad 1.přesně tak,o čem jsem to asi tak polemizoval ad 2.já na tvúj taky ne ad 3.asi tak,ať jsem dal auto opravit kamkoli vždycky něco zkurvili,proto už opravuju skoro vše sám ad 4.není začDAN píše:ad 1. až 3. jsi psal do inzerátu - to tam nemá co dělatbart píše:1) Tak jsem kouknul do knížky a ten výkon jsem odhadl dobře:při 6000,krouťák opravdu trochu větší 172Nm při 4600(oproti 165 při 4250(!)u m40.
2) Můj názor je prostě takovej že víc ventilú se projeví hlavně při závodnickým stylu jízdy který nepreferuju.Jinak motor to může bejt fakt dobrej,ta konstrukce by mě fakt zajímala(v mé "úžasné" knížce jak na to není o něm prakticky nic).Jinak že táhne m40 odspodu to si myslím taky,předtím jsem měl 2.0 v6 a tohle je lepší,vážně a při spotřebě o 2 l nižší...
3) Vážně nechápu co furt všichni padáte na zadek z 16ti ventilú,až na tom bude muset někdo dělat go hlavy tak se bude divit,mě stačilo měnit hydroštelú 8...A jestli mám 83kw nebo 100 není pro mě zas tak rozdíl,mimochodem v jakých to dosahuje otáčkách?Odhaduju tak 6000 a točák což je na normální jízdu možná i podstatnější bude asi nastejno.Sorry že se pletu do inzerátu ale už jsem se kté mánii kolem issek musel vyjádřit
4) Jinak poděkujme DANOVI za velice věcný a inteligentní příspěvekMůžeš si založit téma.
ad 1. nejde jen o maximální hodnoty vztažený k nějakejm otáčkám, důležitej je průběh
ad 2. na tvůj názor v inerátu nikdo není zvědavej - na ničí názor, zvlášť, když je to nějaká subjektivní spekulace vycházející z neznalosti - vedoucí k chybnýmu všeobecnýmu závěru, že víceventilová technika se projeví hlavně při závodnickým stylu- pičovína, jako bonus , která musí každýho inzerenta jen nasrat
ad 3. kup si něco, co, když se posere, tak opraví i zedník kladivem a zednickou lžicí, mimochodem, ruku na srdce - kdo ze zdejších lidí dělal generálku hlavy ? Moc jich asi nebude.
ad 4. díky za poděkování - nebyl to útok jen na tebe, ale na všechny, kteří psali, píšou a budou psát věci někam, kam prostě nepatřej - vo to mi šlo nejvíc - vo poukázání na tento nejčastější, uplně zbytečnej nešvar. To nebyl příspěvek do diskuze. Nic osobního proti nikomu nemám. Tak to, prosím, neber jako osobní útok.
Příště ušetřím čas a zdržím se jakýkoli reakce.