


BTW Stany, nechces si neco z toho podpisu vyhodit? Tywe dyt tam mas hovadiny pres pul mega, kdo to ma porad tahat. Ne vsichni jedou na megabitu, ja treba ted nouzove valcim na GPRS a je to des to cekani.Stany píše:Šrouby jsem kupoval originálV pneuservise jsem si nechal přesně změřit šrouby na 3 cm podložky.Naměřili jsme 6 cm
Hned jsem je objednal a vyšel 55 Kč kus.Tak že to tak drahé není abych to plácal doma
Mluvíš mi z duše, taky nemám zrovna net ze StarTrekuweNTyll píše:BTW Stany, nechces si neco z toho podpisu vyhodit? Tywe dyt tam mas hovadiny pres pul mega, kdo to ma porad tahat. Ne vsichni jedou na megabitu, ja treba ted nouzove valcim na GPRS a je to des to cekani.
Záleží na tom jakým způsobem byli ty podložky točený, možná by jsi se divil by co udělá nesrovnaná universála soustruhu. ( ty plochy vůči sobě můžou být rozhozené)Pawka G. píše:Daj se přece zase vyndat, navíc byly za výbornou cenu, tak sem je vzal v podstatě na zkoušku, myslim že se dají sehnat i šrouby který to neustřihne...myslim že se tu najde dost lidí, který podložky na autě maj...chtěl sem poradit...
To souhlasim, kdyz se to dela na nejakem sraci a nekdo to neumi. Ale bezne se delaji veci, ktere musi byt daleko presnejsi nez nejake blbe podlozky.Vendys píše: Záleží na tom jakým způsobem byli ty podložky točený, možná by jsi se divil by co udělá nesrovnaná universála soustruhu. ( ty plochy vůči sobě můžou být rozhozené)
No jo, ale nez se to zlepseni nalady natahlo tak jsem cekal pres minutu a ani nevedel kvuli cemu to porad visi ...Macek píše: P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu
Já na všechno jdu trochu vědeckymizuh píše:A já myslel, že vezmu délku obyč šroubu a přičtu tloušťku podložky a mám to.Stany píše:V pneuservise jsem si nechal přesně změřit šrouby na 3 cm podložky.Naměřili jsme 6 cm![]()
Asi ne co...
OK SMAZÁNOweNTyll píše:No jo, ale nez se to zlepseni nalady natahlo tak jsem cekal pres minutu a ani nevedel kvuli cemu to porad visi ...Macek píše: P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu
Snehulak sranda, pohoda. Ale kdyby tam nebylo to snezeni, ktere tam vyznamove dela jenom krovi, tak to ma mozna do 50kBAnim gif proste neni video
hustýýýýGeront píše:2 Pawka G:
Já to vidím takhle:
Drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, bum, prásk, svist, žuch, drift, 360°, 360°, 360°, (spára na české dálnici) zakop, modrá, šedá, modrá, šedá, modrá,
šedá, svodidla, modrá, hnědá, modrá, hnědá, ticho. Bolest.
Já souhlasit nemůžu, máme rally team, podložky používáme stále a na různé závody používamé kombinace více sad tlouštěk, je to magie, na šotolinu nastavit auto aby jelo stopu, pak prejedes na asfalt a zase musis prehazet podlozky dat jine disky podle charakteru trati aby se to bud tocilo a nebo to slo spis na maximalku.I v profesionálních týmech se laboruje s podložkama, i když třeba ne přímo na kotouč.dávají se třeba mezi nápravu a náboj u zadních náprav předohrabů.Tím docílíš toho že kolo se furt přidělává na kotouč přímo a podložky jsou je klidnou a nehybnou součástkou. Jinak tvrzení že podložky nevadí v seriovém provoze je pravda, ale je to na úkor životnosti některých součástí nápravy.I když v normálním provoze se to asi nepozná.My repasujeme nápravy každý druhý závod pokud je vše ok.Ale to je většinou jen utopie a rameno dostane nějakou tu ránu a repasovat se musí hned. Jinak kolega jezdí rallycross a mnění kolikrát rameno 2x za závod, ale to neni vada podložek hh.PHRA píše:Ty kroužky jsem měl na mysli pro případ, že disk má větší CB než je středící kroužek na náboji. A dobře udělané podložky bych principielně nezatracoval. Na druhé straně to co člověk občas vidí v tuzning šopech bych nedal ani na rudl. A s tvrzením, že nejlepšé podložka je správné ET se nedá než souhlasit.
My jezdíme f 1,6C,favoritku,WWgolf 1,8 16V.PHRA píše:Co se týká životnosti, tak je rozdíl, jestli je používáš ke korekci ET, nebo k vytažení kol z blatníků. V prvním případě, pokud más stejné výsledné ET a použiješ slušné podložky (minimální váha, vyvážené, rovné,...) tak se nic nemění a tudíž se nemění ani životnost. Co se týká závodních aut tak mi jich pár prošlo rukama (mimo jiné E30 z mistrovství Německa) a podložky jsem nepotkal (tím nechci říct, že se nepoužívají).