Podložky pod kola - prosím radu....

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 23. 02. 2005 00:03

Šrouby jsem kupoval originál :!: V pneuservise jsem si nechal přesně změřit šrouby na 3 cm podložky.Naměřili jsme 6 cm :shock: Hned jsem je objednal a vyšel 55 Kč kus.Tak že to tak drahé není abych to plácal doma :!:

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 23. 02. 2005 00:10

Stany píše:Šrouby jsem kupoval originál :!: V pneuservise jsem si nechal přesně změřit šrouby na 3 cm podložky.Naměřili jsme 6 cm :shock: Hned jsem je objednal a vyšel 55 Kč kus.Tak že to tak drahé není abych to plácal doma :!:
BTW Stany, nechces si neco z toho podpisu vyhodit? Tywe dyt tam mas hovadiny pres pul mega, kdo to ma porad tahat. Ne vsichni jedou na megabitu, ja treba ted nouzove valcim na GPRS a je to des to cekani.

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 23. 02. 2005 00:19

weNTyll píše:BTW Stany, nechces si neco z toho podpisu vyhodit? Tywe dyt tam mas hovadiny pres pul mega, kdo to ma porad tahat. Ne vsichni jedou na megabitu, ja treba ted nouzove valcim na GPRS a je to des to cekani.
Mluvíš mi z duše, taky nemám zrovna net ze StarTreku :roll: :lol:
Ale takovejch je tu víc
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Vendys
Příspěvky: 58
Registrován: 28. 09. 2003 23:09
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Vendys » 23. 02. 2005 04:02

Pawka G. píše::roll: Daj se přece zase vyndat, navíc byly za výbornou cenu, tak sem je vzal v podstatě na zkoušku, myslim že se dají sehnat i šrouby který to neustřihne...myslim že se tu najde dost lidí, který podložky na autě maj...chtěl sem poradit...
Záleží na tom jakým způsobem byli ty podložky točený, možná by jsi se divil by co udělá nesrovnaná universála soustruhu. ( ty plochy vůči sobě můžou být rozhozené)
Jinak šrouby bych určitě koupil z garantovanou pevností nemá cenu na nich šetřit.Přesně jak tu psal wenTyll technologie výroby je jiná.
Koukni třeba sem: http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ=DMA&showid=5843


P.S. : koukal jsem na ta fota i tam se dá poznat práce soustružníka :O)
BMW to je dávka zážitků

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 23. 02. 2005 08:21

Stany píše:V pneuservise jsem si nechal přesně změřit šrouby na 3 cm podložky.Naměřili jsme 6 cm :shock:
A já myslel, že vezmu délku obyč šroubu a přičtu tloušťku podložky a mám to. :oops: Asi ne co... :?
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 23. 02. 2005 08:26

Kdyby nekdo chtel, tak naky dlouhy srouby bych taky vyhrabal...
Podlozky jsem mel (mel jsem disky s velkym ET ) a nikdy vice, je to akorat picovina navic, vetsi sance, ze na nejaky plose bude bordel , hur se prehazujou disky... Lepsi je mit dobry rafky akorat - proc neco delat slozite, kdyz to jde jednoduse 8)
P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu :lol:
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 24. 02. 2005 00:24

Na E21 mám podložky 20mm, ale ten typ co se jedněma šroubama přišroubuje a druhýma se do nich šroubuje kolo. Mám je tam sedm let a žádný problém.

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 24. 02. 2005 00:41

Vendys píše: Záleží na tom jakým způsobem byli ty podložky točený, možná by jsi se divil by co udělá nesrovnaná universála soustruhu. ( ty plochy vůči sobě můžou být rozhozené)
To souhlasim, kdyz se to dela na nejakem sraci a nekdo to neumi. Ale bezne se delaji veci, ktere musi byt daleko presnejsi nez nejake blbe podlozky.

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 24. 02. 2005 00:47

Macek píše: P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu :lol:
No jo, ale nez se to zlepseni nalady natahlo tak jsem cekal pres minutu a ani nevedel kvuli cemu to porad visi ...

Snehulak sranda, pohoda. Ale kdyby tam nebylo to snezeni, ktere tam vyznamove dela jenom krovi, tak to ma mozna do 50kB :wink: Anim gif proste neni video

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 24. 02. 2005 09:32

mizuh píše:
Stany píše:V pneuservise jsem si nechal přesně změřit šrouby na 3 cm podložky.Naměřili jsme 6 cm :shock:
A já myslel, že vezmu délku obyč šroubu a přičtu tloušťku podložky a mám to. :oops: Asi ne co... :?
Já na všechno jdu trochu vědecky :oops: Proč to nějak neodborně měřit když můžu zajet k odborníkům kteří mi to přesně změří.Hlavně jsem nevěděl kolik závitů má jít do náboje kola :!: A navíc bylo to úplně zadarmo :D tak proč toho nevyužít.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 24. 02. 2005 09:37

weNTyll píše:
Macek píše: P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu :lol:
No jo, ale nez se to zlepseni nalady natahlo tak jsem cekal pres minutu a ani nevedel kvuli cemu to porad visi ...

Snehulak sranda, pohoda. Ale kdyby tam nebylo to snezeni, ktere tam vyznamove dela jenom krovi, tak to ma mozna do 50kB :wink: Anim gif proste neni video
OK SMAZÁNO :roll: Ale sněhuláka se zatím nevzdám :twisted:

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 25. 02. 2005 11:31

2 Pawka G:

Zapomeň na centrování, to se Ti nepovede! Měl jsem podobný problém s ráfkama z Opla a žádný vkládací kroužky to nevyřešily. Jezdit na tom je vo držku. Dal jsem správný kola a nestačil jsem se divit, jak se všechno zklidnilo. Věř mi, tohle nejsou kecy, jak neseděj kola a klepou se, můžou se i povolit a ulítnout, tak si tu situaci představ v hustým provozu na dálnici, řekněme tak ve 140.

Já to vidím takhle:
Drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, bum, prásk, svist, žuch, drift, 360°, 360°, 360°, (spára na české dálnici) zakop, modrá, šedá, modrá, šedá, modrá, šedá, svodidla, modrá, hnědá, modrá, hnědá, ticho. Bolest.
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 25. 02. 2005 11:35

Geront píše:2 Pawka G:


Já to vidím takhle:
Drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, bum, prásk, svist, žuch, drift, 360°, 360°, 360°, (spára na české dálnici) zakop, modrá, šedá, modrá, šedá, modrá,
šedá, svodidla, modrá, hnědá, modrá, hnědá, ticho. Bolest.
hustýýýý :!:
modrá, šedá znam taky, ale jen jednou...

nikomu bych to nepřál :idea:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 25. 02. 2005 12:11

Tak to nevím, já měl na Hondě CRX udělané středící kroužky ze silonu a neměl jsem nejmenší problém. Podkud se ovšem bavíme o středícím kroužku k redukci ELEKTRON / NÁBOJ. Nacíc myslím, že BBS to dělá u svých elektronů standadně (nejsem si 100% jistý tak mě nekamenujte)

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 25. 02. 2005 12:58

2 PHRA:

Ale jo, dá se to vycentrovat pomocí kroužků, jenže silon se časem vymačká a kovový kroužky zrovna tak. Buď jsou měkčí než materiál na podložce, nebo tvrdší než ráfek a podložka. Nasazovat je, je taky hokej, takže řešení je mít centrování už na podložkách, nebo se na to vykakat a pořídit ráfky s požadovaným ET, to je mimochodem nejspolehlivější a jediný správný řešení.
BMW RULEZZZ !

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 25. 02. 2005 13:26

Ty kroužky jsem měl na mysli pro případ, že disk má větší CB než je středící kroužek na náboji. A dobře udělané podložky bych principielně nezatracoval. Na druhé straně to co člověk občas vidí v tuzning šopech bych nedal ani na rudl. A s tvrzením, že nejlepšé podložka je správné ET se nedá než souhlasit. :)

Uživatelský avatar
Luka
Příspěvky: 274
Registrován: 22. 09. 2003 22:10
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Luka » 25. 02. 2005 14:26

PHRA píše:Ty kroužky jsem měl na mysli pro případ, že disk má větší CB než je středící kroužek na náboji. A dobře udělané podložky bych principielně nezatracoval. Na druhé straně to co člověk občas vidí v tuzning šopech bych nedal ani na rudl. A s tvrzením, že nejlepšé podložka je správné ET se nedá než souhlasit. :)
Já souhlasit nemůžu, máme rally team, podložky používáme stále a na různé závody používamé kombinace více sad tlouštěk, je to magie, na šotolinu nastavit auto aby jelo stopu, pak prejedes na asfalt a zase musis prehazet podlozky dat jine disky podle charakteru trati aby se to bud tocilo a nebo to slo spis na maximalku.I v profesionálních týmech se laboruje s podložkama, i když třeba ne přímo na kotouč.dávají se třeba mezi nápravu a náboj u zadních náprav předohrabů.Tím docílíš toho že kolo se furt přidělává na kotouč přímo a podložky jsou je klidnou a nehybnou součástkou. Jinak tvrzení že podložky nevadí v seriovém provoze je pravda, ale je to na úkor životnosti některých součástí nápravy.I když v normálním provoze se to asi nepozná.My repasujeme nápravy každý druhý závod pokud je vše ok.Ale to je většinou jen utopie a rameno dostane nějakou tu ránu a repasovat se musí hned. Jinak kolega jezdí rallycross a mnění kolikrát rameno 2x za závod, ale to neni vada podložek hh.
BMW LIVE STYLE
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 25. 02. 2005 14:53

Co se týká životnosti, tak je rozdíl, jestli je používáš ke korekci ET, nebo k vytažení kol z blatníků. V prvním případě, pokud más stejné výsledné ET a použiješ slušné podložky (minimální váha, vyvážené, rovné,...) tak se nic nemění a tudíž se nemění ani životnost. Co se týká závodních aut tak mi jich pár prošlo rukama (mimo jiné E30 z mistrovství Německa) a podložky jsem nepotkal (tím nechci říct, že se nepoužívají).

Uživatelský avatar
Luka
Příspěvky: 274
Registrován: 22. 09. 2003 22:10
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Luka » 25. 02. 2005 14:58

PHRA píše:Co se týká životnosti, tak je rozdíl, jestli je používáš ke korekci ET, nebo k vytažení kol z blatníků. V prvním případě, pokud más stejné výsledné ET a použiješ slušné podložky (minimální váha, vyvážené, rovné,...) tak se nic nemění a tudíž se nemění ani životnost. Co se týká závodních aut tak mi jich pár prošlo rukama (mimo jiné E30 z mistrovství Německa) a podložky jsem nepotkal (tím nechci říct, že se nepoužívají).
My jezdíme f 1,6C,favoritku,WWgolf 1,8 16V.
A dovolím si říct že na závodech používá podložky 80-90% aut ale sam že tady nemluvím o podložkách 2cm, my máme 4 sady 4mm,8mm,10mm,12mm
BMW LIVE STYLE
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+

Uživatelský avatar
Renty
Příspěvky: 426
Registrován: 07. 12. 2003 13:18
Bydliště: TNW
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Renty » 25. 02. 2005 17:20

ja si podlozky udelal sam z duralu, byli 35mm siroky a byli na 8sroubu,4drzeli podllozku na bubnu a kolo se montovalo do nalisovanych ocelovych futer se zavitem v podlozkach a jezdil sem na nich 2roky a nesetril je ani na dalnici!ted je ma kamos na meganu!

Jo a vsimli ssste si urcite v Lanove ty zluty e30 v Riegru genesis ten mel podlozky delsi nez sirsi to uz sem nechapal :shock:
Poctivým sexem k BMW!

Odpovědět